~Great Girls~ vol.2



Ensimmäistä kuumeilee


Liisa75.........................kp4/28-32................yk4
Lillet............................kp9/32.....................yk3
drakonia......................kp11/28-32.............yk5
tch..............................kp13/30-31..............yk5
yöperhonen.................kp16/28...................yk13
kiukkutäti.....................kp28/30-35.............yk
Lumo...........................kp30/28-35.............yk5
kiharapää.....................kp6/28-35.............yk17
Arcatha.......................kp34/28...................yk16


Toista toivovat


Vilinäiti.......................kp6/n.100..................yk
marleena-84..............kp7/28......................yk7
Selis..........................kp17/25.....................yk11
akujalmari.................kp19/38 .....................yk2


Kolmatta kaipailee


Emmama.................kp14/28-33.................yk8
jojo369....................kp21/33......................yk7


Mukana myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Piglet, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli


Plussanneet


shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 
Tein meille kaikille piristykseksi pirteän listan :D .

Mulla taitaa olla ovis nyt, tai ainakin on tosi limaista tuolla alhaalla :x . Täytyy nyt yrittää kaikkensa kun meillä on jo melkeen vuosi yritystä takana. Äkkiä se aika on nyt kuitenkin mennyt! Mä oon jo miettinyt noita ovistikkujen hankkimista, mutta vielä ovat jääneet kaupan hyllyyn. Kaipa se plussa sitten tulee kun sitä vähiten oottaa =) .

Paino on taas laskusuunnassa, onneks. Olin jo unelmoinut pääseväni alle 80kg helmikuussa, mutta saapi nähdä onnistuuko. Tiukkaa linajaa on vaan pidettävä. Mulle tuottaa eniten ongelmaa kaikki kyläilyt. Laihdustus kun haittaa sosiaalista elämää, kaikki ei ymmärrä jos ei syö herkkuja kylässä vaikka sanoiskin laihdutuksesta.
 
Argh, täällä sellaiset nippailut ja juilimiset että oviksesta kyse takuulla. Onneks ollaan eilen hyödynnetty ;) . Nyt vaan täytyy jännäillä tuottaako tällä kertaa tulosta.

Meillä on tuolla esikoisella aikamoinen uhma päällä! Tänään oli taas vaikee ilta ja poika ei ois millään malttanut mennä nukkumaan. Isäntä vieläkin vahtii huoneessa ettei poitsu lähe seikkailemaan. Myöhemmin nukutut päiväunet ei enään näköjään onnaa kun iltanukkuminen on sit hankalaa.

Mitäs muille kuuluu? Täällä on ollut taas niin hiljaista...
 
Toivotaan Selis, että olisi vihdoin tärpännyt.
Minä en ole paljoa kirjoitellut, kun olen yrittänyt keskittyä laihdutukseen. Nyt on sekin into taas jotenkin tiessään. Aivan karmaiseva väsymys vaivaa. Väsyttää niin, että kohta tuleva oviskin aiheuttaa lähinnä haukotuksia :)
Tämä on jotenkin niin ristiriitaista näiden kilojenkin kanssa. Vauvaa tekisi kovasti mieli, mutta sitten ajatus näillä kiloilla raskautumisesta hirvittää. Ylipainoa on kuitenkin rehellisesti myöntäen 20 kiloa. Ei tästä pohdinnasta taas mihinkään muuhun pääse kuin siihen, että kiloja on saatava pois. Mistä löytäisin tsemppiä? Ja ensin ylipäätään piristystä?
En näköjään tänään osaa kovin positiivisesti kirjoitella, joten palaillaan paremmalla fiiliksellä.
 


