Galluppia pukkaa, paljonko teille jää rahaa/kk säästöön pakollisten menojen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Liliana
Riippuu paljonko halutaan säästää....joskus ei haluta yhtään, vaan tuhlataan mielummin vaikka uusiin vaatteisiin. Mut 300e saadaan säästöön vaivattomasti, 800e varmaan maksimissaan kituuttamalla...
 
Ei me todellakaan laiteta säästöön kaikkea, mikä jää pakollisten menojen jälkeen.
Meillä on aikalailla reippaasti sellaisia kuukausittaisia menoja, jotka missään nimessä ei ole pakollisia...
 
joo
meillä omat rahat... mulla jää varmaan joku 1500... verojen jälkeen palkka noin 1700 ja maksan tasan puhelinlaskuni ja työpaikkaruokailuni ja välillä kotiin vähän ruokaa... niin ja herkut kuuluu mun maksettavaks eli jos mennään vaik ulos syömään niin sillon mä maksan... mut ukko ei tykkää käydä ulkona syömässä... eli loisin ihan kympillä... mut mies on ite ajanut tilanteen tähän pisteeseen... maksanut aina ruuat eikä käyny et otettas yhteinen tili mihin laittasin ruokarahaa ja tällä hetkellä asutaan hänen omistamassa asunnossaan niin hän maksaa kaikki asuntoon liittyvät kulut... välillä ukkeli vitsailee jotain loisimis juttuja ja mä oon sille sanonut et sillä ei saa piikitellä jos tilanne ei oo ongelma... ja siihen se vaan vastaa et emmä sulta oo rahaa pyytänyt... tienaa kuitenkin reilusti enemmän kun mä...
 

Yhteistyössä