Gallup: Huonoin joululahja minkä sait?

  • Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"Myy"
Ei kyllä mun huonot mene onneksi lähellekkään tuota alennuskoodia. :/

Sain vaan sellasen kirjan minkä olen jo lukenut ja kosmetiikkaa jolle olen allerginen. Kumpikin tosin ihan hyvässä uskossa annettu, antaja luuli kirjan olevan niin uusi etten olisi ehtinyt sitä vielä lukemaan ja oli saanut kosmetiikkamyyjältä vääriä tietoja tuotteesta.
 
"vieras"
En saanut paljoa lahjoja, en kalliitakaan mutta ihan onnellinen niistäkin olen:) Ei huonoja lahjoja siis!Pääasia mulle että lapset saa mieleistä, minä en ois mitään een tarvinnut.
 
"vieras"
No mä en saanut kyllä mitään huonoa itse,mutta mies sai äidiltään pipon,joka aivan liian pieni.Onneksi sopi esikoisen päähän niin meni sitten heti hänelle käyttöön.Mies joutuu nyt sitten kuitenkin ostamaan uuden pipon itselleen.Oli aiemmin jo puhunut äitinsä kanssa pipon tarpeesta ja äitinsä oli sanonut hankkivansa sitten jouluksi sen.Kyllä meitä nauratti kun mies yritti sitä päähänsä vetää! :D :D

Ei siis tullut pettymyksiä,mutta hiukan metsään tuo meni..
 
Äitini osti jostain superalesta mulle neuleliivin. Ei siinä sinänsä mitään pahaa, mutta liivi on ihan älyttömän iso.. Vaikka kiloja on päässyt kertymään liikaa, mahtuisi tuohon liiviin kaksi kokoistani ihan kevyesti. Oli kuulemma ollut "minun tyylinen" vaate, en tuon tyyppisiä vaatteita ole koskaan pitänyt. :snotty: Eikä äitini ostamat vaatteet ole villasukkia lukuunottamatta osuneet oikeaan pariinkymmeneen vuoteen..
 
"hehe"
Mä en oikeen vielä oo osannut päättää oliko mun huonoin lahja osuuspankin heijastin vai sellainen perus pensseli jolla voi vaikka seinää sutia. :D Molemmat sain omalta mummoltani, mutta onneksi niistä sai sen verran hyvät naurut etten ole ihan kovin loukkaantunut mummolle. :D
 
"heh"
Anopiltani sain villasukat....... Itse panostin paljon kalliimmalla lahjalla, no muistaapahan seuraavana vuonna ettei tarvitse. Mistähän liet aas herneen nokkaan vetänyt kun viitsi antaa monta kokoa isommat villasukat lahjaksi?? :)
 
"huh"
[QUOTE="heh";25308591]Anopiltani sain villasukat....... Itse panostin paljon kalliimmalla lahjalla, no muistaapahan seuraavana vuonna ettei tarvitse. Mistähän liet aas herneen nokkaan vetänyt kun viitsi antaa monta kokoa isommat villasukat lahjaksi?? :)[/QUOTE]

villasukat on ihana lahja. Jos koko vaivaa, niin käytä koneessa.
 
  • Tykkää
Reactions: bud
"tii"
[QUOTE="hehe";25308572]Mä en oikeen vielä oo osannut päättää oliko mun huonoin lahja osuuspankin heijastin vai sellainen perus pensseli jolla voi vaikka seinää sutia. :D Molemmat sain omalta mummoltani, mutta onneksi niistä sai sen verran hyvät naurut etten ole ihan kovin loukkaantunut mummolle. :D[/QUOTE]

vooi,ihana mummo :p mäkään en saanut mitään huonoja lahjoja,anopin lahjat ei voi koskaan mennä metsään kun antaa rahaa ja jotain itsetehtyä.tällä kertaa villasukat kaikille,ja minulle myös lapaset. oma äitini antaa jotain hyödyllistä,tällä kertaa saunahunajaa ja suihkuvaahtoa :)
 
asc
Koriste-esineen.

Varmasti ihan hyvällä ajateltu, mutta ei tippaakaan meidän tyylinen koriste-esine ja ruman värinenkin kaiken lisäksi. Ei tuo anoppi ole viidessätoista vuodessakaan vielä oppinut, ettei kannata meille noita kirppari"löytöjä" kanniskella.
 
"heh"
Olisihan ne villasukat ihan kivat, mutta kun miehen siskojen puolisot saivat
jotain paljoja Nomination koruihin ja lahjakortit hierontaan ja itse sain vain ne
villasukat niin hieman ihmetyttää.
 
tatti tanassa
[QUOTE="heh";25308612]Olisihan ne villasukat ihan kivat, mutta kun miehen siskojen puolisot saivat
jotain paljoja Nomination koruihin ja lahjakortit hierontaan ja itse sain vain ne
villasukat niin hieman ihmetyttää.[/QUOTE]

miehen siskojen puolisot...siis miehet saivat paloja nomination koruihin ja lahjakortit hierontaan...käyttääkö miehetkin nomination koruja??
 
"heh"
miehen siskojen puolisot...siis miehet saivat paloja nomination koruihin ja lahjakortit hierontaan...käyttääkö miehetkin nomination koruja??
Joo, kyllä mun miehen kahden siskon puolisot käyttävät! He ovat rikkaista
perheistä ja niillä on niissä koruissaan kalliita kultaisia paloja. Iältään ovat
23-25. Ihmettelin minäkin alussa, kun anoppi puhui että niillä on todella
arvokkaita paloja niissä koruissaan. Mutta kai niitä sitten miehetkin käyttävät.
Eihän niille sitten kehtaa pelkkiä villasukkia antaa. :)
 
"luppis"
"huonoin" tais olla 2 osainen pussilakana setti josta ei hyödy mitenkään paitsi vieraat.. meillä kun sattuu miehen kanssa olemaan paripeitto.. mies sai samanlaisen setin niiin tyynyliinat myös menee niistä käyttöön mutta pussilakanat menee kyl sit vieraiden käyttöön.. niitä en osaa yhdistää enkä omaa edes ompelukonetta enkä todellakaan ala maksaa siitä et joku ne ompelis yhteen..
mut en sitäkään kyllä huonona toisaalta osaa pitää.. onpahan vieras lakanoita.. :)
 

Yhteistyössä