Ensimmäistä kuumeilee


kiukkutäti.....................kp1/30-35...............yk
Piglet...........................kp2/27-29................yk13
Liisa75.........................kp5/28-32...............yk4
kiharapää.....................kp7/28-35..............yk17
Lillet............................kp10/32...................yk3
drakonia......................kp12/28-32.............yk5
tch..............................kp14/30-31..............yk5
yöperhonen.................kp17/28...................yk13
Lumo...........................kp31/28-35.............yk5
Arcatha.......................kp35/28...................yk16


Toista toivovat


Vilinäiti.......................kp7/n.100..................yk
marleena-84..............kp8/28......................yk7
Selis..........................kp18/25.....................yk11
akujalmari.................kp20/38 .....................yk2


Kolmatta kaipailee


Emmama.................kp15/28-33.................yk8
jojo369....................kp22/33......................yk7


Mukana myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli


Plussanneet


shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen



 
Emmama, mullakin oli tuo ylipaino samaa luokkaa kun alotin tän kuumeilun, mutta tässähän niitä on koko ajan tippunut pois kun oon yrittänyt pitää tsempin päällä. Kyllähän muakin hirvittää se että taas tulee niitä kiloja sitten lisää, mulle ei ainakaan esikoisen kohdalla kukaan valittanut kiloista =) .

kiharapää :hug: , onnea uuteen kiertoon.

Illalla oli niin kivuliaita nippailuja ja aamullakin vielä, toivottavasti pian helpottais kun tarvis lähteä töihin. Mutta siis ovis on ainakin pongattu.

Hauskaa torstaita kaikille :wave:
 
Oi wau!menkat alkoi..eli mulle voi laittaa kp1..se ei sinäänsä ole hieno juttu, mutta epäilen että ne Homeopaattiset kuulat ovat auttaneet!seuraan vielä pari kiertoa, sitten alan vakuuttua!aikoihin ei ole ollu näin lyhyt kierto :) koulussakin on mennyt kivasti, aika lunkkia opiskelua :) pidän paikasta ja odotan uutta koulupäivää!mitäs teille tytöt?
 
Piglet :hug: , onnea uuteen kiertoon!!!

kiukkutäti, vaikuttaa hyviltä ne sun homeopaattiset kuulat! Hienoa =) .

Munsta tuntuu että päivät menee vauhdilla eteenpäin! Ovis oli varmaankin eilen ja nyt sitten alkaa tää oottelu vaihe. Oon nyt ulkoillut hirmuisesti kun on upeet ilmat ja kertakaikkiaan hienoa kun on luntakin reilusti. Harkitsin jo meneväni tonne pellolle hiihtämään :LOL: . Saapi nähdä.
Huomenna taidan olla yömyöhään saakka töissä. Nyt nukkumaan. Öitä kaikille!
 


Ensimmäistä kuumeilee


kiukkutäti.....................kp2/30-35...............yk
Piglet...........................kp3/27-29................yk13
Liisa75.........................kp6/28-32...............yk4
kiharapää.....................kp8/28-35..............yk17
Lillet............................kp11/32...................yk3
drakonia......................kp13/28-32.............yk5
tch..............................kp15/30-31..............yk5
yöperhonen.................kp18/28...................yk13
Lumo...........................kp32/28-35.............yk5
Arcatha.......................kp36/28...................yk16


Toista toivovat


Vilinäiti.......................kp8/n.100..................yk
marleena-84..............kp9/28......................yk7
Selis..........................kp19/25.....................yk11
akujalmari.................kp21/38 .....................yk2


Kolmatta kaipailee


Emmama.................kp16/28-33.................yk8
jojo369....................kp23/33......................yk7


Mukana myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli


Plussanneet


shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen





 
Mä oon masentunut. Meillä ei ikinä tärppää ja koko ajan kuuluu vaan muilta vauvauutisia. :( Töitäkään en saa mistään...Rahaa ei ole eikä ole tulossakaan, kun kela ei vaan osaa tehdä mulle päätöksiä työttömyydestä. Tänään tuli jotain lisäselvityspyyntöjä, vaikka jo odotin päätöstä. Mulla on 15? tilillä ja seuraavan kerran saan rahaa kolmen viikon päästä. Mitenhän tässä pärjää? :(
Turhaa mä täällä kitisen...pilaan teidän ilon ja onnen vaan..
 


