Galluppi miehille????(koskien seksiä)

Kertokaapa miehet, että ajatteletteko seksiä jokapäivä? Mistä ihmeestä saatte energiaa työpäivän jälkeen jokailtaiseen "hurvitteluun"?
Meillä mies tekee pitkää työpäivää (9h ja musta se tuntuu pitkältä) ma-pe ja silti jaksais melkein joka ilta peuhata ja mä oon usein ihan rätti-poikki-puhki-väsynyt kun kahta lasta hoidan kotona.

Onko se vaan niin, että miehet ajattelee sitä jatkuvasti ja "tarvitsee"seksiä useimmin kun nainen? (Onhan toki niitäkin, joilla asia on just päinvastoin)

Ihan vaan mielenkiinnolla utelen...

Mistäköhän sitä ylimäärästä energiaa sais ostettua, että jaksais touhuta useimminkin???
 
..kyllä se miehillä niin menee, että.... elämää ja erotiikkaa.....parempaa ei löydy...mutta pitääkö se viedä niin pitkälle, että väsymys iskee ??? Mitäpä jos joskus pelkästään kellisi vierekkäin ...käsi siellä tai täällä.... tekee joskus ihmeen hyvää pelkkä toisen käden kosketus....itse alkaisin huolestua, jos ajatukset alkaisivat useammin vaellella muualla kuin eräässä lähellä olevassa vartalossa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja smoritu:
..kyllä se miehillä niin menee, että.... elämää ja erotiikkaa.....parempaa ei löydy...mutta pitääkö se viedä niin pitkälle, että väsymys iskee ??? Mitäpä jos joskus pelkästään kellisi vierekkäin ...käsi siellä tai täällä.... tekee joskus ihmeen hyvää pelkkä toisen käden kosketus....itse alkaisin huolestua, jos ajatukset alkaisivat useammin vaellella muualla kuin eräässä lähellä olevassa vartalossa...
Niin, kai me naiset ja miehet ajatellaan niin eritavalla asioista. Tottahan minä läheisyyttä haluan ja tarviin ja annankin, mutta joskus sitä vaan on niin väsynyt, että haluaa vaan sitä omaa aikaa olla ihan vaan rauhassa ja lukea vaikka päivän postit...Aina ei vaan energiaa riitä kaikkeen. Ja myönnän olevani joskus niin omahyväinen, että ajattelen omaa parastani, sitä mitä itse sillä hetkellä haluan. Mutta, hyvässa parisuhteessa tässä elellään ja onnelisina :D
 
Nainen on seksuaalinen ajattelija, tunteen kautta toimija, luontaisesti eroottinen ihminen.

Mies on seksuaalinen eläin, jonka primitiivinen vaisto kehottaa lisääntymään.

Ja kaikkea siltä väliltä...

Olisko tässä riittävästi yleistystä, jotta poikkeus mahdollistaisi säännön?

(Ja tähän hymiö)
 
Joskus oli aikoja kun ei muuta ajatellutkaan =). Mutta kyllä miehelle on myös tärkeää että tausta-asiat ovat kunnossa (ettei ole väsymystä, riitaa jne.) ainakin itse joskus huomasin, ettei jaksa/halua, jos asiat painavat päälle.

Toisaalta, omien kokemusten pohjalta sanoisin, että ehkä biologisista syistä miehet ja naiset ajattelevat tai luokittelevat tärkeät asiat eri tavalla. Ehkä se on se pieni ero ;)

 
Tässäpä asia josta vaimon kanssa on keskusteltu monellakin tapaa.

En ainakaan itse ajattele seksiä koko ajan,siis ainakaan tietoisesti.
Toisaalta en vieläkään ole keksinyt kommunikoinnin tapaa millä vaimolle saisi ymmärrettävällä tavalla tehtyä selväksi, että kun lähestyn häntä fyysisesti niin aina ei ole kyse seksistä vaan läheisyyden tarpeesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ukkomies:
Tässäpä asia josta vaimon kanssa on keskusteltu monellakin tapaa.

En ainakaan itse ajattele seksiä koko ajan,siis ainakaan tietoisesti.
Toisaalta en vieläkään ole keksinyt kommunikoinnin tapaa millä vaimolle saisi ymmärrettävällä tavalla tehtyä selväksi, että kun lähestyn häntä fyysisesti niin aina ei ole kyse seksistä vaan läheisyyden tarpeesta.

Just näin. Varmaan muuallakin on tullut pieniä väärinkäsityksiä jos mies lähestyy naista, niin aina ei ole seksistä kyse, mutta niin vain monesti tulee lähdöt. Mutta en kiellä sitäkään etteikö seksi ole mielessä päivittäin ja ainakaan mulla ei väsymys ole koskaan seksin esteenä. Tuntuukin vähän oudolta kun lukee tarinoita et mies ei halua, mut kaipa meitä on joka junaan ja loput jää vielä asemalle :whistle:
 
Seksiä ajattelee sitä useammin, mitä harvemmin sitä saa! Jos viime kerrasta on vierähtänyt aikaa, ei päähän juuri muuta mahdukaan ja himot ovat sen mukaiset. Jos taas olo on tyydytetty, voi päähän ehkä justjust jotain muutakin mahtua.. ;)
Mutta yleensä seksi kyllä ON mielessä joka päivä - joinakin päivinä enemmän kuin toisina.
 

Yhteistyössä