Gallup: Mikä olisi SINUN unelmien vartalosi? (kuva)

  • Viestiketjun aloittaja Gallups
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
2-5 miellyttää omaa silmää niin että 3 ja 5 on kauneimmat, 2 vähän turhan kuikelo ja 4:sta on sattunut epäedustava kuva - nelonen olisi kooltaan ehkä minusta se ihannenormaali.

Omalla kohdalla realistinen tavoite ja toive on vitonen, sinne tähdätään ja siihen olisin tyytyväinen, yli satakiloisesta ei kannata pelkäksi luuksi ja nahaksi laihtua kun sitä nahkaa on aika paljon :D :D :D
 
vierailija
Jaa, kolmonen tahi kakkonen mielyttää omaa silmää, mutta oma tavoite ois kasin ja kakkosen välimaastossa. Lihakset ehkä jo löytyis, tarvis vaan saada rasvaa päältä vähemmäksi.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
vierailija
Olen vitonen, eli lihava?
Itse tykkään kropastani ihan älyttömän paljon eikä esim.5 kilon painon nousukaan olisi paha.
Itse pidän itseäni naisellisena, leveä lantio, sievä pyöreä perä ja suurehkot rinnat.
Olen siis tarkoituksellisesti lihottanut itseni tähän kokoon, nuorena olin kropaltani kuin teinipoika eli riuku.
Ihmetellään että miten lihava löytää kumppanin, mutta jos tuo vitonen tosiaan on määritys lihavalle niin eihän siinä ole mitään ihmeteltävää.
Itse olen saanut pelkkää positiivista kommenttia kropastani, ja pääasia onkin että itse viihdyn Afroditen näköisessä kropassani.
 
vierailija
Vaimo oli kolmonen tavattessa, nyt vitonen mutta tekee kovasti töitä että olisi taas kolmonen.

Mulle ihan se ja sama, koska oli kymppi jo silloin ja on sitä vieläkin.
 
9mmm
varmaan oon toi chubby :) 8 vyötäröst alaspäin ja ylä osa kroppaa mut toi alaosaa mahasta ei muokkaudu samal tapaa mut 8 haen lähemmäks itte koska sillon oppinu kunnon ja viellä energisemmän elämän tavan tai siis mitä enempi treenaan sen parempi mieli tulee. ainiin mulla on varmaan 0 tissit :D paitsi jos kaljotellu ni muuttuuu 2 :)
 
vierailija
3 ja 5 ehdottomasti parhaimman näköiset, itse olen vartaloltani kuin 5. Haluisin olla enemmän 3, vaatisi hiukan laihduttamista.
Sinäänsä hiukan suppea otos, että kaikki mallit ovat tasapainoissa ylä- ja alaosan suhteen, eli ei ole esim. Päärynä- tai omenamallisia.
 

Yhteistyössä