~Great Girls~ vol.2

Teittekö muut lupauksia uudeksi vuodeksi? Mä olen luvannut aikoja sitten, etten enää lupaa mitään, mutta tein päätöksen olla tammikuun ilman karkin karkkia (huom, suklaa ei ole karkki :D ). Tämän vuoden tavoitteena on painaa 31.12.2009 vähemmän kuin 1.1.2009, rajaa ei ole mutta vähemmän täytyy vaa'an näyttää!

ps. Mä en tykkää greipeistä enkä greippimehustakaan. Eikö mikään muu hedelmä toimisi yhtä hyvin?
 
Mun uudenvuoden lupaus on pudottaa painoa, ja nyt koitan karppaamista. Aloitin tänään painolla 104,8kg. Alle sataseen tähtään tammikuun aikana. Varmasti menee vielä enemmänkin, jos en repsahda.
Hirveen vaikeeta tää tulee olemaan, koska tää ei ole vielä mun selkärankaan iskostunut ollenkaan.
Meinattiin mennä appivanhemmille syömään, mutta just tajusin, että enhän mä voi syödä siellä mitään. Ja appiukko repii pelihousunsa, jos mä rupean vaatimaan jotain erikoisruokia. Syödään sit kotona.
 
Makaan en tykanny siit greippimehusta, join kerran ja oksensin ja ei tee enaa mieli :LOL:
Joten se siita.

Uudenvuodenlupaus on kas kummaa laihdutus. Ja karkkilakko. Mulle on kamalan vaikeeta luopua ruoasta mutta eilen jotenki sain heitettya kaikki herkut ja suklaat roskiin. Tosi hyvin multa. Ma alotin mun ystavan kanssa. Ei siis yhtaan karkkia/herkkua. En tiia kauan tata kestaa, han sano et maaliskuuhun. Ma otan paiva kerrallaan :D :D Taa on vaikeeta, mut pakko vaan tehda taa.
 
tch
Mulla oli kans tuo surkeankuuluisa karkkilakko lupauksena. ja ajattelin mennä nyt tammikuun tosi tiukalla linjalla eli ei yhtään mitään, ja jos onnistuu ilman et tavarat lentelee seinille niin jatkan! tavoite olis että oppisin syömään karkkia esim kahden viikon välein... tai niinku "normaalit" ihmiset sitä syö!!

huomenna olis kp12 eli tikutus alkaa, nyt täytyy sanoo että kyllä jännittää!!!
 
Liisa75
drakonia Sulla on kumma maku. Et tykkää greipistä, mutta syöt pilttejä ;)

tch Pidän peukkuja, että ovis löytyy.

).( Vuosi vaihtui jännätessä. Onneks oli juhlat, joissa juteltiin ihan muista asioista, joten välillä mietti jotain muutakin ;)
 
Liisa75
Mun painonpudotus on ihan kuralla, AARGH! Tää on just tätä aina. Pari viikkoa jaksan tsempata ja sitten alkaa taas napostelu. Ei voi aikuinen ihminen olla näin tyhmä ettei ymmärrä omaa parastaan!

Ois syytä saada joku roti esmes karkinsyöntiin. Miten sitä osaa sitten olla esimerkkinä, jos sen lapsen saa. Mutsi syö yöt salaa karkkia, kun lapset nukkuu, vai? :LOL: Nyt menee hermot... Kiitos kun sain avautua :)

Vauvakuumeasiat: Ei menkkoja, harkitsen testaamista vkonloppuna. Ylläoleva "raivari" viittaa kyllä menkkoihin :LOL:
 
tch
oli muuten aikas jännät paikat ku astuin vaa'alle eilen, ajattelin kattoo mitä on joulukuu tuonu tullessa... ja sen hillittömän suklaamäärän jälkeen niin olen muka tiputtanu kilon??
olin varma et olen lihonnu ainaki 3kg ku tuntuu et oikein ahdoin itteni täyteen herkkuja (muka varastoon) ku tammikuussa loppuu mässäys!!
 
Miten vaikeaa voikaan olla ensimmäiset päivät jälkeen suklaan syönnin lopettamisen :) Elikkäs uuden vuoden lupauksena oli täällä suklaaton tammikuu. Mulla ei koskaan ole ollut vaikeuksia muun makean kanssa, mutta suklaata en ole koskaan oppinut syömään kohtuudella, se on aina ollut joko levyllinen tai ei mitään. Nytkin jouluna tuli syötyä ihan liikaa ja kyllä sen töihin mennessä huomasi, housut kiristi samantien :/ Puntarille en ole kehdannut mennä, peilikin tuottaa vaikeuksia.

