Gessleinin vaunut

En tiedä minne osioon tämä kysymys yt kuuluis, mutta eiköhän täältäkin löydy asiantuntemusta! Eli ekaa toukkaa oottelen viikoilla 28 ja alkaa olla ajankohtaista vaunujen ostaminen. Aiempaa kokemusta kun mulla ei ole, niin päätöksenteko on aikas vaikeeta, kun merkkejä on NIIN paljon...

Eli auttakaas mua nyt kokeneemmat ja kertokaa, kellä kokemusta on, että millaiset on Gessleinin vaunut käytössä? Mä olen päätymässä ehkä niihin, mutta haluisin kuulla kokemuksia vielä. Mulla vaatimuksena on se, että lenkkeily onnistuu kelissä kuin kelissä ja tietty se, että vaunut olis turvalliset ja riittävän tilavat lapselle. Ja autoonkin niiden pitäis mahtua ym. Eli kannattaako hankkia?
 
Meillä on nyt vuoden verran olleet kyseisen merkiset vaunut, ja hyvät ovat olleet. Lenkkeily onnistuu säällä kuin säällä ja vähän huono kuntoisemmallakin tiellä. Autoon mahtuvat hyvin, menevät pieneen tilaan ja pyörätkin helppo irroittaa tarvittaessa. Turvallisuus on myös kohdallaan mielestäni. Suosittelen.
 
emilia78
suosittelen lämpimästi, me ollaan oltu tosi tyytyväisiä gessleinin vaunuihin. on hintansaväärtit. me tilattiin saksasta suoraan satiin puolta edullisemmin, kuin oisi ostanut kaupasta. =)
 
kilppari1
itse päädyin samoihin vaunuihin muiden suosittelemana ja nyt puoli vuotta käyttäneenä olen todella tyytyväinen. kulkee hyvin kuoppaisellakin tiellä mutta myös asfaltilla tosi kevyet. lyhyet kädet omaavana on tosi kätevät nostella autoon kun menevät niin pieneen kasaan. vaunuissa kaikki on ajateltu loppuun asti joten siksi panostin hieman kalliimpaan. minulle ovat hintansa veroiset.
 

Yhteistyössä