Gallup: missä sinut on lapsena hoidettu

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
10-kuisesta asti päiväkodissa.

Menin siitä niin pilalle, etten raukkaparka vieläkään edes itse ymmärrä saaneeni siitä kaikkia niitä traumoja, mitä sieltä tunnetusti palstan mukaan ihmismieleen tarrautuu.
 
"vieras"
10-kuisesta asti päiväkodissa.

Menin siitä niin pilalle, etten raukkaparka vieläkään edes itse ymmärrä saaneeni siitä kaikkia niitä traumoja, mitä sieltä tunnetusti palstan mukaan ihmismieleen tarrautuu.
Mulla myös niin kamalat traumat, etten niitä vieläkään (25 vuotta myöhemmin) edes tiedosta... :/ Ja sairaalloisesti ajattelen positiivisesti niitä kaikkia kavereita joita sain ja leluja joilla sain leikkiä. Tää on tämä psykologinen ilmiö kun käännetään traumaattiset, negatiiviset kokemukset positiivisiksi...
 
"poutapilvi"
9 kk iästä lähtien pph:lla. Ja paikka oli karsea, pph oli narsisti, ilkeä ja piti lapsia eriarvoisina, en kyllä hyviä muistoja kanna niistä vuosista. Siellä olin siis kouluikään asti.
 
"vieras"
Kotona ja pph:lla (ainakin 3 eri hoitajalla). Hoidossa oli kivaa, paitsi että siitä olin kateellinen, kun joku oli kertonut, että päiväkodissa niillä oli parvi, jossa nukkuivat päiväunia ja se vaikutti tosi hienolta :D
 
Kotona, jossa varhaislapsuudessa asui neljä sukupolvea saman katon alla. Osin myös toisen mumman hoidossa, yökylässä muutamasta päivästä ehkä reiluun viikkon. Joskus tätien hoidossa mummolassa tai heidän kotonaan.
 

Yhteistyössä