~~ Great Girls ~~ vol.3

Ensimmäistä Kuumeilee


kiharapää
Liisa75
Piglet
yöperhonen

Toista Toivovat


Nalatus
marleena-84
Selis

Kolmatta Kaipailee


jojo369
jenmo

Mukana Myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
Shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp11/28............yk18....-10kg
Piglet..........................kp15/27............yk16
Liisa75........................kp15/28-32.......yk9.....-3/15kg
kiharapää....................kp16/28-35.......yk21

Toista toivovat


marleena-84..............kp2/28..............yk11
Nalatus...............................................yk3.....-10kg
Selis..........................kp24/25-30.......yk16....-6/10kg

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp21/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Kalamama

Plussanneet


Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Hihei, uusi pino! :wave:
Ja kiitos onnitteluista, taidan testata taas huomenna aamulla, ja sitten taas parin päivän välein kunnes olen IHAN varma.. :whistle:

On ollut hirveän sosiaalinen viikko ja seuraavakin taitaa olla, tosin saan ti-to rauhoittua taas yksin kotona kun mies ja poika käyvät anoppilassa. Saa sitten rauhassa viettää aikaa netin vauva-aiheisilla sivustoilla.. hehheh.
 
Kalamamalle haamuonnitteluja :flower: :heart: Ihana uutinen näin jussin jälkeen =)

Tosi hyvin ootte monet saaneet painoa pudotettua. Hatunnosto! Mää oon jo tehny uuden vuoden lupauksen alottaa aktiivinen kuntoilu heti tammikuussa. Aivan pakko päästä jossain vaiheessa suurinpiirtein entisiin mittoihin...

Terkkuja ja plussia kovasti jokaiselle!!



Sinderella 31+0 (aika menee ihan älytöntä vauhtia...)
 
Sinderella, vähänkö oot jo pitkällä =) . Voi että kun aika tosiaan menee nopsaan... Tsemppiä tulevalle kuntoilulle, mä oon ihan hurahtanut :LOL: .

Mulla on nyt kolmena perättäisenä päivänä tullu pyyhittäessä välillä vessassa verensekaista limaa, että taitaapi täti olla tulossa taas. Olishan se liian optimistista ajatella että tää kierto ois nyt pysyny tasasena....
 
Plaah, täällä on juhannuksen myötä tullut painoa :( . Tuntuu ettei vatsakaan edelleenkään toimi ihan normaalisti.... Noh, mutta grillailua ja ystävien kanssa ajan viettoa on vain kerran kesässä tällä kokoonpanolla. Meitä oli parhaimmillaan about 12 henkilön poppoo ja menoa riitti. Nyt huomaan etten oo vieläkään toipunut ihan täysin juhannuksesta :LOL: . Tietty kun eilen joutui töihin hieman vähillä unilla ja perjantaina tuli nautittu alkoholia ja mä en yleensä sitä ees harrasta.

Nyt on ihanat ilmat ollu, toivottavasti helteet jatkuis. Sain tänään hellevaatteita postipaketissa ja kaikki oli juur oikeen kokosiikin =) . Jotenkin vaan en osaa käsittää että mun pitää ostaa kokoa M, kroppa on niinku laihtunu, mut ite ei sitä oikeen käsitä.

Mulla ei oo nyt mitenkään hirvee kuumevaihe päällä. Eilen saatiin kuulla että ehkä ois mahiksii saada syksyllä vihdoin se toinen koira. Viimeksikin meillä oli yritysvaiheessa pentu ja tulin nopeesti raskaaks, et jos nyt vaikka tuurilla kävis samalla tavalla. Mä oon ajatellut että tää vuos on armonaikaa tän yrittämisen kanssa ja sit hakeudutaan hoitoon. Syksyllä sit testailen ovistikkujakin jos sikses ei oo tulosta syntynyt.
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp12/28............yk18....-10kg
Piglet..........................kp16/27............yk16
Liisa75........................kp16/28-32.......yk9.....-3/15kg
kiharapää....................kp17/28-35.......yk21

Toista toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
marleena-84..............kp3/28..............yk11
Selis..........................kp25/25-30.......yk16....-6/10kg

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp22/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Kalamama

Plussanneet


Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp13/28............yk18....-10kg
Piglet..........................kp17/27............yk16
Liisa75........................kp17/28-32.......yk9.....-3/15kg
kiharapää....................kp18/28-35.......yk21

Toista toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
marleena-84..............kp4/28..............yk11
Selis..........................kp26/25-30.......yk16....-6/10kg

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp23/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Kalamama

Plussanneet


Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 
Huh, nyt on onneks taas vapaapäivä! Eilen meni tosi myöhään töissä, mutta onneks sain aamulla nukkua.

