GALLUP: Mikä lasten kirjakerho?

Niin, mikä ois paras kirjakerho? On leikki-ikäinen ja vauva. Mistä ootte saanu parhaat kirjat? Kun noita mainoksia tulee monenmoisesta kerhosta ja eihän sitä nyt voi jokaiseen liittyä, joten voisittekohan auttaa tässä... Kiitos! :flower:
 
Me kuulutaan sekä Lasten Omaan Kirjakerhoon että Vau'kirja-kerhoon.

Lasten Oma Kirjakerho oli pettymys. Ei mielestäni juuri mitään antia alle 1-vuotiaalle. Ja melkeinpä ovat noita Disneyn kirjoja ja muita tuotteita. Ovathan ne kirjat varmasti kivoja sitten isommalle, mutta nyt vielä melko turhia.

Vau'kirjat ovat olleet paljon kivempia. Eli paketissa on ainakin tähän mennessä ollut sekä pienelle että isommalle sopivat kirjat. Ja mielestäni ovat hieman edullisempiakin (ei Disney-hintalisää :)
). Muutenkin olen pitänyt niistä enemmän. Ja Vau'kirjalla ei ole velvoitetta ostaa mitään koko jäsenyysaikana.

Eli itse suosittelen jälkimmäistä ainakin jos perheessä on myös vauvaikäinen. Ehkä sitten isompana tuo Lasten Oma Kirjakerho käy paremmin kuin nyt.
 
Vau'kirja on hyvä vauvalle ja noin 2-3vuotiaaseen asti tuli kivoja kirjoja.Lasten parhaat kirjat on tosi hyvä pikkasen isommalle lapselle ehkä 2v eteenpäin. Lasten oma kirjakerho ei ole mun mielestä kovin hyvä,tulee just pelkästään noita disneyn kirjoja ja on kalliita.
 
ollaan vau´kirjakerhossa,aikoinaan noi isommat lapset oli siinä lasten oma kirjakerho.mut täälläkin se oli suuri pettymys,disneyn kirjoja siltä tuli suurimmaks osaks..ja niitä tuolla on varastossa pahvilaatikollinen..
olen ollut tyytyväinen tohon vau´kirjakerhoon.tyttö 3,5kk
 
Kiitos vastauksista!
Itsekin olen ajatellut että tuo Lasten oma kirjakerho ei ole meidän, kun siellä on tosiaan vain Disney-kirjoja. Mutta entäs se Lasten parhaat-kerho? Siellä eikös ollut Muumi ym. kirjoja? Entä joku Uppis-kerho? Onko siitä kokemuksia?
Vau-kirjoja on joskus tilailtu, mutta välillä tuntu ettei ne ikärajat pitäneet. Välillä tuli isommille tarkoitettuja ja sit väliin vauvamaisia kirjoja... En tiedä. Lisää vaan mielipiteitä!!! :)
 
Me ollaan siinä lastenparhaat kirjakerhossa. Yhtään kirjaa ei olla tilattu, otettiin vain se tutustumispaketti. Siinä oli kivoja kirjoja valittavana. Kurkistuskirjoja ja soivia kirjoja jotka on nyt hittejä just tolle 1v2kk ikäselle.
 
Me kuulutaan Vau' Kirjaan ja Lasten Parhaat Kirjat -kerhoon. Olen tykännyt enemmän Vau' Kirjasta, sopivampia kirjoja 6kk pojalle :)
Tuossa toisessa on myös ihan kivoja ne paketit, mutta sopivat paremmin isommalle lapselle. Liittymislahjana tuli ihania kirjoja, esim. Nallen joulu.

Lisäksi olemme keränneet Tammen kultaisia kirjoja niitten "kerhosta", koska niitä luettiin meille vanhemmille kun olimme lapsia =)
 
Suuri suomalainen lastenkerho on ollut meille paras ja monipuolisin. Lasten parhaat on myös kiva (saa mm. Frankliniä ).

Vau-kirjan kirjat ovat aika ala-arvoisia, ei niitä jaksa kukaan täysjärkinen edes lukea lapselleen, teksti on niin kökköä. Lasten Omasta saa tosiaan pelkkää Disney-hömppää, joista osa on ok, mutta jatkuva Nalle Puh sekä näistä uusista animaatioista väännetyt kirjat pitkästyttävät.
 
Oltiin aikoinaan esikoisen aikana(12v. sitten) Lasten Omassa kirjakerhossa ja kyllästyttiin disneyn kirjoihin.Nykyään kuulemma samat kirjat pyörii mutta tekstiä vähemmän ja kuvia enemmän
:( .Nyt kuopus on Vau`kirjassa ja tykätään tosi paljon.Lelut on ollu tosi mieluisia =)
 
Me kuulutaan tällähetkellä Uppo-Nallen kirjakerhoon, ollaan kovasti tykätty siitä . Tarjonta on monipuolista ja siellä on myös iki-ihania Astrid Lindgrenin kirjoja (Peppiä, Eemeliä, Melukylää jne.) ja lisäksi runsaasti hyviä äänikirjoja. Ollaan oltu myös Lasten Omassa, mutta niinhin pelkkiin Disney kirjoihin kyllästyi aika pian. Lasten Parhaat kirjat kerhoon ollaan myös kuuluttu, se oli ihan hyvä kans, mutta enempi tykkään Uppo-Nallesta :)
 
iiu
Me päädyttiin pitkän harkinnan jälkeen olla liittymättä mihinkään kirjakerhoon. Ostetaan kerran kuussa (kuun ensimmäiseen viikonloppuun mennessä ) jokin kiva kirja tytölle. Varmasti saa sellaisen kuin haluaa, eikä tartte maksaa postimaksuja päälle tai muistaa perua/ lähetellä takaisin.
 
Lasten Oma kirjakerho. Oli niin muhkea tilaajapaketti, että menin lankaan :ashamed: Nyt vaan odottelen, että tulis kaksi meille sopivaa kuukaudenpakettia niin voisi erota kerhosta.
Vau`kirja. Tutustumispaketti tuli, sen jälkeen ei ole kuulunu mitään :( Tosin poitsukin syntyi vasta vajaa 3viikkoa sitten :D
Mauri Kunnas- kirjakerho. Itse olen heikkona Mauri Kunnaksen Koiramäki- kirjoihin ja muka lapselle tilailen kirjoja, että voi sitten isompana lukea niitä :whistle:
 

Yhteistyössä