Liisalle peukkuja! :)
 
Liisaa minäkin jännään! :D

Mulla on laihdutus alkanut oikein hyvin. Hiilihydraatit on tiputettu ihan minimiin. Sen verran syön mitä joissakin tietyissä terveellisissä jutuissa sitä on, eli en mitenkään totaalikieltäytyjäksi lähtenyt. Peruna, pasta, riisi, sokeri ja leivät ovat kiellettyjen listalla enkä niihin ole siis koskenut.
Peruvian Machaa aloin tänään ottamaan, en oo siihenkään kauheesti perehtynyt, mutta kuulin, että tekee keholle hyvää ja auttaa monesti ihmisiä, joilla on hedelmällisyydessä ongelmia. Nyt koitetaan sitä, ja lapsille tokasin, että äiti ottaa myrkkyä! Kauhee mutsi (mutta toisaalta eipähän lapset siihen koske, kun kerroin sen olevan myrkkyä)! :ashamed: No enhän mä tiedä onko se mulle myrkkyä vai merkitseekö se mulle vain loistavaa tulevaisuutta. Eli periaatteessa en edes valehdellut.

Fiilis tosi kiva, vaikka oonkin nyt virallisesti työtön. Tänään kävin yhdessä työhaastattelussa, joka meni ihan ältsin hyvin (ainakin omasta mielestäni), ravasin myös näissä vähemmän mukavissa paikoissa kuten verovirastossa, kelassa ja työkkärissä. Nyt vasta pääsen rauhoittumaan, joka paikkaa kolottaa ja tekis mieli mennä saunaan. Ehkä mä menenkin.
 
Peruvian machaa?Mitä se on? :eek: ilmeisesti jotain syötävää, vaikka myrkkyä onkin ;) Onko se jostain luontaistuote kaupasta?Oltiin koirien kanssa lenkillä kaverin kanssa, ihanan kirpakka pakkas keli!Hiukan vaikeuksia oli kahta koiruutta taluttaa :)Kilo on nyt pudonnut kolmen päivän dieetin seurauksena, joten täytynee jatkaa valitsemallani ruokavaliolla :D mites vuoden vaihde meni?
 
Toi Peruvian Maca (sori, ilman hoota, oli mun kirjoitusvirhe) on perun vuoristossa kasvavan kasvin juurta. Se on semmoista jauhetta, jota sekoitetaan ruuan tai juoman joukkoon.

Tossa linkki sivulle, mistä tilasin "myrkkyä"
http://www.ypj.fi/lootuskirja/products?id=85&catid=4

Vuodenvaihde meni meillä tosi rauhallisesti. Ennen kahtatoista oltiin jo miehen kanssa sängyssä. Lapset menivät nukkumaan jo (vasta) 22:30. Ihan vaan kotona oltiin perheen kesken, mies laittoi joitain paukkuja ilmaan ja tinat valettiin (mä sain kotkan ja avaimen, mitähän nekin tarkoittaa). Nyt oon niin onnellinen ku vuosi 2008 on lopullisesti ohi, se oli ihan pjaska. Innolla odotan mitä tämä vuosi tuo tullessaan. Ensimmäistä kertaa elämässäni oikein kosketti uuden vuoden toivotukset onnellisesta vuodesta! Sitä mäkin toivon! :heart:
 
Liisa75
:headwall: Tuhruilu alkoi. Katsotaan, onko kp1 tänään vai huomenna. Toiveet hipoivat jo kattoa, joten pikkusen tömähti, kun tultiin alas... Ei muuta kun kohti uutta vuotta ja uusia pettymyksiä :LOL:
 
Liisa75
Kyllä tää nyt ihan selvältä hommalta vaikuttaa. Harmi huomata sekin, että kierrossa on muutaman päivän heittoja. Tosin ei kai se kovin vaarallista ole. Toivottavasti tällä jännittämisellä ei oo vaikutusta, sitä kun on niin vaikea lopettaa.

Suklaalakko on maailman p...kin idea! Mutta ehdottoman järkevää!

Nyt pitää saada seuraava kuukausi hyödynnettyä eli painoa alas ja kuntoa ylös.