Ihanaa kun on ollut hellekeleä taas. Ainoo miinus on että meillä ei oo töissä autossa ilmastointia et helteellä tuottaa tuskaa... Mutta nautitaan näistä ilmoista kun ei tää kuitenkaan kauan kestä.

Enään ei oo tullu verensekaista valkovuotoo. Mitä lie oli, muutama päivä tässä pitäis jaksaa oottaa et tuleeko menkat vai plussa. Mä en enään kyllä jaksa uskoo plussaan kun aina vaan menkat alkaa :(
 
Hei Selis mulla oli kans tiputteluvuotoa noilla päivillä ennen tota haamua... Eli ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon!

ON: Tänään meinaan hakea apteekista raskaustestin ja testailla sitten huomenna aamulla. Mulla on kyllä niin oudot tuntemukset mahassa koko ajan, että aika kummaa on jos en olisi raskaana.. Jotenkin nyt kyllä pelottaa enemmän kuin edellisessä raskaudessa, melkein en usko että tämä yritys kantaisi loppuun saakka.. Nuo alkuraskauden km:t on NIIN yleisiä. Toivottavasti en vielä muutamaan viikkoon "hurahda" tähän raskauteen niin ei ole sitten niin kova isku jos menee kesken.. Tämmösiä mä vaan mietin :ashamed: Mutta, ei muuta kuin ihania hellepäiviä kaikille ja onnea raskautumiseen!
 
Liisa75
kalamama Onnea haamusta!

marleena :hug:

Selis Pidän peukkuja, että se olis nyt sit tärpännyt. Ja kiitos uudesta pinosta!

ON: Ei sitten oikein juhannuksena pysynyt tuo ruokavalio hallussa, mutta ei muuta kuin uusi tsemppi päälle. Helteellä ei onneksi niin nälätäkään. Edellisen kierron pettymyksestä olen nyt toipunut ja pientä toiveikkuutta on taas havaittavissa. Jo ei tule plussaa, niin kesäloma tulee ainakin ihan varmasti ;)
 
selis, viitsitkö päivittää mulle -12kg.. huomaa et on kuumat ilmat ku ei oikee mikää lämmin ruoka maistu... salaatteja vaan ja hedelmiä:) nooh, tippuupahan paino:D

voi vitsi.. eilen olin kaverin luona saunomassa.. ja ihan ihka aidosa puusaunassa.!:) sitä ei kyllä voita mikään :heart: oli nii rento fiilis... siinä sit maisteltiin muutama olut hyvän ruoan kyytipoikana.. ei ois voinu olla taas ihanempaa.! vkl pitäs ottaa sama uusiks, mut pidemmän kaavan kautta :D

nyt aurinkoa lisää ottamaan:) välillä pitää sisällä käydä vilvottelemassa ja juomassa..
 
Testasin Juhannusaattona negan, mutta p..leen kontrolliviivaa ei tullut |O Joten ei muuta kuin kävin ostamassa uuden testin ja ja jopa oli ekaankin versioon roskiksessa ilmestynyt se kirottu kontrolliviiva :ashamed: No, tähän tokaan tuli myös puhdas negaviiva, joten en ollut siis raskaana. Ja nyt taitaa olla kp3 eli tulihan ne menkatkin sieltä. Tosin olen ajatellut vierailua gynen luona, koska kiertoni on niin kovin epäsäännöllinen ja pitkä, että voisiko sitä jotenkin normaalisoida. Luulen, että normaalin pituisella kierrolla tulee vähemmän kuviteltuja raskauksia ja pettymyksiä ;) Onnea haamuilijoille ja kiloistaan eroon päässeille =)
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp14/28............yk18....-12kg
Piglet..........................kp18/27............yk16
Liisa75........................kp18/28-32.......yk9.....-3/15kg
kiharapää....................kp19/28-35.......yk21

Toista toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
marleena-84..............kp5/28..............yk11
Selis..........................kp27/25-30.......yk16....-6/10kg

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp24/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Kalamama

Plussanneet


Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
Kalamama, huih nyt alko jännäilee joskos kuiteski ois tärpänny....

yöperhonen, sä saat kyllä hienosti pudotetuks tota painoa :flower: . Mulla tuntuu nää vimpat kilot vaan olevan niin tiukassa :( .

