H1N1 rokote rikkoo lakia

  • Viestiketjun aloittaja petetty olo voiko luottaa enää
  • Ensimmäinen viesti
Muistakaa nyt sitten olla neljänseinän sisällä lopunelämäänne, koska nanohiukkasia on niin suuret määrät esim. kaupunkien ja vilkasliikenteiden läheisyydessä ilmassa, että ne ovat oikeasti jo TOSI vaarallisia määriä verrattuna rokotteen määrään. Ja älä ikinä osta diesel-autoa, se se vasta vaarallinen onkin.
 
me,myself and I
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Muistakaa nyt sitten olla neljänseinän sisällä lopunelämäänne, koska nanohiukkasia on niin suuret määrät esim. kaupunkien ja vilkasliikenteiden läheisyydessä ilmassa, että ne ovat oikeasti jo TOSI vaarallisia määriä verrattuna rokotteen määrään. Ja älä ikinä osta diesel-autoa, se se vasta vaarallinen onkin.
Toi nyt on asian ohi,koska rokotteessa levat nanopartikkelit sisältävät vähän eri ainesosia kuin normaalisti ilmassa olevat nanohiukkaset. Noihin nanoihin on jäänyt sitä viruksen osaa jolla tota sikatautia yritetään torjua. Mä en hoitoalan ammattilaisena jaksa ymmärtää miten kansa voi olla näin sokeaa ettei uskalla kyseenalaistaa sitä tietoa mitä rokrtteesta on annettu. No,saahan ihminen toki olla lääketehtaiden koekaniinina jos tahtoo =)
Trvallinen tämä rokote ei kuitenkaan loppupelissä ihmiselle ole=(
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja petetty olo voiko luottaa enää:
Eikö teistä muistakin ottaneista tunnu että on jotenkin huijattu.
E tunnu. Mielestäni olen saanut rokotteesta ihan riittävästi tietoa voidakseni tehdä päätökseni. Rokotetta en ole vielä ottanut, mutta aion ottaa, kun sen saan. Kukaan ei ole mulle tuputtanut eikä pakottanut rokotetta ottamaan vaan otan sen aivan vapaaehtoisesti, jos en nyt satu todistetusti sikainfluenssaa sairastamaan sitä ennen.

 
mm
ai onko se rokote nyt todettu jotenki haitalliseks? hehe *hihittelee*
siis onko tilanne kääntynyt nyt päälaelleen? ku aikasemmin täällä niin arvosteltu ja haukuttu heitä ketkä rokotetta ei ota, ni niinkö rokotteen ottaneet sitä nyt katuu?
jos näin, niin onnkesi taas kuuntelin omaa pientä maalaisjärkeäni enkä valtavirtaa..
 
Menna
Todellakin outoa, että nyt hallitus pesee käsiään asiasta, eivät ota vastuuta rokotteesta. jotain hämrää todellaki siinä on.

Koko netti huutaa tästä nanorokotteesta ja kansalaiset haluavat slevitystä mutta kaikki vaikenevat. Miten tää maa voi olla tässä jamassa?

Ennen en olis uskonut, että tosiaan kansaa näin kustaan silmään.
Lehdet eivät edes uskalla julkaista kansan huutavaa hätää.
 
"Rokotteen koostumus on muuten sama kuin myyntiluvallisella H5N1-lintuinfluenssarokotteella, mutta lintuinfluenssa (H5N1) -kannan sijasta valmistuksessa käytetään pandeemista H1N1 2009 -viruskantaa.

Rokote sisältää pilkottuja pandeemisen H1N1 2009 -viruksen kuorikerroksen palasia. Eläviä viruksia rokotteessa ei ole.

Rokote sisältää erittäin pieniä määriä kananmunan proteiinia.
Säilöntäaineena on tiomersaalia, joka on elohopeayhdiste. Tämä elohopea ei kerry elimistöön. Rokotteen elohopeamäärä on niin pieni, että enemmän elohopeaa saa esimerkiksi kala-ateriasta.