Ensimmäistä kuumeilee


kiukkutäti.....................kp3/30-35...............yk
Piglet...........................kp4/27-29................yk13
Liisa75.........................kp7/28-32...............yk4
kiharapää.....................kp9/28-35..............yk17
Lillet............................kp12/32...................yk3
drakonia......................kp14/28-32.............yk5
tch..............................kp16/30-31..............yk5
yöperhonen.................kp19/28...................yk13
Lumo...........................kp33/28-35.............yk5
Arcatha.......................kp37/28...................yk16


Toista toivovat


Vilinäiti.......................kp9/n.100..................yk
marleena-84..............kp10/28....................yk7
Selis..........................kp20/25.....................yk11
akujalmari.................kp22/38 .....................yk2


Kolmatta kaipailee


Emmama.................kp17/28-33.................yk8
jojo369....................kp24/33......................yk7


Mukana myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli


Plussanneet


shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen




 
jojolle :hug: :hug: . Ompa kurja tilanne. Ja tuu sit rauhassa vaan tänne purkamaan, parempi sitten että saat sanotuksi jos tulis ees hiukkasen parempi olo.

Laihisrintamalla vähän nyt tökkii... +400g tullut takasin päin ja tänään pitää lähtee synttäreille herkkupöytien ääreen. Mä oon niin perso kaikelle makeelle....
 
Kiitos marleena ja Selis. :hug: Emmä aina oo tämmöinen valittaja, mutta kun nyt ei elämäntilanne oo kauheen aurinkoinen. Pitäis osata olla onnellinen perheestä ja terveydestä (ei meillä ainakaan mitään hengenvaarallista ole, joten sen puolesta), mutta ihminen on vaan niin ihmeellinen, että vaan negatiiviset asiat muistaa ja niistä pitää valittaa. Iloisia asioita on päivät pullollaan, mutta miksei niistä voi kertoa enemmän? Mä yritän jatkossa jokaiseen viestiini kirjoittaa ainakin yhden iloisen asian! :)
Aloitan nyt:

-tyttö luisteli tänään elämänsä ekaa kertaa ja oppi sen hetkessä. Niin reippaasti yritti ja onnistuikin! :heart:
-poika luisteli tänään myös elämänsä ekaa kertaa ja vaikka kaatuikin lähes koko ajan, niin rohkeana nousi ylös ja yritti! :heart:
-perheen kesken vietetty hetki lämmitti mieltä, vietettiin sentään 2 tuntia kentällä. Oli kyllä ihana olla yhdessä :heart:
-sain hyviä kuvia napattua luistinradalta.
-mies kiikutti kotiin kepattia (kebabia siis :D ), mun ei siis tarvinnut viettää päivää keittiössä.

Siinä tän päivän saldo.

Huonoa on se, että oon tän viikonlopun aikana vetänyt ison pussillisen sipsejä ja kaksi kiloa karkkeja!!! Painoa en jaksa nyt miettiä, mutta kun toi raskautuminen ei myöskään helpotu tän mässäämisen takia! :ashamed:

Mä oon alkanut tuntea itseni todella yksinäiseksi. Mulla on kavereita, rakkaitakin semmoisia, mutta mulla ei oo oikeeta ystävää. Ja oikeesti kaipaan semmoista. Must ois niin ihana, jos ois joku semmoinen ystävä, jolle voisin soittaa ja itkeä tai nauraa huolista tai iloisista asioista. Semmoinen, joka ois automaattinen valinta vauvan sylikummiksi. Semmoista sinkkuelämää -ystävyyttä kaipaan. Semmoista oli joskus yläasteella, mutta eri elämäntilanteet saivat mut erkaantumaan monista...Ja mussa on näemmä ihan kamalia vikoja, ku kukaan ei mun ystävä halua olla. Kummallakin lapsella on semmoinen kummitäti, joka on melkein heti vauvan syntymän jälkeen pistänyt välit poikki. Enkä mä oo kummallekaan tehnyt yhtään mitään. :'(
Nykyisessä pihapiirissä ei ole yhtään ystävää, lähimmät kaverit asuvat 20km:n päässä. Mun lapsillakaan ei täällä ole kavereita, voi kun ihmiset ymmärtäisivät millaiset aarteet noi pikkuiset ovat. Miksei kukaan halua tutustua mun lapsiini? Onko vika mussa?
Mun oikeesti tekis mieli muuttaa pois Suomesta ja rakentaa elämä jossain muualla.

