Gallup - Erilaiset plussaoireet

Tällä foorumilla on paljon niitä tyypillisiä ensi raskauden oireita kuten, rintojen arkuus, valkovuoto jne..

Onko teillä ollut jotain muita "outoja" ensioireita joita ette ehkä ajatelleet raskausoireiksi heti? Koska jokainen ihminenhän on erilainen!! :)
 
Mulla ois yks. Omalla kohalla sitä vois kutsuu "oudoksi" raskausoireeksi. Eli oon aina tykänny nukkua vapaapäivinä pitkään mut parina päivänä ennen plussaa (ja tämä jatkuu vieläki) aloin heräämään tosi aikasin ja pirteänä. :D
 
No, mulla ei ollut ennen viikkoa 6 oikein mitään oireita. Tai no, rintoja aristi, mutta niin joka kuukausi ennen menkkoja. Luin jostain, että useammin niillä, joilla on pms-tissikipua, on myös aivan alkuraskaudessa rinnat arat.
 
Sunflower11
Mulla oli viikkoa ennen plussausta toista odotellessa yhtäkkiä hirveen kipee selkä. Tuli kauppareissulla. Ei semmonen normiselkäkipu vaan semmonen kun esikoista odottaessakin.. Siitä sit ajattelin et oiskohan raskaana, viikko siitä tein positiivisen testin.
Samoin silloin selkäkipua ennen oli "menkat". Vuodin 3pvää järkyttävän paljon. En olisi uskonut että raskaana ollaan.
 
Mulla on useammassa raskaudessa ollut ihan "oma oire"mistä oon alkanut aavistella ennen plussaa että raskaana ollaan=)
Aamuisin pakko venytellä,jalkoja ja käsiä,sellainen jännä pakonomainen,poikkeuksellinen tunne että täytyy venytellä;)
En tiedä miten se liittyy raskauden alkamiseen mutta 8:sasta raskaudesta ainakin 5:ssä niin käynyt...
 

Yhteistyössä