gradun kirjoittaneita paikalla??

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
erratic
[QUOTE="vieras";23280420]anna parhaat vinkkisi johtopäätöksiin/ pohdintaan??? =)[/QUOTE]

Setvi kaikki asiat läpi, yritä ajatella mahdollisimman monelta kantilta, vertaa aiempiin aiheesta saatuihin tuloksiin ja linjauksiin, kysele proffilta tai ohjaajilta.
 
"vieras"
Lue ajatuksella läpi kaikki mitä olet siihen mennessä kirjoittanut, ja kerro mitä johtopäätöksiä siitä voidaan vetää :D En mä osaa neuvoa kun ne johtopäätökset tulivat jotenkin ihan itsestään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23280437]Lue ajatuksella läpi kaikki mitä olet siihen mennessä kirjoittanut, ja kerro mitä johtopäätöksiä siitä voidaan vetää :D En mä osaa neuvoa kun ne johtopäätökset tulivat jotenkin ihan itsestään.[/QUOTE]

joo, tää oli se jota mä ajattelin tehdä... aihe on vähän sellainen, että tämä tapa taitaisi sopia parhaiten.... huoh... kuinka viimeine pari sivua voi tuntua näin raskaalta!!
 
Mä kirjoitan sitä parhaillaan, mutta vastaan silti. Musta on tärkeetä johtopäätöksissä varmistaa, että tulee vastattua kaikkiin tutkimuskysymyksiin. Samalla lukee kriittisellä silmällä oman tekstinsä ja katsoa pohdintajaksoa varten, kuinka onnistuneita olivat metodivalinnat, toteutus ym.

Johtopäätöksiin kuuluu mun mielestä vielä oman tutkimuksen ja sen tulosten asettaminen laajempaan kontekstiin, mikä on siis tutkimuksesi merkitys alan tutkimuksessa? Vähän tutkimuksesta riippuu tietenkin, mutta omassani merkittävässä osassa johtopäätöksiä on myös pohtia tutkimustuloksien merkitystä käytännön työhön ja toisaalta myös ajatuksia jatkotutkimusta varten.
 

Yhteistyössä