~Great Girls~ vol.2

:ashamed: . ja omaa napaa eli kp 16 menossa uskon oviksen olleen ajoissa kp8, niinku viime kierrolla, nyt mennää klomeilla tätä kiertoa. ehkä niistä on tullut nää oireet närästys ja öllötys. mutta mieli tekee toivetta plussasta. :ashamed: saa nähdä kyllähän tuo ois niin ihana saaha plus kun tuntuu et kaverit ja sukulaiset ympärillä sikiää. :ashamed: kateuskin iskee hitto... ja plussa tuulia kaikille
 
Meillä tyttö tervehtyy, vaikka lepäileekin aika paljon vielä. Ruokakin maistuu jo ja jaksaa puuhata paremmin. Nyt ollaankin sitten me miehen kanssa kipeenä. Mä halailin meidän arabiaa viime yönä oikein antaumuksella ja mies oli töissä puoli yötä arponut mihin oksentaa. Että ompas taas ihanaa. Toivon että tää menis jo huomiseksi ohi. Oon jo normaalisti syönyt ja juonu kahviakin tänään, mut koko ajan on ällö olo ja palelee ihan mielettömästi ja väsyttää ja mikä pahinta särkee vähän joka paikkaa vaikka ei kuumetta olekaan. Nyt vetäydyn taas tuonne sohvan nurkkaan peiton alle...
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
yöperhonen.................kp6/28....................yk15
drakonia......................kp8/28-32...............yk7
kiharapää.....................kp16/28-35..............yk18
Lumo...........................kp17/28-35..............yk7
Piglet...........................kp20/27...................yk14
Liisa75.........................kp22/28-32.............yk5
Arcatha.......................kp43/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp45/30-35.............yk
Lillet............................kp54/32...................yk3
tch..............................kp58/30-31..............yk5

Toista Toivovat


Selis..........................kp13/25-28................yk13
marleena-84..............kp23/28.....................yk8
akujalmari.................kp24/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp51/n.100................yk


Kolmatta Kaipailee


shaken ....................kp4................................yk1
jojo369....................kp35/33........................yk8

Neljättä Haaveilee


nelosenkaipuu..........kp17/?...........................yk?

Viidettä Unelmoi


riippitsiip..................kp19/28-29.....................yk1

Mukana Myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen




 
Siis aivan mielettömän ihana ilma ollut tänään. Mäkin uskaltauduin tytön ja koirien kanssa lenkille kun tuntui että oltaisiin jo terveitä. Tai tyttö vielä ripuloi, mutta ei montaa kertaa päivässä eikä lämpöäkään ole, joten pääsi kärryihin istumaan. Raukka väsähti kävelystä enemmän kuin minä vaikka istuikin koko matkan kärryssä. Pitää vielä selvitellä suostuuko mummu hoitamaan ripuli-apinaa jo huomenna vai jääkö mies kotiin. Ruuat on tälle ja huomiselle jo tehtynä ja yleisfiilis on mitä mainioin, vaakakin näytti tänään jo vähän pienempää lukemaa- ei paljon mutta kuitenkin, vaikka en oikein omasta mielestä ole asian eteen mitään tehnyt. Näillä fiiliksillä lähdetään piinaviikkoon.
 
Meillä oltiin koko perheen voimin uimassa! Poika oli nyt ekan kerran uimahallissa ja alkukankeuden jälkeen oli aivan innoissaan! Täytyy lähiaikoina ottaa uusiksi! Ainut vaan että maksaa hirveesti, 28? oli saldo ja poitsu sentään pääsi vielä ilmaseks. Täytyy koklata joko kerran kuussa tulis ees käyty :) .

