Gallup: mitä olet leiponut viimeksi ja mitä aiot seuraavaksi

tännää leivoin korvapuustei, ailan piirakasta tein muffinsseja ja tuosta paholaisenkakku taikinasta kans. Seuraavaksi ei hajuakaan..
 
kylläpäs gallupin laitoit..
Hmm.. mie en ees taida muistaa mitä viimeksi oon leiponut. Oliskohan munkit vapuksi.
Haluaisin tehdä korvapuusteja, mutta ei ole niin hyvää ohjetta. Ja jotenkin on laiskistunut, ettei jaksa mitään ruveta tekee.
Jääkaapis olis maitorahkaakin 500g ja sekin pitäis pian käyttää pois. mutta mitähän siitäkin tekis?
 
Sannukka
Heips!
Eilen tein minäkin mustikkapiirakkaa muropohjalla vaniljakastikkeen kera. Viikonloppuna ajattelin tekaista juustokakun ja focaccia-leipää.Nam nam...Kyseinen leipä punaviinin kera maistuu TOSI hyvältä.
 
Kata04
Viimeeksi leivoin viime perjantaina jauhelihapiirakan.
Seuraavaksi pitäis tehdä porkkanasämpylöitä (pakastimessa lapselle tehtyä porkkanasosetta varmaan 10 pilttipurkillista, jotka jo joutais sieltä käyttöön).
Sit haluisin kokeilla Ruokala-ohjelmassa ollutta sitruunamarenkipiirakkaa, kun vaikutti niin hyvältä. :p
 
Annikki82
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2005 klo 17:57 Kata04 kirjoitti:
Viimeeksi leivoin viime perjantaina jauhelihapiirakan.
Seuraavaksi pitäis tehdä porkkanasämpylöitä (pakastimessa lapselle tehtyä porkkanasosetta varmaan 10 pilttipurkillista, jotka jo joutais sieltä käyttöön).
Sit haluisin kokeilla Ruokala-ohjelmassa ollutta sitruunamarenkipiirakkaa, kun vaikutti niin hyvältä. :p
Tuosta sitruunamarenkipiirakasta. Työkaveri oli tehnyt ja se oli ollut aivan hirveää. Ohjeeseen oli tullut sitruunaa ihan älyttömästi. Ihmettelen vaan että miksi hänellä ei kellot soinu kun kerta kokkeja ollaan :LOL:
Mä leivoin tänään maustekakkua ihan muuten vaan ja hyvää oli.
 
Kata04

Tuosta sitruunamarenkipiirakasta. Työkaveri oli tehnyt ja se oli ollut aivan hirveää. Ohjeeseen oli tullut sitruunaa ihan älyttömästi. Ihmettelen vaan että miksi hänellä ei kellot soinu kun kerta kokkeja ollaan :LOL:
Mä leivoin tänään maustekakkua ihan muuten vaan ja hyvää oli.


Nö yäk, en mä sit sitä varmaan kokeilekaan...en kattonut ohjetta sen tarkemmin.
Kokki muuten minäkin... :LOL:
 
Mustikkapiirakkaa viimeksi minäkin ja pikkuleipiä veljeni valmistujaisiin. Seuraavaksi väännän sämpylöitä ja pizzaa kun vaan joskus ehdin. Tänäänkin työpäivä klo 9-20, tätä yrittäjän arkea...
 

Yhteistyössä