Rokotteessa on adjuvanttia eli tehosteainetta, joka parantaa sen tehoa. Rokotteessa käytetyllä tehosteaineella (AS03) on Euroopan lääkevalvontaviraston myyntilupa. Myyntilupaa edeltävissä tutkimuksissa tehosteaine todettiin turvalliseksi ja tehokkaaksi.
Rokote ei sisällä liivatetta.



Adjuvantti AS03
Adjuvantti AS03 on ns. öljy-vesi -pohjainen tehosteaine. Se koostuu skvaleenista, DL-alfa-tokoferolista ja Polysorbaatti 80:sta.

Skvaleeni liittyy steroidi-kolesterolisynteesiin ja on solukalvojen luonnollinen komponentti. Sitä on useissa ravintoaineissa esimerkiksi kasvien siemenissä ja oliiviöljyissä.
DL-alfa-tokoferoli on synteettinen E-vitamiini.
Polysorbaatti 80 (E433) on jauhonparanne, jota käytetään mm. elintarvikkeissa."
Rokote on turvallinen, samankaltainen rokote, kun kaikki tähänastisistakin rokotteista. Se ei sisällä eläviä viruksia, joten rokotteen saanut ei voi tartuttaa muita.

STM-Influenssainfo
 
tautitiina
Alkuperäinen kirjoittaja STM-Influenssainfo:
"Rokotteen koostumus on muuten sama kuin myyntiluvallisella H5N1-lintuinfluenssarokotteella, mutta lintuinfluenssa (H5N1) -kannan sijasta valmistuksessa käytetään pandeemista H1N1 2009 -viruskantaa.

Rokote sisältää pilkottuja pandeemisen H1N1 2009 -viruksen kuorikerroksen palasia. Eläviä viruksia rokotteessa ei ole.

Rokote sisältää erittäin pieniä määriä kananmunan proteiinia.
Säilöntäaineena on tiomersaalia, joka on elohopeayhdiste. Tämä elohopea ei kerry elimistöön. Rokotteen elohopeamäärä on niin pieni, että enemmän elohopeaa saa esimerkiksi kala-ateriasta.

Rokotteessa on adjuvanttia eli tehosteainetta, joka parantaa sen tehoa. Rokotteessa käytetyllä tehosteaineella (AS03) on Euroopan lääkevalvontaviraston myyntilupa. Myyntilupaa edeltävissä tutkimuksissa tehosteaine todettiin turvalliseksi ja tehokkaaksi.
Rokote ei sisällä liivatetta.



Adjuvantti AS03
Adjuvantti AS03 on ns. öljy-vesi -pohjainen tehosteaine. Se koostuu skvaleenista, DL-alfa-tokoferolista ja Polysorbaatti 80:sta.

Skvaleeni liittyy steroidi-kolesterolisynteesiin ja on solukalvojen luonnollinen komponentti. Sitä on useissa ravintoaineissa esimerkiksi kasvien siemenissä ja oliiviöljyissä.
DL-alfa-tokoferoli on synteettinen E-vitamiini.
Polysorbaatti 80 (E433) on jauhonparanne, jota käytetään mm. elintarvikkeissa."
Rokote on turvallinen, samankaltainen rokote, kun kaikki tähänastisistakin rokotteista. Se ei sisällä eläviä viruksia, joten rokotteen saanut ei voi tartuttaa muita.

STM-Influenssainfo
mikäs nikki sä luulet olevas?
 
Alkuperäinen kirjoittaja me:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Muistakaa nyt sitten olla neljänseinän sisällä lopunelämäänne, koska nanohiukkasia on niin suuret määrät esim. kaupunkien ja vilkasliikenteiden läheisyydessä ilmassa, että ne ovat oikeasti jo TOSI vaarallisia määriä verrattuna rokotteen määrään. Ja älä ikinä osta diesel-autoa, se se vasta vaarallinen onkin.
Toi nyt on asian ohi,koska rokotteessa levat nanopartikkelit sisältävät vähän eri ainesosia kuin normaalisti ilmassa olevat nanohiukkaset. Noihin nanoihin on jäänyt sitä viruksen osaa jolla tota sikatautia yritetään torjua. Mä en hoitoalan ammattilaisena jaksa ymmärtää miten kansa voi olla näin sokeaa ettei uskalla kyseenalaistaa sitä tietoa mitä rokrtteesta on annettu. No,saahan ihminen toki olla lääketehtaiden koekaniinina jos tahtoo =)
Trvallinen tämä rokote ei kuitenkaan loppupelissä ihmiselle ole=(
Ensinnäkään dieselin palamisen tuottamat nanohiukkaset ei kuulu NORMAALIIN ilmaan. Niiden tiedetään jo olevan vaarallisia ihmiselle, kulkeutuvat keuhkojen kautta eteenpäin elimistössä.