Nyt on muutenkin mieli vähän koholla kun selvästi on kevättä ilmassa, meillä on tietkin jo lähes sulaneet ja pääsen kohta hyvin harrastaa mun juoksuohjelmaa :) . Ainoo vaan että sittenhän tulee kuravellikelit ja ne ei oo kovin hehkeitä :( .
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
yöperhonen.................kp7/28....................yk15
drakonia......................kp9/28-32...............yk7
kiharapää.....................kp17/28-35..............yk18
Lumo...........................kp18/28-35..............yk7
Piglet...........................kp21/27...................yk14
Liisa75.........................kp23/28-32.............yk5
Arcatha.......................kp44/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp46/30-35.............yk
Lillet............................kp55/32...................yk3
tch..............................kp59/30-31..............yk5

Toista Toivovat


Selis..........................kp14/25-28................yk13
marleena-84..............kp24/28.....................yk8
akujalmari.................kp25/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp52/n.100................yk


Kolmatta Kaipailee


shaken ....................kp5................................yk1
jojo369....................kp36/33........................yk8

Neljättä Haaveilee


nelosenkaipuu..........kp18/?...........................yk?

Viidettä Unelmoi


riippitsiip..................kp20/28-29.....................yk1

Mukana Myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen


 
Haleja kaikille menetyksen kokeneille ja kaikille kiitokset myötäelämisestä. Täällä vielä fiilikset nollassa, mutta pikkuhiljaa alkaa ajatukset suuntautumaan kohti uusia yrityksiä. Ilmoittelen myöhemmin noita kiertopäiviä, kunha vuoto loppuu ja muutenkin normalisoituu kierto.
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
yöperhonen.................kp8/28....................yk15
drakonia......................kp10/28-32...............yk7
kiharapää.....................kp18/28-35..............yk18
Lumo...........................kp19/28-35..............yk7
Piglet...........................kp22/27...................yk14
Liisa75.........................kp24/28-32.............yk5
Arcatha.......................kp45/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp47/30-35.............yk
Lillet............................kp56/32...................yk3
tch..............................kp60/30-31..............yk5

Toista Toivovat


Selis..........................kp15/25-28................yk13
marleena-84..............kp25/28.....................yk8
akujalmari.................kp26/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp53/n.100................yk


Kolmatta Kaipailee


shaken ....................kp6................................yk1
jojo369....................kp1/33-37.....................yk9

Neljättä Haaveilee


nelosenkaipuu..........kp19/?...........................yk?

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp21/28-29.....................yk1

Mukana Myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen


 
Mä olen koittanut keskittää kaikki ajatukseni pois tästä kierrosta. Perjantaina pitäisi alkaa menkat, vaikka kovasti toivon etteivät alkaisi ja meillä olisi vihdoin ja viimein tärpännyt. Oireita ei oikein ole suuntaan eikä toiseen, toisaalta ei ole mitenkään sellainen olokaan että olisi tärpännyt nyt. Vielä pitäisi jaksaa sinnitellä ja koittaa keksiä muuta ajateltavaa, etten taas testaisi liian aikaisin...
 
Selis; tänään kp 1/33-37 :/ Verikokeiden tuloksista mulle soitettiin tänään, mutta enpähän päässyt silloin vastaamaan, joten jäi tulokset kuulematta. Ehkäpä ne huomenna yrittävät uudestaan.
Mutta siis joo, monen monta päivää on jo tuhruttanut, ja tänään vaikuttaa siltä, että käynnistyy vihdoinkin. Olin jo ehtinyt elätellä toiveita,että oiskin ihme päässyt käymään, ja tuhruttelu ois vaan kiinnittymistä. Ei kuitenkaan, koska nyt on selvät menkkafiilarit.

Töissä menee jo paremmin. :) Ihan ok on siellä olla, jotenkin on jo alkanut harmittaa, että mitäs jos saan toisen homman, niin sit on aika kamala lähteä pois. En mä kuitenkaan niin voi ajatella, koska hommat siellä eivät jatkuiskaan. Joten sit seuraavaan juttuun; olin taas eilen yhdessä työhaastattelussa. :D Kivasti meni omasta mielestäni ja tuloksista kuulen viimeistään ens viikolla. Pitäkee peukkuja!

Missä on Liisa?

 
jojo hienoa kuulla, että on työ alkanut tuntumaan oikeesti mielekkäämmältä! Kannattaa silti satsata työnhakuun, koska koulujen kesälomaan on oikeasti tosi lyhyt aika! Mulla tuntuu aika menevän siivillä töissä. Vaikka välillä tuntuu että viikot matelee niin tajusin tässä vasta että mulla on enää viitisen viikkoa töitä ja sitten ei mitään tietoa että mitä teen tai mistä saan rahaa. Samassa rytäkässä tajusin että oon ollut tuolla jo melkein puoli vuotta ja todella nopeasti mennyt se aika. Nyt on vielä tasaiseen tahtiin erilaisia tapahtumia niin oikeesti töissä meinaa pitää kiirettä. On pajapäivää, teatteriretkeä, pääsiäinen ja vasta oli kulttuurikisat... Lisäksi tietty lapsilla sattuu ja tapahtuu niin ettei koskaan voi tietää millainen päivä on tulossa...