ups, ei pitänyt valittaa enää...halusin vaan purkaa sydäntä...miehelle en pysty puhua, koska se vaan toteaisi, että ONHAN SULLA KAVEREITA....niinpä niin...
 
jojo ihanalta kuullostaa tuo teidän päivä! Ja ihanaa kuulla että sulla on ollut tänään hyvä päivä, josta olet löytänyt monta ihanaa ja mieltä lämmittävää asiaa. Mä kanssa tunnen itseni joskus yksinäiseksi kun samalla paikkakunnalla ei oikein ole sellaista ihmistä jonka kanssa voisin purkaa kunnolla sydäntäni. Olen todella iloinen siitä että mulla on pari sellaista ystävää joille voi soittaa ja kertoa melkeimpä mitä vain. Meillä varmaan mies kanssa sanoisi että onhan mulla kavereita jos sille sanoisin tästä. Joo. onhan niitä kavereita mutta kaipaan joskus sellaisia ystäviä joiden kanssa voisi tavatakin ja parantaa maailmaa leikkipuistossa tai kahvikupin ääressä. Tyttö on onneksi vielä niin pieni ettei oikein osaa kaivata kavereita, mutta jonain päivänä sekin varmasti alkaa kaipaamaan leikkikavereita (muitakin kuin vanhemmat ja koirat).

"Ihminen laskee huolensa,
vaan ei ilojaan.
Jos hän sen tekisi,
hän huomaisi,
että jokaisessa elämänosassa
on kyllälti onnea.

-Fedor Dostojevski-

Iloisia asioita meidän päivässä:
-Ihana koko perhee ulkoilu tuokio, koiratkin pääsivät nauttimaan
-Kyläily miehen siskon ja hänen perheensä luona
-Sauna kahdestaan miehen kanssa tytön mentyä nukkumaan
-Puhtaat lakanat (tuottaa mulle jostain kumman syystä aivan käsittämätöntä mielihyvää kun ne tuoksuukin niin hyvältä)
 


Ensimmäistä kuumeilee


Arcatha.......................kp2/28.....................yk17
kiukkutäti.....................kp4/30-35...............yk
Piglet...........................kp5/27-29................yk13
Lumo...........................kp6/28-35.............yk6
Liisa75.........................kp8/28-32...............yk4
kiharapää.....................kp10/28-35.............yk17
Lillet............................kp13/32...................yk3
drakonia......................kp15/28-32.............yk5
tch..............................kp17/30-31..............yk5
yöperhonen.................kp20/28...................yk13




Toista toivovat


Vilinäiti.......................kp10/n.100................yk
marleena-84..............kp11/28....................yk7
Selis..........................kp21/25.....................yk11
akujalmari.................kp23/38 .....................yk2


Kolmatta kaipailee


Emmama.................kp18/28-33.................yk8
jojo369....................kp25/33......................yk7


Mukana myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli


Plussanneet


shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen





 
Meillä piti sitten alkuviikosta olla SE PÄIVÄ :ashamed: B) jos noihin ovulaatiolaskureihin on luottaminen. Isäntä kyllä muisti sen, mutta viime aikaisten kiukun puuskieni takia olin EI KIITOS-mieltä. No, seuraavana aamuna olisi ollut virettä, mutta toisella osapuolella ei ja illalla taas isännän mielenkiinto loppui kesken kaiken, kun muistui ykkösen liiallinen yrittäminen mieleen. Lopulta sitten seuraavana iltana asia hoidettiin pois päiväjärjestyksestä ;) ja fyysisten merkkieni mukaan ovulaatio ajoittautuikin seuraavaksi aamuksi. Voihan ovulaatiolaskuri, sanon minä :kieh: No, H-hetki ajoittautui vahingossa sitten oikeaan aikaan, mutta lämmöt ovat itsellä astetta matalammat kuin normaalisti, että veikkaanpa, että ollaan hyvää vauhtia menossa kohti menkkoja :'( ja :LOL:

Viikonloppuja kaikille :wave:


PS. :heart: Viikonlopun iloinen asia:
-lapsen kanssa hiihtämässä
 
Vauvattaa, vauvattaa... Ihan mahdottomaksi meinaa taas mennä. Koko ajan käyn täälläkin katsomassa onko viestejä ja vauva-ajatukset valtaa mielen. Jospa sitä nyt jotain kirjoittaisi, vaikkka ei mitään erityisiä kuulumisia olekaan.

