GALLUP: Mikä on sallittua teidän parisuhteessa?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
kaikki se on kiellettyä mitä ei puolison nähden/kuullen/läsnäollessa/tietäessä yms voi tehdä...
Jotakuinkin noin. Kumpikaan meistä ei tanssi baareissa, ei harrasteta flirttiä. Enkä näe mitään syytä, miksi mies soittelisi tai viestittelisi muille kuin kavereilleen. Se ei olisi kivaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei mikään sellainen, jota pitää salailla... :)
Näin meilläkin. Voin hyvin tekstailla tai käydä kahvilla miespuolisen kaverini kanssa, koska meillä ei ole mitään salattavaa suhteessamme eikä se loukkaa puolisoani mitenkään. Se on siis sallittua. Jos taas minulla olisi johonkuhun sellainen suhde, että mun pitäisi piilotella tekemisiäni puolisoltani etten loukkaisi häntä, se olisi meille kiellettyä. Ja siis sama toimii molemmin päin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei mikään sellainen, jota pitää salailla... :)

avoimesti sun silmien alla saa siis tehdä mitä huvittaa?
:eek: ei mun mies halua pettää mua, ei mun silmien alla, eikä siis salassa :) mut siis me ei käydä baarissa koskaan yksin, mut jos käytäis ja mä siellä tanssisin jonkun miehen kanss,a niin musta s eolis jo pettämistä, jos en sitten kertoisi siitä tanssimisesta miehelle... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:
mä haluan olla kumppanin ainoa kiinnostuksen kohde :kieh:
Kuin myös. Tyhjän päiten ei muille tarvi soitella eikä tekstareita lähettele mullekaan niin miksis sitten jollekulle muulle? :D Flirttailla saa jos se on minun silmieni kestävää ja tanssiakin jos jalkoja heiluttaa. Mitään pussailuja tai muita en hyväksy.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei mikään sellainen, jota pitää salailla... :)
Näin meilläkin. Voin hyvin tekstailla tai käydä kahvilla miespuolisen kaverini kanssa, koska meillä ei ole mitään salattavaa suhteessamme eikä se loukkaa puolisoani mitenkään. Se on siis sallittua. Jos taas minulla olisi johonkuhun sellainen suhde, että mun pitäisi piilotella tekemisiäni puolisoltani etten loukkaisi häntä, se olisi meille kiellettyä. Ja siis sama toimii molemmin päin.
kiva kun joku ymmärsi juuri mitä tarkoitan :)
 
emppu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei mikään sellainen, jota pitää salailla... :)

avoimesti sun silmien alla saa siis tehdä mitä huvittaa?
:eek: ei mun mies halua pettää mua, ei mun silmien alla, eikä siis salassa :) mut siis me ei käydä baarissa koskaan yksin, mut jos käytäis ja mä siellä tanssisin jonkun miehen kanss,a niin musta s eolis jo pettämistä, jos en sitten kertoisi siitä tanssimisesta miehelle... :)
joo ymmärrän. Mä vaan halusin tarkentaa, kun tuossa kysyttiin, että missä se raja menee. Meillä käydään kyllä yksinkin baareissa, mutta muuten sama, että mitään salailua ei haluta meidän välille.
 
vieras
Mä en hyväksyisi flirttiä kenenkään toisen naisen kanssa, missään muodossa. Onneksi mieheni ei ole niljaketyyppiä! Samoin minäkään en ikinä loukkaisi miestäni flirttailemalla avoimesti tai salaa toisten miesten kanssa. Toki vastakkaista sukupuolta olevien kavereitten kanssa saa käydä vaikkapa syömässä tai kahvilla, mutta niissä tilanteissa ei todellakaan mitään kipinää ole. Emme harrasta baareissa käymistäkään, ei yksin eikä yhdessä.
 
No myö ei käydä esim. baareissa, missä tanssia enimmäkseen kansa taitaa harrastaa.. Mutta siis oikeastaan mitään noista ei.. Ystävät ovat asia erikseen. Mutta jos esim. minä tutustuisin johonkin mieheen, jonka kanssa voisi ystävystyä, niin kyllä sen pitäisi mennä niin, että miehenikin tämän henkilön tapaisi jne. Pidän sitä hyvien tapojen mukaisena.

Tosiasiassa meillä on kuitenkin ystävätkin aika lailla "yhteisiä" ja esim. kaikki tyttöpuoliset ystäväni puolisoni on monta kertaa tavannut, vaikkeivat keskenään olekaan ystäviä.

Mutta kaikennäköinen flirtti, tekstailu epämääräisessä mielessä ei ole mielestäni ok. Ja samaa ajattelee mieheni.
 

Yhteistyössä