GALLUP: Kännykkäsi?

  • Viestiketjun aloittaja :)))
  • Ensimmäinen viesti
iPhone 3G. Vanha mutta toimii vielä.... kohta pitää vaihtaa uuteen. Tykkään kyllä ihan täysillä tästä puhelimesta. :D Eli applen puhelin on seuraavakin.

Työpuhelimena on Samsung X cover (?) Ei ihan niin kiva. Tai sitten oman puhelimeni käytön helppouden takia en osaa enää käyttää muita vaikeammin toimivia.... ;)
 
Itsellä suht uusi Nokia 300, en suosittele!! Halusin peruspuhelimen vähän isommalla näytöllä. Mutta ei toimi, puhelin tekee usein mitä lystää.

Miehellä joku uusi Samsung galaxy (Nexus?) ja ylistää sen maasta taivaisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26774672:
En ole kokeillut :D
Kyllä tuo edellinen ainakin herätti.
Herättääkö Samsung jos akku on tyhjä ja puhelin sammunut sen takia? Itsellä oli joskus vuosia sitten vähän aikaa Motorola ja huomasin että niiden insinöörit eivät tajunneet sitä että joku saattaa myöhästyä töistä jos illalla tai yön aikana on puhelimesta akku loppunut mutta herätys on päällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26774578:
ja herätyskello toimii? Miehellä ollu yhtenä ongelmana, et se ei herätä, vaikka asetukset herätyskellossa on niinkuin pitää ehkä 4 kertaa kymmenestä se herättää...
Mulla on Galaxy S Plus ja se EI herätä - tai joskus herättää, joskus ei.
Kyllä vituttaa, kun on sen takia tunnin myöhässä aamulla :kieh: ...
 
Herättääkö Samsung jos akku on tyhjä ja puhelin sammunut sen takia? Itsellä oli joskus vuosia sitten vähän aikaa Motorola ja huomasin että niiden insinöörit eivät tajunneet sitä että joku saattaa myöhästyä töistä jos illalla tai yön aikana on puhelimesta akku loppunut mutta herätys on päällä.
En ole moista kokeillut mutta luulen etteivät Samsungin insinööritkään ole sitä tajunneet. :D
 
"vieras"
Herättääkö Samsung jos akku on tyhjä ja puhelin sammunut sen takia? Itsellä oli joskus vuosia sitten vähän aikaa Motorola ja huomasin että niiden insinöörit eivät tajunneet sitä että joku saattaa myöhästyä töistä jos illalla tai yön aikana on puhelimesta akku loppunut mutta herätys on päällä.
Herättääkö joku puhelin jos akku on tyhjä?
 
[QUOTE="vieras";26774726]Herättääkö joku puhelin jos akku on tyhjä?[/QUOTE]Nokian yksi hieno ominaisuus on aina ollut se että herätys toimii vaikka puhelin olisi sammunut tyhjän akun takia. Sama ominaisuus on säilynyt Nokioissa varmaan 15 vuotta. Ei ole kauaa siitä kun N9 herätti mut vaikka puhelin ei enää suostunut käynnistymään, saman teki 6110 joskus kauan sitten.
 
[QUOTE="vieras";26774726]Herättääkö joku puhelin jos akku on tyhjä?[/QUOTE]
En tiedä mutta ihan mahdollistahan se olisi siten että kun akun varaus laskee tietyn rajan alapuolelle niin kaikki muut paitsi kello lakkaisi toimimasta.

No, aina ei insinöörit ole ihan kartalla muutenkaan. Olen törmännyt puhelimiin jotka eivät herätä jos puhelin on äänettömällä. Eihän moisessa ole mitään järkeä. Yöllä saattaisi haluta ettei puhelin soi jos joku valopää soittaa mutta kuitenkin sitä toivoisi heräävänsä herätyskelloon.
 
"vieras"
Nokian yksi hieno ominaisuus on aina ollut se että herätys toimii vaikka puhelin olisi sammunut tyhjän akun takia. Sama ominaisuus on säilynyt Nokioissa varmaan 15 vuotta. Ei ole kauaa siitä kun N9 herätti mut vaikka puhelin ei enää suostunut käynnistymään, saman teki 6110 joskus kauan sitten.
Jaa, eipä ole tullut kokeiltua :)
Täytyis testata joku kerta.
 
:)))
Mulla on ollu tää HTC rhyme muutaman viikon ja parempi akunkesto kun lumiassa (vaikka tulee enempi räplättyäkin) ja herätys toimii niinkun pitää (joka aamu herättää ja on herättäny)
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26774862:
joo, vaikka akku olis täys, niin toi ei välttämättä herätä, mun puhelin on aina varalta herättämässä- se ei oo pettäny kertaakaan...
Ootteko varmasti laittanu siitä sen oikeen viikonpäivän herätykselle? Mulla toi autto ainaki. ;)
 
Ootteko varmasti laittanu siitä sen oikeen viikonpäivän herätykselle? Mulla toi autto ainaki. ;)
Hyvä pointti. Muistelen nimittäin että softassa on sellainen bugi että kun tekee kertaherätyksen vaikkapa tiistaina seuraavaksi aamuksi niin herätyksen viikonpäiväksi tulee tiistai eikä keskiviikko. Kuitenkin puhelin sanoo talletuksessa esimerkiksi että "herätykseen on aikaa 8 tuntia ja 55 minuuttia". En koskaan kokeillut herättääkö se oikeasti sillä korjasin sen päivän.

Sellaisenkin bugin olen huomannut että jos herätyksen poisti muutaman minuutin jo ennen kuin sen pitäisi alkaa, herätti puhelin siitä huolimatta.
 
rietas
Samsung Galaxy SIII :heart:

Meinasin hiiltyä alkuun, kun akku ei tuntunut kestävän kuin vuorokauden, mutta sitten älysin katkaista turhat sovellukset ja yhteydet ja kappas vaan, päivätolkulla kesti akku :D

Ja herätyskin on toiminut. Ohjelmoin sen herättämään joka arkiaamu samaan aikaan, eikä ole kertaakaan vielä jättänyt soimatta, ei tässä eikä edellisessä Galaxy S:ssäkään. Tosin jos akun varaus on illalla alhainen, niin kytken laturiin, juurikin siksi kun olen kuullut myös, että jos akku loppuu niin se ei herättäisi.
 
Samsung Galaxy SIII :heart:

Meinasin hiiltyä alkuun, kun akku ei tuntunut kestävän kuin vuorokauden, mutta sitten älysin katkaista turhat sovellukset ja yhteydet ja kappas vaan, päivätolkulla kesti akku :D
Johtuu myös siitä että pränikkä akku ei ole vielä "valmis". Vasta muutaman latauskerran jälkeen käyettävissä on täysi kapasiteetti.

Mulla on tuossa kaikki synkronoinnit ja muut aina päällä ja kyllä se useamman päivän kestää.
 
"sasa"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26774578:
ja herätyskello toimii? Miehellä ollu yhtenä ongelmana, et se ei herätä, vaikka asetukset herätyskellossa on niinkuin pitää ehkä 4 kertaa kymmenestä se herättää...
Itse ostin jo Galaxy S 1 malliin Android Marketista Gentle Alarm softan, jota käytän nyt tässä kolmosversiossakin. Toimii kuin junan vessa, toisin kuin Samsungin defaultvekkari.
 

Yhteistyössä