Gallup: niinistö vs halonen

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 17:16 Minun mielipiteeni kirjoitti:
Meidän perheen ja suuren suvun äänet menevät Haloselle.

Ai mitä Halonen on tehnyt? Ollut Suomen presidenttinä vallan mallikkaasti 6 vuotta. Ei tulisi mieleenkään vaihtaa presidenttiä kun näin hyvä presidentti on nyt kerrankin saatu.

Mitä tulee Niinistöön, niin esim. tsunamipuheenvuoroissaan se käyttäytyi ihan naurettavasti. Ei hän muka tunteile ei, mutta avun olisi pitänyt olla heti paikalla kun hän vähän vinkasee. Itse se sinne meni ihan vapaaehtoisesti ja mitä tulee Suomen avustuksiin, niin vaan hyvin mallikkaasti homma hoidettiin jos muihin maihin, esim. Ruotsiin vertaa.

Hyvää ei kannata lähteä vaihtamaan. 6 vuoden kuluttua on pakko valita hommaa jatkamaan joku muu. Nyt jatkakoon Tarja edelleen!
Ihminenhän se Niinistökin on eikä mikään robotti. Olisin huolestuneempi, jos hän olisi käyttäytynyt täysin rationaalisesti =)
 
duunari
Ja minä kun en porvareita äänestä, eli Halosta äänestän kun parempaakaan vaihtoehtoa ei ole (Eu-kielteistä vasemmistolaista). Porvarit ajaa vaan rikkaitten asiaa. Ja joku kun mainitsi Niinistön elosta lastensa kanssa niin eikös Halonenkin ollut yksinhuoltaja...
 
Mie en tiedä!! Halosen kannalla olen kyllä ollut, mutta Niinistö ei paha, ja väittelyissä kyllä on nyt ollut paljon parempi. Kun minua on alkanut ärsyttää kun Halonen keskeyttää/yrittää keskeyttää niin usein ja hermoilee. Ja kuulin että SAK on jotain ainakin lähestulkoon antiniinistö läpyskää levittänyt minkä Halonen hyväksyy, ja sellanen ei ole reilua peliä. Pitäs tietty nähä mitä siinä sanotaan. Kohta en hitto äänestä ollenkaan!
 
mammammaalle
Taidat olla joku Niinistön vaaliavustaja, ja yrität kalastella ääniä. Mutta oonneksi Suomi on vapaa maa ja jokainen saa tehdä niinkuin parhaaksi näkee. Ja tämän otsikon nimi oli niinistö vs halonen. Tarviiko lähtee täällä politikoimaan ihan sikana kun kysytään yksinkertaisesti vaan mielipidettä. Haloo! Mutta poliitikot tietäen puhutaan paljon P...kaa eikä sit lopulta sanota yhtään mitään.
Halonen on hoitanut hommansa ihan mallikkaasti, ja kansa päättää. Katsotaan sitten kuinka käy. Loppujen lopuksi pressan valtuudet on kuitenkin niin rajalliset että eiköhän se ole hallitus joka enimmistä asioista päättää. Olishan se toisaalta hauska nähdä mitä kaikkea HYVÄÄ Sauli sais aikaan, puheet on ainakin suuret. Mutta eikö ole niin että suuret puheet- pienet teot. :LOL: :LOL: :LOL:
 
mammammaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 09:07 mammammaalle kirjoitti:
Taidat olla joku Niinistön vaaliavustaja, ja yrität kalastella ääniä.
Sorry, en ole, ihan tuikitavallinen äänestäjä vaan, joka jaksaa seurata asioita myös vaalien välissä.
 
Työläinen
Niinistöä äänestävät keskinkertaisuutta syleilevät, kotiäitiyden nimeen vannovat, puuomakotitalossa asuvat, duunarimiehensä rahoilla porvariksi itseään tituleeraavat, homorakkautta luonnottomina pitävät naiset, joitten mielestä rohkein teko elämässä on sanoa voi v***u! Nämä pirttikalustosta haaveilevat pikkuhääräilijät luultavasti silittäisivät sukkansakin, jotta erottautuisivat hiekkalaatikkokeskusteluissa pikkuisen paremmaksi kuin naapurissa asusteleva yhtä kuvottavan tunnollinen kanssasisarensa.Eikä siinä vielä kaikki, Marimekon Unikko on luultavasti tämän kansaryhmän mielestä Suomen kansalliskasvi, koska sitä näkee kaikilla ja koska se on persoonallisinta kuosia mistä makuuhuoneen verhot voi tehdä. Kauan eläköön kultainennoutaja ja morsiammenryöstö!
 
