Gallup:mikä on leipäammattisi?

  • Viestiketjun aloittaja tassu
  • Ensimmäinen viesti
tassu
Pistämpä vaihteeksi tallaisen kyssärin eli mitä työtä teet elääksesi ja oletko vuoro vai päivätyössä?
Itse olen ammatiltani suurtalousesimies/kokki ja kokin töitä tehnyt jo kymmenen vuotta (siinä välissä yksi lapsi). Aina tehnyt 2vuorotyötä. Vuoden verran, ennen lasta, 3-vuorotyötä. Nyt on mittari täysi ja haluaisin normaalia päivätyötä :kieh:
 
Koulutukselta laboratorioanalyytikko ja labrassa töissä ihan päivävuorossa, ainakin toistaiseksi. Vuorotyöhön en lähde, mutta päivystyksiä saatan tulevaisuudessa tehdä. Tässä ammatissa ollut v.2001 saakka. Sitä ennen (ennen koulutusta) tein kaikennäköistä hommaa, olen ollut kerroshoitaja, toimistotyöntekijä, kaupassa kassalla ja hevissä ym.
 
Hum kand, yo-matkailumerkonomi, keramiikantekijä... mutta mikähän mun ammatti olisi...? Viimeisimmäksi tein lentokenttävirkailijan hommia ja sitä ennen matkatoimistovirkailijana muutama vuosi. 3-vuorotyötä olen tehnyt hotellin vastaanottovirkailjana ja sinkkuaikoina se sujui ihan kivasti. Enää en vastaavia töitä hae, siis vuorotyötä, muuten kyllä kävisi hyvin.

Kiitos teille kaikki sairaanhoitajat ja muut hoitajat, että jaksatte. Viimeksikin saimme tytön kanssa aivan parasta hoitoa, viisi vuorokautta sairaalassa vietettiin. :flower: =) <br><br>
 
Tuda harmaana
Linja-autonkuljettaja kohta 11 vuotta, nykyään teen vaan arkiaamuja (n.4.30->15-16). Viikonlopputyöt lopetin vuoden vaihteessa, joskus tein pelkkää ilta/yövuoroa.
 
Ammetteja on Myyntimerkantti ja Lähihoitaja. Siis aivan kaksi erillaista ammattia. Olen lastenhoitajana päiväkodissa ollut jo vajaat 7v. Olen hakenut jo kerran opiskelemaan Sosionomiksi ja en päässyt kuin varasijoille ja nyt taas uusi yritys. Mutta vanhusten puoli myös kiinnostaisi tällä hetkellä. Minulla on jo 9v poika, joten kolmivuoro työkin kyllä kelpaisi. =)