Geisha- kuulista?

Lantionpohja lihakset ovat minulla päässeet vähän retuperälle, joten jotain pitäisi tehdä. Olen yrittänyt niitä jumpata, mutta vähän huonolla menestykellä.

Olisikohan noista kuulista apua? Kuulisin mielelläni kokemuksia noiden käytöstä.

Mistä noita saa ostaa? Meidän tuppukylästä niitä ei varmaankaan saa, joten ajattelin seuraavalla kaupunkireissulla niitä jostain etsiä. Paljonko tuollaiset oikein maksavat?

Auttavatko nuo kuulat tuohon vai pärjäisikö pelkällä jumpalla?
 
Minulla ainakin on kuulien käytöstä ollut hyötyä. Niiden avulla vasta paikansin ne oikeat "tärkeät" lihakset.
Geishakuulien hyötyä ei (tässä aloitellessani mokasin) huomaa muutaman käyttökerran jälkeen, vaan sitkeällä päivittäisellä treenillä alkaa myöhemmin tuloksia tulla. :p Alkuun riittää vaan niiden sisäänlaitto ja lihakset alkavat aktivoitua.
Olen pärjännyt näillä erotiikkaliikkeen pallukoilla, jotka reilu 2 vuotta sitten ostin. Myyntipaikkoja on varmaan kaikissa seksiliikkeissä, apteekeissa, Instrussa.
Netilläkin voi tilata. Kokeile hakusanaa "smartballs", sillä nämä ovat ainakin tähän treeniin sopivat. ;)
 
juupa
Itselläni on tälläiset pyöreät 2 palloa narussa, materiaali silikonia, halkaisijaltaan 3,5 cm. Maksoivat 15 E.
Tuolta hakukoneelta katsoin niitä smartballseja, ja olivat n. kahdenkympin paikkeilla,. Tuttuni osti Instrusta ja maksoi yli 50E.
 
Apua
Itse tilasin netistä toyheaven.fi -nimisestä linkistä Smartballsit. Kun ei oikein "kehtaa" vauvan kanssa mennä sexykauppaan viikolla, sillä mies on ollut työkomennuksella poissa Suomesta =)

http://www.toyheaven.fi/
 

Yhteistyössä