gallup, ikä, pituus ja paino

  • Viestiketjun aloittaja ester
  • Ensimmäinen viesti
27-v, 162,5cm, 98.9kg

täällä on tosi kevyttä porukkaa tohon nähen. ei tosiaankaan teidän kaikkien ees tarttis laihuttaa.
reilu kymmenen kiloa laihutin kolmannen jälkeen. mut nyt neljäs kun syntyy niin sit syksyllä pitää alkaa laihuttaa pikku hiljaa.tavoite ois päästä noin 75kg sekin riittäs.
 
Kiesus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2005 klo 11:09 SuSu79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2005 klo 15:07 haisu kirjoitti:
20v 146cm ja 44kg, pari kiloa vielä pois. Vanhat seiskaluokalla ostetut farkut mahtuu nyt jalkaan, mutta kiristää reisistä.
Voi kamala.... ja mä kun luulin että mulle hyvä paino olis 50-55kg 147cm varrella...
Ehkä mut on sit tuomittu lihavaks koko loppu elämäksi \|O
Höpö höpö! Kyllä sulla on mun mielestä terveellisemmät tavoitteet!! Mulla ei ainakaan ees haluttais mahtua seiskaluokan farkkuihin. Sitähän oli lapsi sillon. ei naisellisia muotoja enää tarttis ängetäkään teini-iän vaatteisiin. Mutta kukin tietty saa hoikistaa itseään niin paljon kuin haluaa, liiallisuuksiin menemättä. Näkemättä ihmistä on vaikea sanoa, milloin ollaan liiallisuuksissa :/
 
mammak2
25v.165cm ja paino oli 1,5vk sitten 85kg. Synnytyksestä 3vk, 10kg lähti helposti, loput 20kg odottaa pudotusta...En malta odottaa normaalia painoa ja omia NORMAALIN kokoisia vaatteita!!!Tuolla ne kaapissa odottaa!!! :LOL:
 
Tintti1010
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: .......joo, kun katto noita joidenkin lukuja niin kävi hiukka huvittamaan....ja useimilla vielä perässä tälläinen merkki :ashamed: ...heh, täräytetääs pohjat niin onpa sitten muilla ihmettelemistä!! Eli ikä 22 vee (tiistaina), paino n.112 kg ja pituutta huimat 163 cm!!! (Olen kyllä viikolla 32+6 raskaana, mutta kyllä sitä painoa on silti aina huikeesti!!!)
Niin ja tavoitepaino huitelee jossain 60 kg:ssa tai vähän alle (jos vaan jaksan laihduttaa) eli samoissa missä olin 3 vuotta sitten ennen ekaa raskautta!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2005 klo 15:58 Kiesus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2005 klo 11:09 SuSu79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2005 klo 15:07 haisu kirjoitti:
20v 146cm ja 44kg, pari kiloa vielä pois. Vanhat seiskaluokalla ostetut farkut mahtuu nyt jalkaan, mutta kiristää reisistä.
Voi kamala.... ja mä kun luulin että mulle hyvä paino olis 50-55kg 147cm varrella...
Ehkä mut on sit tuomittu lihavaks koko loppu elämäksi \|O
Höpö höpö! Kyllä sulla on mun mielestä terveellisemmät tavoitteet!! Mulla ei ainakaan ees haluttais mahtua seiskaluokan farkkuihin. Sitähän oli lapsi sillon. ei naisellisia muotoja enää tarttis ängetäkään teini-iän vaatteisiin. Mutta kukin tietty saa hoikistaa itseään niin paljon kuin haluaa, liiallisuuksiin menemättä. Näkemättä ihmistä on vaikea sanoa, milloin ollaan liiallisuuksissa :/
No etpä ole minua nähny, joten et voi sanoa että olen liian laiha.Takapuoli on valtava!!!!
 

Yhteistyössä