Gallup:Kuin moni koettaa avittaa synnytyksen käynnistymistä

Kuin moni teistä on koettanut tai koettaa parhaillaan tehä jotain sen eteen, että synnytys käynnistyisi vai ootteletteko te vain, että lähtee käyntiin sitten kun lähtee??? Teettekö hikilenkkejä sun muita perinteisiä rehkimisjuttuja, joksette portaissa ym? Mun lääkäri käskee tehä kunnon kävelylenkkejä ja kehottaa kävelemään portaita. Mutta täällä missä mä oo nyt on hellettä yli 30. :/ TUntuu niin tukalalta, mutta lähteekö tää synnystys muuten käyntiin ikinä ilman pientä avitusta... Yli ajan ollaan menossa ilman kunnon merkkejä...
 
Mimosan äippä
itse aloin yrittämään synnytyksen käynnistystä muutamaa päivää ennne laskettua kun peloteltiin että jättiläinen sieltä tulee (ultraavalääkäri jollain 33rviikolla) kokeilin niitä perinteisä eli siivous, kävely ja seksi sekä nännistimulointi jonka uskon vauhdittaneen synnytyksen alkua.
 
Heh, pakko tunnustaa :ashamed: olen parina päivänä tehnyt pitkiä lenkkejä koiran kanssa ja tänään pesin tyttöjen huoneen matot.

En rehki liikaa kuten tein kakkosen kohdalla -seurauksena meni vihreät lapsivedet :( että semmoista rauhallista vaan liikkumista ja tuntemusten mukaan. Ne matot oli ihan pieniä 1,30 x 1,30 cm kevyitä mattoja. Ei tulisi mieleenkään pestä ja nostella mitään JÄTTI kokoisia mattoja. Niin ja ikkunatkin olen jo pessyt

ei auta, ei!
 
Minä imuroin lähestulkoon koko päivän :LOL: Vaikka supisteli vähän niin sitkeesti jatkoin :whistle: Illalla sitten alkoi yht äkkiä selkää juilimaan ja luulin aluksi että johtuu vaan imuroimisesta..Menin suihkuun ja kivut yltyivät vaan..Lähdettiin samantien sairaalaan ajamaan kun matka kestää n.30min.Matkalla alkoi tuntua että ei hemmetti,kerkeenkö sairaalaan asti.Kerkesin ja paikat auki 6cm :whistle: Huhhuh kun näin jälkeen päin muistelee koko iltaa :LOL:
 
Ai kauhee! Joko mulla on mahatauti tai sitten synytys lähenee. On pakki niin sekasin että! Hehe ja pakko vielä lisätä et mies lähti tänä aamuna duunireissuun ja palaa vasta huomenna. (Jep, juuri se mies jota täällä yksi ilta kehuttiin vastuullisuudestaan :D ) Ei vaan on onneksi parin tunnin ajomatkan päässä ja tällä kertaa TOIVOTTAVASTI puhelin päällä :LOL:
 
SonataSelene
No vaikka menikin yli la:n niin emmä mitään erikoista tehny. sit kun huomasin että nyt on synnytys käynnissä niin menin leikkipuistoon "hakemaan vauhtia". kotiin menin 15 aikaan ja klo 18:16 vauva olikin jo maailmassa. :D sairaalaan kyllä ehittiin. ;)

eka ja toka tuli ennen la joten en ehtiny edes valmistautua mihinkään ku luulin että yli menee kuitenkin. :D

niin piti vielä sanoa että nuorimmaisen la oli tasan vuos sitten. viikolla meni yli ja tyttö syntyi 5.6 joten kohta vietetään 1v juhlat. :heart: <br><br>
 
Mä en ole sen kummemmin kyllä mitään yrittäny. Oon vaan toivonu, että alkais jo tulemaan mut en siis lähe tekemään mitään kauheita hikilenkkejä tai saunomaan hulluna sen takia, et saisin synnytyksen käyntiin. Kyllä mä luotan siihen, että se vauva tulee sitten kun on tullakseen ilman, että mä siihen sen kummemmin vaikutan.
 
Mä voin aika sikahuonosti näinä viimeisinä viikkoina. Hurja pahoinvointi tullu takas, hirveet päänsäryt, supisteluja tulee ja menee (kahesti oon jo ollu menossa sairaalaan), selkä on ihan romuna, nivuskivut ihan hemmetinmoiset, vatsaankin käy, huono nukkua painavan mahan kanssa ja vessassa on käytävä 2h välein. Päivät vaellan esikon, aktiivisen taaperon perässä ja ei sukulaisia mailla eikä halmeilla apuna (asutaan muualla). Jos voin pahoin tai selkä ei tunnu kestävän niin ei auta mikään, arki on hoidettava. Esikon kohdalla vikat viikot ei ollu mitään näin hirveitä eikä käyny mielessäkään hoputtaa synnytystä mutta kyllä nyt alkaa oleen aika valmis tekeen mitä vaan että sais voimansa ja normaalin olotilansa takaisin. :\|
 
MinttuVille
Mä en sitten millään ymmärrä että miksi se vauva pitää saada maailmaan ennen laskettua aikaa jos kerta ei ole mitään muuta syytä ku se että ei jaksa enään oottaa!!!
Ei se synny jos ei ole valmis...

Mut pääasia että ette ota risiiniöljyä!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:04 MinttuVille kirjoitti:
Mä en sitten millään ymmärrä että miksi se vauva pitää saada maailmaan ennen laskettua aikaa jos kerta ei ole mitään muuta syytä ku se että ei jaksa enään oottaa!!!
Ei se synny jos ei ole valmis...

Mut pääasia että ette ota risiiniöljyä!!
kuka tässä on mitään sellaista sanonut, että vauva pitäis saada maailman ENNEN laskettua??? Yliaikaisuudesta tuskastelen ainakin ite. Monelle lähipiiriläiselle käyny niin, että menny lopulta käynnistykseen. Kyllä kai sitä kokeilee mielummin saada homman käyntiin luonnollisean synnytyksenä ilman käynnistämistä kuin että keinotekoisesti lääkkeillä sitten 14 päivää, tai ylikin, lasketusta.
 

Yhteistyössä