Aamulla tein ovistestin ihan vaan varmistaakseni, että on negatiivinen. Ja todella selvästi oli. Eli ilmeisesti se oli ihan totta, että ovulaatio oli jo kp15, mikä on minulle testihistorian varhaisin (ja sitä historiaahan riittää jo ajalta ennen esikoista). Tänään kp 18, joka usein on ollut ovulaatiopäivä. Siksi varmistelin. Päätin myös, että raskaustestiä en tee ennen kp 30. En vaikka kuinka polttelisi. Sen sijaan ovulaatiotestin saan tehdä jo viikon päästä. Sen haluan tehdä ihan mielenkiinnostakin, koska jos joskus plussaan haluaisin tietää näkyykö se ovulaatiotestissä. Nyt on ollut niin, että ovulaation jälkeen testiviiva himmenee täysin. Sitten taas hieman tummenee ja pari päivää ennen menkkoja vaalenee. Kohta voin siis kertoa tarkkaa kokemusperäistä tietoa Fertest ovulaatiotestin viivoista. Vaan se raskaus puuttuu, jotta empiriani olisi täydellinen :)

Positiivista tässä viikonlopussa:
-sain käydä yksin hiihtämässä
-sain käydä lasten kanssa hiihtämässä
-shoppailureissu tytön kanssa
-sain käydä kaverilla kylässä ihan yksin
-eiliset "illalliset" perheen kanssa (=juodaan hienoista laseista ja laitetaan kynttilä :) )
-aamuiset leipojaiset lasten kanssa (miinuksena syödyt pullat!)

Kyllä niitä positiivisia asioita löytyy. Jotenkin nautin viikonlopuista nyt valtavasti. Ainoa negatiivinen asia on se, että vauvajutut pyörivät arkea enemmän mielessä ja pettymys on sitä suurempi mitä enemmän toiveita itselleen on ladannut.

Lisäys: ystävistä piti vielä kirjoitella. Minulla on onnea, kun minulla on aivan upea ystävä ollut jo kahdenkymmenen vuoden ajan. Hän on minulle todella tärkeä. Lisäksi minulla on kaksi siskoa, joiden kanssa ollaan todella läheisiä. Tässä sitten onkin ne läheisimmät ystävät. Määrällisesti ei kovin montaa, mutta silti koen olevani onnekas, koska laatu korvaa tässä tapauksessa määrän :) Lisäksi on yksi ystävä, jolle voisin puhua mitä vain ja ollaan hyviä ystäviä. Elämäntilanteemme vaan ovat kovin erilaiset, joten sellaista vertaistukea sieltä ei löydy. Sitten on lisäksi nykyiset ja vanhat työkaverit, joiden kanssa voin käydä syömässä tai kahvilla ja joiden kanssa voi höpötellä niitä näitä. Olen nopea tutustumaan, mutta huono pitämään yhteyttä, joten minulle sopiikin tällainen malli "muutama luottoystävä + vaihtuvat arkikaverit". Lisäksi on yksi ihminen, jonka kanssa sukset meni vähän aikaa sitten ristiin. Se harmittaa välillä.
Mutta se piti varsinaisesti sanoa, että ainakin minulle myös mieheni on hyvä ystävä eli onnekas saa olla siitäkin, että sopiva kumppani on löytynyt.
 


