galluppia pukkaa

Elikkä paino ennen raskautta ja raskauden lopussa ja nyt? Ja kauanko synnytyksestä aikaa?

Mulla 56 ennen, 68 synnyttäessä, nyt 7 kk synnytyksestä ja vaaka näyttää 54..

Paino tippunu ihan itestään, kun ei aina muista syödä, ja tulee kuitenkin aika paljon liikuttua ton ipanan kanssa. =)
 
Hanskin mamma harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2004 klo 19:35 utelias kirjoitti:
Elikkä paino ennen raskautta ja raskauden lopussa ja nyt? Ja kauanko synnytyksestä aikaa?

Mulla 56 ennen, 68 synnyttäessä, nyt 7 kk synnytyksestä ja vaaka näyttää 54..

Paino tippunu ihan itestään, kun ei aina muista syödä, ja tulee kuitenkin aika paljon liikuttua ton ipanan kanssa. =)
synnytyksestä aikaa 1,5 v... ennen raskautta oli 68kg, lopussa n. 78 kg ja nyt taitaa olla 70 kg... jälkitarkastuksessa oli tuo 68 kg...
 
Ennen raskautta 74, raskauden lopussa 90 ja nyt 75. Synnytyksestä kulunut 2,5 kk. En olis koskaan uskonut miten nopeesti kilot lähti... Sellaset 10 kiloo tästä painosta pitäs kyllä pudottaa, mutta katotaan tämä imetysprojekti nyt ensin läpi... :)
 
skeleton
ennen raskautta 56kg, raskaus toi 12kg lisää, jälkitarkastuksessa oli 58kg. imettäessä paino sitten laski vielä pari kiloa..eli nyt yli vuosi myöhemmin painan 55kg.
Ei tarvinnu laihduttaa,päinvastoin tuntui että näännyn imettäessä.
 
Pellen
Ennen raskautta painoin 60kg, raskauden lopussa 85 kg ja nyt 65kg kun synnytyksestä on kulunut 11 viikkoa. Nopeasti lähti ensimmäiset 15kg, mutta vielä takkuillaan viimeisen 5 kg kanssa... =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2004 klo 19:35 utelias kirjoitti:
Elikkä paino ennen raskautta ja raskauden lopussa ja nyt? Ja kauanko synnytyksestä aikaa?

Mulla 56 ennen, 68 synnyttäessä, nyt 7 kk synnytyksestä ja vaaka näyttää 54..

Paino tippunu ihan itestään, kun ei aina muista syödä, ja tulee kuitenkin aika paljon liikuttua ton ipanan kanssa. =)

Mä painoin raskauden alussa 64kiloo, ja nyt rv 37 painan jo 81kg :ashamed: Kiloja kyllä tullut huikeesti.
 
NeJo
Mä painoin 77 kg ennen raskautta, 92 kg ihan viimesilläni ja nyt 75 kg ja synnytyksestä aikaa 5,5 kk. Vielä pitäis n. 7 kg tiputtaa niin oisin ihannepainossani. Kattoo tossa joulun jälkeen jos aloittais laihiksen. ;)
 
lisbet
ennen raskautta 68kg loppuvaiheessa 84kg(kaksoset) ja 2päivää synnytyksen jälkeen kävin vaa`al ja se näytti 70kg kuten nytkin kun on kulunut 14 kuukautta synnytyksestä... :wave:
 

Yhteistyössä