KP:lle tsemppiä.
 
Älkää ikinä hankkiko lapsia!!!! |O

Mä voisin ihan heti pistää ton mun 5veen pakettiin ja lähettää vaikka kasvatuslaitokseen. Ihan kauhea tapaus ja mulla on verenpaine ku painekattila!!! Nyt kun ois suklaata tai karkkia tai vaikka viinaa, niin olisin onnellinen.
 
Mun uudenvuoden lupaus on pudottaa 20kg. Mun pirtelöt auttaa hitaasti mutta hoitaja sanoi et todennäköisesti tarviin lääkkeellistä apua. On kilpirauhasissa häikkää ja sokerirasitukseenkin oon menossa.
 
Liisa75
jojo369 Mäkin haluun tollasen kauheen viisvuotiaan ;) Toivottavasti ootte jo molemmat rauhottuneet.

Piglet Hyvä, että tutkitaan. Asioilla on tapana järjestyä.

Yritän tässä itsellenikin hokea, että asiat järjestyy, pitää vaan malttaa. Joskus vuosien jälkeen tälle vauvakuumeelle varmaan osaa naureskella, vaikka just nyt tää tuntuu määrättömän pitkältä odotukselta. Ja onhan tää lähinnä hauskaa, mutta tää kp2 ei oo ihan paras vaihe kierrosta ;)

Oletteko ostaneet ovistikkunne apteekista vai saako niitä postitse tilaamalla halvemmalla? Suosituksia? Pitää alkaa valmistautua tammikuun koitoksiin.
 
Dippaadai dappaadai...Vieläki täti hukassa...En oo mitään testaillu, ku epäilen et samal taval myöhästelee ku aina ennenkin... :D Kauheessa lenssussa olen kolmisen päivää ollut :snotty: Nokka vuotaa, yskiminen tuntuu siltä kuin keuhkoputki repeytyisi irti..Välillä vilu välillä hiki...Tältäkö ne vaihdevuodet tuntuu :D Pian raahautuminen suihkun puolelle!Ihanaista talvipäivää kaikille!!
 
Liisa, joo, nyt on jo rauha maassa. Eilen oli kyllä harvinaisen tiukalla tämän mamman mutterit. Kyllä noi viisveet osaa sit olla ärsyttäviä. Voi kun olis aina joulu, niin noikin osais käyttäytyä.

Karppaus menee hyvin. Paino on pudonnut vajaa 2kg vasta, mutta tästä se lähtee. Eihän tää oo ku vasta neljäs päivä vähähiilihydraattista elämäntapaa. Olin tänään tosin huomaavinani, että mun pelastusrengas näyttää pienemmältä. Mitoissa ei mitään näy, mutta mun mielestäni se rengas ei enää roiku niin paljoa tossa aarrearkun edessä. :D Toisen lapsen syntymän jälkeen masupussi venyi siihen malliin, että siitä jäi ällöttävä rengas roikkumaan. Ja oikeesti roikkuu ilkeesti tossa *pyhimmän* päällä.
Aamupalaksi söin tänään IHANAN pekoni-munakkaan!!!
Äsken vetäsin välipalaksi kermavaahtoa (kunnon kuohukermasta), maitorahkaa ja hippusen vaniljasokeria! Lapset söi sitä kilpaa mun kanssani, ja mun ihana (melkein) 3vee poikani totes yhtäkkiä; "Lasva on hyvää!" :p Ihana jäppinen.

Mies ei yhtään tykkää tästä mun dieetistä, valittaa koko ajan, mutta tossa vähän aikaa sitten oli ihan onnellinen, ku tokaisin, että kohta mäkin pystyn olla petipuuhissa päällä! ;) Mun polvet ovat nimittäin ihan lahot tän ylipainon alla. :| Kohta ei oo enää, alle satasen painoon on enää vajaa 4kg matkaa!!!
 
tch
siis mitä he%&%¤#"!!! viivat on kahden päivän aikana vahvistunu ihan huomattavasti ja tänään tuli tyylipuhdas nega ovistestiin... nyt siis kp14/30-31!! tosin oli kyllä aikas laimee pissa... pitäskö kokeilla parintunnin päästä vielä!! eilinen testi näytti jo aikas hyvältä, ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva!! mä oon nyt ihan pihalla ja ja ja :( :ashamed:
 

Yhteistyössä