Ensimmäistä kuumeilee


Arcatha.......................kp3/28.....................yk17
kiukkutäti.....................kp5/30-35...............yk
Piglet...........................kp6/27-29................yk13
Lumo...........................kp7/28-35.............yk6
Liisa75.........................kp9/28-32...............yk4
kiharapää.....................kp11/28-35.............yk17
Lillet............................kp14/32...................yk3
drakonia......................kp16/28-32.............yk5
tch..............................kp18/30-31..............yk5
yöperhonen.................kp21/28...................yk13




Toista toivovat


Vilinäiti.......................kp11/n.100................yk
marleena-84..............kp12/28....................yk7
Selis..........................kp22/25.....................yk11
akujalmari.................kp24/38 .....................yk2




Kolmatta kaipailee


Emmama.................kp19/28-33.................yk8
jojo369....................kp26/33......................yk7




Mukana myös


mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli



Plussanneet


shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 
Lumolle suuret halit tädin takia :hug: :hug: . Jospa ensi kierto ois vihdoin se tärppikierto :D .

Mulla on kanssa vaikeeta kieltäytyä kaikista herkuista ja mieshän on suklaata ja sipsejä tässä viimepäivinä kotiin tuonu... maltillisesti oon ainakin yrittänyt niitä syödä....
Paino ei oo laskenu ja junnaa taas vaiteeks, taidan vetää ensiviikon jälkeen taas kuurin nutrilettiä jospa se vähän taas auttais.

Jännityksellä ootellaan että keskiviikkona saattais täti tulla kun lauantaina oli sitä päänsärkyä, jollei mitään viikonloppuun mennessä näy niin saatanpa vaikka ehkä testailla. Löysin meinaan yhden testin kaapin pohjalta.

Ystävistä: Mulla on hirveen hyvä tilanne kun on paljin ystäviä kenen kanssa voin puhuu. Läheisimmin oon yhen sukulaisen kanssa puhunut tästä vauvakuumeesta ja se on todella tehnyt hyvää. Meillä myös mies kovasti kuumeilee toista ja hänenkin kanssa ollaan asiasta paljon puhuttu. Raskaaksi tahtoo vaan touhu mennä kun kaikki kokoajan kyselee että koskas tulee toinen, eihän ihmiset pahalla sitä tarkota, mutta aina silloin kourasee rinnasta :/ . Meillähän on todellisuudessa yrityskertoja takana yli ton 11kertaa, mutta nyt ollaan yhtäperään yritetty noin monta kiertoa. Vauvakuume on siis melkoinen ja kasvaa koko ajan!

 
Huomenta. Ompas ollut mukavaa lukea teidän iloisia asioita, sitä tajuaa että omassakin päivässä on usein sellaisia iloisia juttuja joita ei jostain syystä huomaa itse, liekö ne sitten niin arkipäivää...Sitä taas tajuaa arvostaa niitä pieniä arkisia asioita.

Mä kyttäilen ovista ja oottelen et alkais tulemaan enemmän tuntemuksia. Tässä sen nyt pitäis olla muutaman päivän sisällä. Lisäksi murehdin kun mulla on nyt helmikuussa viikko palkatonta lomaa, koulun hiihtoloman takia. Omien lomapäivien pitäminen sillä viikolla ei onnistu kun on olemassa joku pykälä joka määrää et alle 10 lomapäivää on pidettävä yhteen putkeen ja en saanut pitää etukäteen lompäiviä ja se et oisin pitänyt nyt tienatut lomapäivät ei onnistu kun pitää laskea ne tulevatkin lomapäivät. Aika kökkö homma, nyt on pakko olla palkattomalla vapaalla (jonka ajalta en saa mitään tukea) ja loppu ajasta kun töihin voisi mennä niin olen sitten lomalla. Ei kai se auta valittaa, kiristetään vyötä ja eletään taloudellisemmin sitten maaliskuu... Pitäisi alkaa aktiivisesti etsimään töitäkin kun soppari loppuu toukokuun alusta. Ei oikein nappaisi taas alkaa siihen soitteluun ja aneluun kun on niin kypsä siihen kun joka paikasta sanotaan ei oota, no kesätöitä saattaisi löytyä jos hyvä tuuri käy, mutta sitten taas on loppu kesästä työnhaku edessä. Että mua tympii nää pätkätyöt! CV:kin alkaa näyttämään työkokemuksen osalta kohta jo enemmän reikäjuustolta.
 

Yhteistyössä