Viimeisimmän viestin jälkeen alkoi taas testi polttelemaan laatikossa siihen malliin että nyt jo tiedän etten pysty olemaan testaamatta viikonloppuun saakka. Ei olisi pitänyt kirjoittaa tänne aiemmin mitään niin olisinkohan säästynyt tältä poltteelta... Kohta pitäisi lahteä koirien kanssa lenkille. Eilen koitin opettaa noita käytöstavattomia hölkkäämään hihnassa ja seurauksena olin melkein kumossa useamman kerran. Muutenkin panostin eilisen lenkin siihen että käskytin koiria tasaisin välein ja hölkkäsin ja pysähtelin tms että joutuisivat seuraamaan enemmän mun liikkeitä kun ollaan lenkillä. Vaunujen kanssa en vielä uskalla haaveillakaan kokeilevani hölkkäämistä, mutta ehkä nuo vielä oppivat senkin niin saan alkaa tehostamaan omia lenkkejäni. Molemmat koirat oli ihan myytyjä eilisen lenkin jälkeen ja pötköttelivät illan mun jaloissa ja seurasivat mun liikkeitä etten vaan lähe mihinkään ilman niitä. Eilen näköjään laatu todella korvasi määrän, koska lenkki ei mikään pitkä ollut, mutta koirat oli ihan onnesta soikeina kun kävin niiden kanssa ilman lasta ja annoin aivojumppaakin pelkän kävelyn sijaan. Nyt melkeen ootan et saisin tälle iltaa taas lähettyä pienelle lenkille. :saint:
 
Vaihdoin nikkini vanhaan tuttuun ja turvalliseen, eli Riippitsiip on jälleen Petite. :wave:
Kiva jojo,että töissä alkaa sujua. Mulla oli aikas kökköpäivä töiden suhteen,mutta eipä tossa mitään uutta :whistle: Plussatuulia kaikille, mä jään jännäilemään oireitani,mieskin vielä työreissussa. :wave:
 
jojo :hug: , pahoittelut tädistä. Ehkä kuitenkin on ihan hyvä että ennen uutta mahdollista raskautta olis yhet menkat niin sun kroppas kerkee rauhassa palautumaan. Ja jos ne arvotkin oli silloin koholla.
Tosi kivaa että sulla on töissä sujunut paremmin, ja hienoa että oot päässyt työhaastatteluihin :flower: . Todellakin peukut on pystyssä että paikka ois sun :D .

marleena, mä kanssa nautin kun saan illalla lähteä koiran kanssa kahdestaan kävelylle ihan rauhassa, tänään hölkkäsin pari neljän minuutin pätkää ja tosi hyvin jaksoin, ei tehny ees tiukkaa. Kunto kohenee selvästi. Mäkään en oo kokeillu rattaiden kanssa, taitaa olla meidän kuoppaisilla teillä aika haastavaa ja poitsu ei oikeen enäään jaksa istua kyydissä kun ite pitäis vaan mennä.

Mulla ei nyt tunnu oikeen mikään sujuvan. Laihdutus tökkii ja pahasti! Tuntuu että vaan lihon vaikka mitä yritäisin ja se syö kyllä motivaatiota! Tärppäämisen kanssa en oo kovin optimistinen, mulla vaan nyt on sellanen olo ettei tärppää kun ei oo tähänkään asti tärpänny... Kohta on se vuosi yritystä takana :/
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
Liisa75.........................kp4/28-32..............yk6
yöperhonen.................kp9/28....................yk15
drakonia......................kp11/28-32...............yk7
kiharapää.....................kp19/28-35..............yk18
Lumo...........................kp20/28-35..............yk7
Piglet...........................kp23/27...................yk14
Arcatha.......................kp46/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp48/30-35.............yk
Lillet............................kp57/32...................yk3
tch..............................kp61/30-31..............yk5

Toista Toivovat


Selis..........................kp16/25-28................yk13
marleena-84..............kp26/28.....................yk8
akujalmari.................kp27/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp54/n.100................yk


Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp2/33-37.....................yk9
shaken ....................kp7................................yk1

Neljättä Haaveilee


nelosenkaipuu..........kp20/?...........................yk?