Meidän perheessä äänet jakautuu, eli itse äänestän Halosta ja mies Niinistöä. Vaaliväittelyitä katsotaan mielenkiinnolla eikä asiasta synny sen ihmeemmin erimielisyyttä, koska emme koe kumpaakaan täysin huonona vaihtoehtona.
 
voi voi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 15:13 Työläinen kirjoitti:
Niinistöä äänestävät keskinkertaisuutta syleilevät, kotiäitiyden nimeen vannovat, puuomakotitalossa asuvat, duunarimiehensä rahoilla porvariksi itseään tituleeraavat, homorakkautta luonnottomina pitävät naiset, joitten mielestä rohkein teko elämässä on sanoa voi v***u! Nämä pirttikalustosta haaveilevat pikkuhääräilijät luultavasti silittäisivät sukkansakin, jotta erottautuisivat hiekkalaatikkokeskusteluissa pikkuisen paremmaksi kuin naapurissa asusteleva yhtä kuvottavan tunnollinen kanssasisarensa.Eikä siinä vielä kaikki, Marimekon Unikko on luultavasti tämän kansaryhmän mielestä Suomen kansalliskasvi, koska sitä näkee kaikilla ja koska se on persoonallisinta kuosia mistä makuuhuoneen verhot voi tehdä. Kauan eläköön kultainennoutaja ja morsiammenryöstö!
Unohditko ottaa lääkkeesi... :/
 
lunta tupaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 15:13 Työläinen kirjoitti:
Niinistöä äänestävät keskinkertaisuutta syleilevät, kotiäitiyden nimeen vannovat, puuomakotitalossa asuvat, duunarimiehensä rahoilla porvariksi itseään tituleeraavat, homorakkautta luonnottomina pitävät naiset, joitten mielestä rohkein teko elämässä on sanoa voi v***u! Nämä pirttikalustosta haaveilevat pikkuhääräilijät luultavasti silittäisivät sukkansakin, jotta erottautuisivat hiekkalaatikkokeskusteluissa pikkuisen paremmaksi kuin naapurissa asusteleva yhtä kuvottavan tunnollinen kanssasisarensa.Eikä siinä vielä kaikki, Marimekon Unikko on luultavasti tämän kansaryhmän mielestä Suomen kansalliskasvi, koska sitä näkee kaikilla ja koska se on persoonallisinta kuosia mistä makuuhuoneen verhot voi tehdä. Kauan eläköön kultainennoutaja ja morsiammenryöstö!
Tosi hyvin huomattu! Mä olen ajatellut ihan samoin mutten ole sitä noin hienosti saanut sanoiksi puettua. :D
 
lunta tupaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 20:44 mammammaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 17:16 Minun mielipiteeni kirjoitti:
Ai mitä Halonen on tehnyt? Ollut Suomen presidenttinä vallan mallikkaasti 6 vuotta. Ei tulisi mieleenkään vaihtaa presidenttiä kun näin hyvä presidentti on nyt kerrankin saatu.
Niin mitä se on sen 6 vuotta tehnyt????? kertokaa nyt!
Kokeiles googlata sana presidentti tai vaikka Tarja Halonen. Jos sulle on noin epäselvää mitä presidentit yleensä tekevät. :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 17:03 lunta tupaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 15:13 Työläinen kirjoitti:
Niinistöä äänestävät keskinkertaisuutta syleilevät, kotiäitiyden nimeen vannovat, puuomakotitalossa asuvat, duunarimiehensä rahoilla porvariksi itseään tituleeraavat, homorakkautta luonnottomina pitävät naiset, joitten mielestä rohkein teko elämässä on sanoa voi v***u! Nämä pirttikalustosta haaveilevat pikkuhääräilijät luultavasti silittäisivät sukkansakin, jotta erottautuisivat hiekkalaatikkokeskusteluissa pikkuisen paremmaksi kuin naapurissa asusteleva yhtä kuvottavan tunnollinen kanssasisarensa.Eikä siinä vielä kaikki, Marimekon Unikko on luultavasti tämän kansaryhmän mielestä Suomen kansalliskasvi, koska sitä näkee kaikilla ja koska se on persoonallisinta kuosia mistä makuuhuoneen verhot voi tehdä. Kauan eläköön kultainennoutaja ja morsiammenryöstö!
Tosi hyvin huomattu! Mä olen ajatellut ihan samoin mutten ole sitä noin hienosti saanut sanoiksi puettua. :D

:LOL: :LOL: :LOL: Hienoa, että joku on aatellu asiaa noin syvällisesti! Täytyy kyl sanoa, että tuo kuvaus ei ois voinu meikäläisestä enää paljon ton kauemmas mennä, mut mitäpä siitä! Hauska se oli silti! Ainoa paikkansa pitävä kohta tuossa meikäläisen suhteen oli se, että mies on duunari ;) .
 
mammammaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 17:06 lunta tupaan kirjoitti:
Kokeiles googlata sana presidentti tai vaikka Tarja Halonen. Jos sulle on noin epäselvää mitä presidentit yleensä tekevät. :eek:
Toki minä tiedän, mitä presidentin perustuslain mukaan pitäisi tehdä :LOL:
 
Matti Vanhanen =) .
Harmi, kun Matti ei päässyt toiselle kierrokselle. Matista olisi tullut paras presidentti.

Äänestän Niinistöä, olen peruskeskustalainen. Koti, perhe, uskonto ja isänmaa. Työtä suomalaisille Suomessa, yrittäjyyttä ja elävä maaseutu. Koko Suomen pitäminen asuttuna. Korkean osaamisen työpaikkoja Suomeen, koulutusta nuorille ja mahdollisuus pärjätä omalla työllä =) .
 
Ääni Haloselle. Tämä mammammaa se vaan jaksaa jauhaa. Eikö jokaisella ole oikeus mielipiteeseen ilman että tarvii selitellä.Typerää jankuttamista. Minä ainakin kunnioitan toisten mielipiteitä enkä arvostele heitä siitä.
 

Yhteistyössä