Galluppi soittimista

Mitä soittimia teiltä löytyy?

3 kpl huuliharppuja
2 nokkahuilua
rumpu
pieni patteri/sähkökäyttöinen pieno
harmooni (pienon kaltainen soitin) luultavasti harvinainen
saksofoni
2 marakassia
 
Puuhh..

Pianoni viettää "lomaa" mummulassa.
Neljä kitaraa ovat (ikävä kyllä ) kaikki kotona.
Kuten myös kantele ja viulu (josta tosin on jouhet poikki)
Rytmimunia, huuliharppu, tinapilli, nokkahuiluja, tamburiini ja jotain kai unohtui.
 
vieras
Mun PIANO (ei pieno) on mummolassa myös mutta muuttaa pian takaisin, samoin mun nokkahuilu on siellä. Poijjalla on puinen ksylofoni ja kitara ja rumpuna voikin käyttää mitä vaan mistä ääni lähtee hakkaamalla. Itse omistan vielä saksofonin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tolga:
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Mitä soittimia teiltä löytyy?

3 kpl huuliharppuja
2 nokkahuilua
rumpu
pieni patteri/sähkökäyttöinen pieno
harmooni (pienon kaltainen soitin) luultavasti harvinainen
saksofoni
2 marakassia
Nyt on pakko sanoo väliin että se on PIANO :D :wave:
No anteeks sormet on nopeemmat kun ajatus :D
 
Turkilmas
Meillä on yks aikuisten- ja yks lastenkitara. Taitaa poitsulla olla jossain ehkä vielä jäljellä nokkahuilu ja huuliharppu...siis sellaiset lasten lelut. Lasten rummut ja kosketinsoittimet kokivat karmaisevan kohtalon ja joutuivat pois keskuudestamme.

Muoks: eli siis oikeesti meillä on vaan 1 kitara, muut on leluja.
 
no joo
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
nokkahuilu
kitara
piano
huuliharppuja
urkuharmooni 2kpl
klarinetti
bambuhuilu
Minkälainen on toi urku harmooni ? Jos vaikka sais selkoo mikä vekotin on meidän olohuoneessa ?
sellainen jota poljetaan jotta saadaan ääni ja soitetaan kuin urkuja/pianoa

 
kasimuntti
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Puuhh..

Pianoni viettää "lomaa" mummulassa.
Neljä kitaraa ovat (ikävä kyllä ) kaikki kotona.
Kuten myös kantele ja viulu (josta tosin on jouhet poikki)
Rytmimunia, huuliharppu, tinapilli, nokkahuiluja, tamburiini ja jotain kai unohtui.
Sori vaan, mutta pisti niin silmään tuo viulu, josta on jouhet poikki... Niin... viulussa on KIELET, joita "vingutetaan" JOUSELLA, jossa on jouhia... =)
Pikkuvika, mutta kunhan korjasin. =)
Niin ja kanteleessa on myös kielet... =)
 
kasimuntti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun PIANO (ei pieno) on mummolassa myös mutta muuttaa pian takaisin, samoin mun nokkahuilu on siellä. Poijjalla on puinen ksylofoni ja kitara ja rumpuna voikin käyttää mitä vaan mistä ääni lähtee hakkaamalla. Itse omistan vielä saksofonin.
Ksylofoni on aina puuta... semmonen metallinen on kellopeli... sori, mutta aivan pakko...! =)
Kirppareilla on myytävänä paljon niitä lasten lelusoittimia (leikki-kellopeli), jossa lukee "aina" ksylofoni.. Se on musta huvittavaa, vaikkakin pilkun viilailua ja turhaa...
 
no joo
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
sähköurut ( ja voi että mä oon onnellinen kun kohta niistä päästään eroon... :D )
ja sitten on jotain lasten leikkisoittimia: ainakin nokkahuilu, huuliharppu, tampuriini
nokkahuilu=leikkisoitin?
meillä ei pienimmät sitä saa edes ottaa.vain ne,jotka opettelee oikein soittamaan.

 

Yhteistyössä