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp22/28-29.....................yk1

Mukana Myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen




 
Liisa75
Pahoittelut keskenmenon kohdanneille! :hug: Tulee itsellekin tosi paha mieli ja sellanen epätoivonen olo, että onko tää tosiaan näin vaikeeta.

Oon käynyt täällä lukemassa viestejä varmaan joka päivä, mutta on ollut NIIN saamaton laiskamato-olo, että en ole jaksanut edes tänne kirjoittaa. Mulla nyt kp4/28-32. Yritin bongata ovista, kun oletin kierron lähestyvän puoltaväliä. Ei ees haamua tullut tikkuun. No menkat alkoikin sitten kp22. Ei hirveesti tee mieli tuulettaa kun tuntuu kierto olevan sekasin. Ei auta kuin katsoa, miten tässä seuraavassa kierrossa käy. Laiskamatofiilis pätee nyt ihan kaikkeen, niin töihin, laihdutukseen kuin harrastuksiinkin. Tosin oon nyt kevätauringon myötä löytäny inspistä kävellä töistä kotiin (sellanen 45min-1h lenkki). Olin työhaastiksessakin taas. En tosin edes tiedä, haluanko vaihtaa siihen, kun ei se oo juuri tätä nykyistä kummempi. Mahiksetkin aika heikot, kun haastattelivat kaheksan hakijaa. Ens vkolla pitäs tulla tietoa jatkosta.

Kiva kuulla, että jojo on alkanu viihtyä töissä ja sairastelijat ovat paranemaan päin.

Selis, älä nyt masennu sen laihdutuksen takia. Sulla on enää niin vähän ylimääräistä, että sen pudottamine on todella hankalaa. Älä ole liian ankara itsellesi. Oletteko miettineet, mitä sitten, jos se vuosi yritystä tulee täyteen? Aiotteko hakea apuja?
 
Lääkäri soitti tänään viime torstain verikokeista....hCG vieläkin 35!!!! :(
Kahden viikon kuluttua mentävä uudestaan verikokeisiin, koska lääkäri haluaa nähdä tuloksissa nollan.
Mä oon niin kyllästynyt tähän. Ja ärsyttää, että mieli ei pääse paranemaan ollenkaan, koska tällä mua nyt vaan kiusataan!!! :(

Oon kuitenkin jotenkin tyytyväinen elämään nyt. Ihana kevät on täällä, oon vihdoinkin töissä ja perhe-elämä on kans mukavaa. Ja mun mies on kans niin ihana Viime vuonna mulla oli jokin totaalikyllästyminen omaan mieheen, mutta nyt taas oon rakastunut siihen uudestaan. Tai itseasiassa oon ollut jo viime syksystä asti ihan lovena tohon ukkoon Heh, ja me ollaan oltu yhdessä 8½ vuotta jo. ;) Eli ei oo mistään ihan tuoreesta suhteesta kyse!
Sinänsä siis kaikki ok, en oikein jaksa edes ressata sitä, että koska me vauva saadaan. Nautin nyt vaan rakkaista lapsistani ja keväästä. Vauva tulee kun on sen aika.
:heart:

Paino on ton keskenmenon takia vaan noussut, 107kg näytti vaaka tänä aamuna, eli 6 kiloa noussut tammikuusta. En kuitenkaan sitä jaksa nyt murehtia. En vaan jaksa. Tiedän kuitenkin saavani painon putoamaan, kunhan vaan otan itseäni niskasta kiinni. Jotenkin on nyt semmoinen olo, että mun pitää hoitaa yksi asia kerrallaan elämässä kuntoon, kunnes voin seuraavaan tarttua.

Selikselle toivon paljon uutta voimaa ja energiaa painon pudottamiseen!

marleenalle toivon pian uutta työpaikkaa, jotta kesällä ei tulisi tiukkaa.

