Gallup:Ammattisi ja oletko mammalomalla/hoitovapaalla?

  • Viestiketjun aloittaja urkkija
  • Ensimmäinen viesti
typsy
Mä olen tarjoilija, ei muuta koulutusta, ainakaan toistaiseks. Hoitovapaalla kotona pojan -04 kanssa. Katotaan nyt kuinka pitkään, mut tavote on olla kotona siihen asti, kun poika täyttää kolmen. Kauheeta hinkua ei oo töihin saati kouluun.
 
typsy
Mä olen tarjoilija, ei muuta koulutusta, ainakaan toistaiseks. Hoitovapaalla kotona pojan -04 kanssa. Katotaan nyt kuinka pitkään, mut tavote on olla kotona siihen asti, kun poika täyttää kolmen. Kauheeta hinkua ei oo töihin saati kouluun.
 
Erittäin "naisellisesti" ammattini on metsäkoneenkuljettaja!
Viikon olen vielä kotiäitinä (lapset syntyneet 1/01 ja 12/02) ,sitten takaisin koulun penkille hommaamaan toinen ammatti (pitäis valmistua sitten joskus puutarhuriksi...)
 
Nasu 83
Heippa.
Olen ammatiltani ravintolakokki tällä hetkellä toimin ravintolapäällikkönä ravintolassa ja ensimmäinen lapsi tulossa la 17.10 nyt sairaslomalla sen jälkeen äippälomalla,mutta vielä en tiedä mitä sen jälkeen,mahd,takaisin töihin tai seuraavaa lasta yrittämään.
 
sairaanhoitajaksi valmistun 12/05 ja töitä tiedossa vuoden loppuun, eli en ole koulupenkille menossa takaisin enää, päättötyön esittäminen vaan jäljellä. onnellisesti raskaana ollaan, rv 8, ja äippälomaa odotellaan :D
 
Kotiäitinä häärään. Olen kyllä valmistunut yliopistosta historia pääaineena, mutta aloitin nyt "harrastuksena" lukemaan kauppatieteitä, kun ei ole humanistille töitä. En kyllä mitenkään hingu töihin kodin ulkopuolelle, ajattelinkin keskittyä täysillä kotiäidin uraan ainakin seuraavat kolme vuotta.
 
ÄIBBÄ82
Ammatiltani olen kokki.. Elintarviketyöntekijänä työskentelen.. Vuoden päivät oon ollut töissä äippäloman jälkeen..! Poitsu 2v.. Toista lasta yritellään eli äippäloma haaveissa =)
 
Lähihoitaja, tarkemmin vielä; kuntoutus ohjaaja. Töissä olen sairaalassa, kuntoutus osastolla.
Äitiysloma mahdollisuus aloittaa joulukuussa 2005, mutta katsotaas nyt jos vaikka tammikuuhun jaksaisi töitä tehdä. LA on helmikuussa -06 ja ennestään on poika, syntynyt -00 loppuvuodesta. :flower:
 
äitee80
kahvilatyöntekijä ja hoitovapaalla, kohta uudestaan äityislomalla. Esikoinen 06/04 ja la 27.10. Vanhempainloma elokuuhun asti 2006 ja sitte opiskelemaan ja lapset hoitoon. Enää en kodinhoitotuelle jää, on sen verran pennin venytystä.
 
:wave: Koulutukseltani olen yo-merkonomi ja olen työskennellyt myyjänä ja viimeksi ravintolatyöntekijänä v.2002, jonka jälkeen olen ollut kotiäitinä. Lapset ovat vm.-02 ja -04, joten olen lokakuun alkuun asti vanhempainlomalla ja sen jälkeen jään hoitovapaalle pariksi vuodeksi. Toivottavasti seuraava lapsi ilmoittelee tulostaan tämän tai ensi vuoden aikana, ettei tarvitsisi alkaa etsiä työpaikkaa ja saisi hoitaa vanhemmat lapsetkin kotona mahdollisimman pitkään. :whistle:
 

Yhteistyössä