Nyt töihin etten myöhästy. Aurinkoista päivää kaikille :wave: .
 
Kyllä mä nyt tein (taas) plussatestin, eli pakko kai se on uskoa.. :heart:
Siirryn varovasti tuonne odotuspuolelle jos löytäisin kivan ryhmän sieltä. Mutta seurailen kyllä tiukasti teidän plussahaaveita ja niiden toteuttamista! Toivotaan etten ihan heti palaile teidän joukkoon, mutta eihän sitä ikinä tiedä miten se elämä heittelee.. Tsemppiä kaikille ja kiitos ihanasta seurasta ja tuesta! :heart:
:wave: :wave:
 
selis, oon vähä itekki yllättyny täst painon pudotuksesta.. jotenki näin kesällä mun mielestä helpompaa:) tsemppiä sulle pudotukseen :flower:

kalamama, onneaonnea.!! :flower: pikkuiselle paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan :heart: mukavaa odotusta.! toivottavasti me muut tullaan pian perästä:D
 
Kalamama, tuu sit välil kertoilee kuulumisii tänne kuumeileijoiden puolelle. Ois niin ihanaa päästä sinne odotuspuolellekkin mahdollisimman pian!
Niin ja hirmuisesti vielä onnea sulle! Mahtavaa :flower: :flower: .

akujalmari, ompa kurjaa kun kierto tuollalailla heittelee :hug: . Ja negapahoitttelut myöskin :hug: .

Mulla nyt laihdutus tosiaan ihan loppusuoralla, muutaman kilon haluisin vielä tiputtaa, se neljä ois ainakin tavotteena, mut jos kuus sais rutistetuks niin oisin niiin supertyyytyväinen! Tää kesä vaan on hankalaa aikaa mulle kun tekee kauheesti mieli syödä jäätelöä joka välissä....
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp15/28............yk18....-12kg
Piglet..........................kp19/27............yk16
Liisa75........................kp19/28-32.......yk9.....-3/15kg
kiharapää....................kp20/28-35.......yk21

Toista toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
marleena-84..............kp6/28..............yk11
Selis..........................kp28/25-30.......yk16....-6/10kg

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp25/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Kalamama

Plussanneet


Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen[/
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp16/28............yk18....-12kg
Piglet..........................kp20/27............yk16
Liisa75........................kp20/28-32.......yk9.....-3/15kg
kiharapää....................kp21/28-35.......yk21

Toista toivovat


Nalatus...............................................yk3.....-10kg
marleena-84..............kp7/28..............yk11
Selis..........................kp29/25-30.......yk16....-6/10kg

Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp26/33-40........yk11...-2/15kg

Mukana myös


Arcatha, drakonia, Vilinäiti, Lumo, lillet, tch, akujalmari, mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, pisita, nasunen-82, syttis, sokeripulla, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Haamuilijat


Plussanneet


Kalamama
Lilo
äityli30
shaken
Petite
nelosenkaipuu
tikruliini
JULIAN
Emmama
Iloinen
Sinderella
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 
Täällä ei oo mitään menkkaoireita? Outoa. Yleensä on ollu rinnat hiukan kipeet ja nippailuja mahassa. Maanantaina pitäis sit tädin tulla kylään jos on tullakseen. Ihan hirmu jännää, eilen melkein sorruin ostamaan jo testinkin :LOL: . Onneks sain pinnistelty koska kuiteski oisin jo testannut tänään. Ja esikoisestakin se plussa tuli vasta reilun viikon jälkeen ettei nytkään kannattais turhaan hosua :LOL: .

Mitäs muille kuuluu? Onko kaikki lomalla kun tuntuu olevan vähän hiljaisempaa.
Mulla on kanssa ens viikolla kolme päivää lomaa, luultavasti koko kesäloma tarvii pitää lyhyissä pätkissä kun ei muuten onnistu, mutta eipä se haittaa.
 
täällä pidetään hiljaiseloa, kun ei oikeen mitään tapahdukaan.. oviksesta en tiedä oliko ja nappasin teroja naamaan, eipä sen niin väliä kun ukko on siellä reissullaan.. voi kun ens kierrossa sitten päästäis tositoimiin.!!
 

Yhteistyössä