galleria-pinoa =) (taas)

bumba
hei,pikkuäiti,mistä toi sun nikkis tulee? kun muistan hämärästi että kun olin pieni,oltiin mummon ja ukin kanssa tulossa jostain autolla ja sit auto hajos,niin joku kiltti setä kävi hinaamassa auton omaan pihaansa ja siellä talossa asui mua pari vuotta vanhempi tyttö jonka lempinimi oli pikkuäiti. olin sillon about viisi. kiinnostaa vaan uteliaisuudesta että saatatkohan olla sama tyttö? :)
 
bumba
tän tytön oikeeta nimeä en koskaan saanu selville,kun käski mua kutsumaan itseään vaan pikkuäidiksi :) ja sillä oli hienot puujalat joilla se opetti mua kävelemään sillä aikaa kun ukki korjas autoo :D hirveet selostukset jos nyt et ookkaan se sama ihminen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja bumba:
tän tytön oikeeta nimeä en koskaan saanu selville,kun käski mua kutsumaan itseään vaan pikkuäidiksi :) ja sillä oli hienot puujalat joilla se opetti mua kävelemään sillä aikaa kun ukki korjas autoo :D hirveet selostukset jos nyt et ookkaan se sama ihminen :D
Mun nic kyllä tulee siitä kun taas kerran puhuin sivu suuni kun piti puhua pienten lasten äideistä puhuin pikkuäideistä.. Että en valitettavasti varmaankaan ole etsimäsi ihminen. Toivottavasti hänet vielä löydät! :hug:
 

Yhteistyössä