Gallup: Lapsesi etunimi/-nimet?

  • Viestiketjun aloittaja Saran äiti
  • Ensimmäinen viesti
"hertta"
Suvussanne löytyy jomman kumman puolelta ulkomaalaisuutta. Molempien kk palkka luultavasti alle 2000e. Lukiotason koulutus. Mahd. oppisopimustausta. :)

Hauska analyysi :)

Saan kyllä rahaa kuukaudessa alle 2000e nyt kun olen äitiyslomalla, mies onneksi sitten elättää meitä :D
Lukio ollaan käyty ja ammattikorkeakoulu
Oppisopimusta ei ainakaan vielä ole, tulevaisuudesta en tiedä :)
Ja ulkomaalaisia saattaa löytyä suvusta, jos oikein kauas etsii.
 
A-luokan äitee
Meillä Anna, Aino, Asta, Alli, Aapo, Akseli, Aatos, Aada, Alvar, Auroora, Aarre-enkeli, Alva, Alina ja
Aamos. Analyysiä kehiin vain :)

(Ja terkkuja tutuille: te ette saa analysoida ;))
 
heheh
Alkuperäinen kirjoittaja A-luokan äitee;24676526:
Meillä Anna, Aino, Asta, Alli, Aapo, Akseli, Aatos, Aada, Alvar, Auroora, Aarre-enkeli, Alva, Alina ja
Aamos. Analyysiä kehiin vain :)

(Ja terkkuja tutuille: te ette saa analysoida ;))
Olen ylpeä kyvystäni enkä lähde tällaiseen pelleilyyn mukaan.
 
heheh
[QUOTE="lotta";24676497]Analyysiä Leo-nimen lapselleen antaneille vanhemmille. Kiitos![/QUOTE]

Vanhemmat syntyneet mitä luultavammin joko 80-luvun alussa tai 70-luvun lopussa. Asiakaspalvelutyö, tai ainakin tylsä. Amiskoulutus. Asunto- ja autolainat. Toinen vanhemmista luultavasti tupakoi. Veikkaisin että teillä joko on tai oli koira.
 
"lotta"
Vanhemmat syntyneet mitä luultavammin joko 80-luvun alussa tai 70-luvun lopussa. Asiakaspalvelutyö, tai ainakin tylsä. Amiskoulutus. Asunto- ja autolainat. Toinen vanhemmista luultavasti tupakoi. Veikkaisin että teillä joko on tai oli koira.
Vanhempien iät meni oikein, samoin työ ja lainat. Olet kyky! :D Tosin meistä kumpikaan ei tupakoi, eikä meillä ole/eikä tule koiraa, koulutuskin on amista korkeampi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A-luokan äitee;24676526:
Meillä Anna, Aino, Asta, Alli, Aapo, Akseli, Aatos, Aada, Alvar, Auroora, Aarre-enkeli, Alva, Alina ja
Aamos. Analyysiä kehiin vain :)

(Ja terkkuja tutuille: te ette saa analysoida ;))
Mahtavaa! Meillä a-sarja loppui neljännen kohdalla, mä oisin voinut haluta kyl neljännestä Anteron =)
Eiks häiritse kun Alvar ja Alva on melkein samanmoiset?
Ja saako udella oletteko lestadiolaisia tai muuten uskonnollisista syistä noin iso perhe?
 
"Hanna"
Perussuomalainen nimi, jota antavat yleensä kiireiset ja mielikuvituksettomat uravanhemmat. Eli omaat luultavasti hyvän koulutuksen ja rahaakin on, mutta lapsesi laiminlyöt uran ohella. :)
Hah, itseasiassa mä oon parturi-kampaaja ja mun mies on media-alalla, eli ei olla mitään hyvätuloisia. :) Ja tällä hetkellä oon hoitovapaalla, taidan olla vielä seuraavatkis 1,5v, joten ura ei tosiaan mene lapsen edelle.
 
A-sarjan äitee
Mahtavaa! Meillä a-sarja loppui neljännen kohdalla, mä oisin voinut haluta kyl neljännestä Anteron =)
Eiks häiritse kun Alvar ja Alva on melkein samanmoiset?
Ja saako udella oletteko lestadiolaisia tai muuten uskonnollisista syistä noin iso perhe?
Juu lestadiolaisia ollaan :) Ja eipä noi kauheesti nimet oo menneet sekaisin, vaikka toisiaan muistuttavatkin ;) Ja tuota Alvaa kutsun kyllä aika usein molemmilla nimillään, kun on niin nätit nimet :) On meillä serkuksillakin jopa useampia samoja nimiä... Mutta ei olla luovutettu tästä A-sarjasta - vaikka kohta se taitaa olla Anteronkin vuoro, vaikken millään haluis :D (Kyllä noi teidän myöhemmätkin nimet on ihan kauniita :))

Analysoijalta oisin toivonut muutakin analyysia kuin uskonnollisen luokittelun - kai me jotain muutakin ollaan :(
 
"isabelle"
[QUOTE="Hanna";24676644]Hah, itseasiassa mä oon parturi-kampaaja ja mun mies on media-alalla, eli ei olla mitään hyvätuloisia. :) Ja tällä hetkellä oon hoitovapaalla, taidan olla vielä seuraavatkis 1,5v, joten ura ei tosiaan mene lapsen edelle.[/QUOTE]

Häh, onks Lasse media-alalla? Enkä tiennyt että sulla on parturi-kampaajan koulutus!
 

Yhteistyössä