Liisalle kans ihan hirmuisesti energiaa ja valoa elämään!

:saint:

Kaikille teille, ihan kaikille, paljon vilkutuksia! :wave:
 
:hug: :hug: :hug: jojolle! Voi miten valoisasti osaat ajatella nyt elämäntilannettasi :heart: tiedätkös, useinhan juuri tuolla asenteella saadaan niitä yllätysplussia testiin :) Joten eihän sitä tiedä...

mä täällä luulotautisena olen ilmeisesti suggestoinu itteni tuntemaan kaikkii mahdollisia raskausoireita, viluttaa, lämpö pysyttelee 36,8-37 tienoilla, äkillisiä tosi kipeitä "kiinnike"viiltelyjä esim. yskiessä tai äkkinäisesti liikahtaessa. Ja sitten roskishaamujen haamu! Todennäköisesti olen seonnut "oireineni" jo ennenkuin mensut alkaakaan |O |O Tilannetta ei helpota yhtään se,et mieheltäkin tulee reissusta "joko,joko"-viestejä. Kroppaansa ei hoputtaa voi. :/
miten tää viikko ny onkin näin pitkä... :headwall:

t. Petite 22/28
 
Liisa :hug: , pahoittelut tädistä. Jospa sulla oli ovuloimaton kierto kun menkat tuli noin nopsaan. Mulle ainakin lääkäri sanoi että mun lyhyet kiertovälit olivat todennäköisesti juuri sitä. Tsemppiä uuteen kiertoon.
Mä en oo vielä aatellu avun hakemista, kun kuitenkin oon tässä laihdutellut samalla niin oon aatellu että sekin on saattanut vaikuttaa tuohon raskautumiseen. Kattellaan kun saan itteni tavoitepainoon (sellanen 7-10kg vielä kun sais pois), ja jos sit ei tärppää ehkä ens syksynä vois hakeutuu lääkäriin.

jojo, no sähän saat varsin usein käydä verikokeissa. Hyvähän se on että arvoja seuraillaan. Ja kyllä se paino siitä sitten tasottuu :hug: . Sulla oli muutenkin niin ihania ajatuksia että itekin tulee pakosti tosi hyvälle tuulelle :) .

Petite, täällä jännäillään myös sun kanssa, plussatuulia :whistle: +++++++++++++
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
Liisa75.........................kp5/28-32..............yk6
yöperhonen.................kp10/28....................yk15
drakonia......................kp12/28-32...............yk7
kiharapää.....................kp20/28-35..............yk18
Lumo...........................kp21/28-35..............yk7
Piglet...........................kp24/27...................yk14
Arcatha.......................kp47/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp49/30-35.............yk
Lillet............................kp58/32...................yk3
tch..............................kp62/30-31..............yk5

Toista Toivovat


marleena-84..............kp1/28.......................yk9
Selis..........................kp17/25-28................yk13
akujalmari.................kp28/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp55/n.100................yk


Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp3/33-37.....................yk9
shaken ....................kp8................................yk1

Neljättä Haaveilee


nelosenkaipuu..........kp21/?...........................yk?

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp23/28-29.....................yk1

Mukana Myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen




 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lilo
Liisa75.........................kp6/28-32..............yk6
yöperhonen.................kp11/28....................yk15
drakonia......................kp13/28-32...............yk7
kiharapää.....................kp21/28-35..............yk18
Lumo...........................kp22/28-35..............yk7
Piglet...........................kp25/27...................yk14
Arcatha.......................kp48/28...................yk17
kiukkutäti.....................kp50/30-35.............yk
Lillet............................kp59/32...................yk3
tch..............................kp63/30-31..............yk5

Toista Toivovat


marleena-84..............kp2/28.......................yk9
Selis..........................kp18/25-28................yk13
akujalmari.................kp29/38 .....................yk3
Vilinäiti.......................kp56/n.100................yk


Kolmatta Kaipailee


jojo369....................kp4/33-37.....................yk9
shaken ....................kp9...............................yk1

Neljättä Haaveilee


nelosenkaipuu..........kp22?...........................yk?

Viidettä Unelmoi


Petite.....................kp2428-29.....................yk1

Mukana Myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 

Yhteistyössä