Teissä hoitoalan"ammattilaisissakin" on eritasoisia ihmisiä, ja toiset uskoo toista, toiset toista. Jokaisen on käsittääkseni itse arvioitava riskit, ja tehdä päätökset sen mukaan. Mä luotan tällähetkellä niiden hoitoalan ammattilaisten antamaan tietoon, joka mulla on käytettävissä. En keskustelupalstojen ja yksityisten ihmisten kirjoittamien blogien antamaan informaatioon.

 
pamsu
Hohhoijaa miten ihmiset jaksaa uskoa kaikkea tätä potaskaa mitä rokotteesta netissä puhutaan??!! Ei käsitä! Luuletteko tosiaan että koko maailman kansa todellakin rokotettaisi jos rokote olisi vaarallinen??!! Hei haloo lopettakaa ihmiset nettipalstojen lukeminen ja keskittykää TIETOON!!
 
jaa
Ihmiset on täysin valmiita uskomaan muutamien salaliittoteorioita tehtailevien asiantuntemattomien juttuja ennemmin kuin satojen vuosikausia tutkimusta tehneiden lääketieteen ammattilaisten. Tää just on netissä niin mielenkiintoista...
 
Hmmm
"Tehosteaine todettiin turvalliseksi ja tehokkaaksi." Enemmän olisin huolissani esim. Olkiluodon ydinvoimalan turvallisuudesta, siellähän on käytetty jos jonkinlaista ulkomaista reppufirmaa töissä säästöjen takia ja työntekijöitä on kielletty puhumasta rakentamiseen liittyvistä epäkohdista ja puutteista. Siitä tuli pari kuukautta sitten ohjelma, jossa haastateltiin Olkiluodossa työskennellyttä suomalaista rakennusmiestä aiheesta. Kertoi että siellä tehdään "sutta ja sekundaa", mutta siitä ei saisi kertoa medialle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pamsu:
Hohhoijaa miten ihmiset jaksaa uskoa kaikkea tätä potaskaa mitä rokotteesta netissä puhutaan??!! Ei käsitä! Luuletteko tosiaan että koko maailman kansa todellakin rokotettaisi jos rokote olisi vaarallinen??!! Hei haloo lopettakaa ihmiset nettipalstojen lukeminen ja keskittykää TIETOON!!

Mikä on sun mielestä "tieto"? Sekö, mitä media sanoo tai mitä terveys- tai ihan mitkä tahansa viranomaiset sanoo? Sekö on tietoa? Ihminen on sellainen laumaeläin, että ei yleensä osaa kyseenalaista sitä mitä "kaikki muut tekee", vaan pitää sitä oikeana tietona, kuten sun kirjoituksestakin näkee. "Ei se rokote voi olla vaarallinen, kun kaikki muut niin sanoo ja kaikille muillekin sitä annetaan".

He, ketkä kyseenalaistivat muiden mielipiteet eivätkä seuranneet laumaa, eivät tunne itsensä petetyiksi. Minä koen saaneeni ihan riittävästi tietoa voidaakseni tehdä päätöksen, että meidän perhettä ei rokoteta. Se on sitä, että osaako ottaa itse asioista selvää ennen kuin tekee mitään peruuttamatonta, vai luottaako sokeasti siihen, mitä viranomaiset sanoo.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
He, ketkä kyseenalaistivat muiden mielipiteet eivätkä seuranneet laumaa, eivät tunne itsensä petetyiksi. Minä koen saaneeni ihan riittävästi tietoa voidaakseni tehdä päätöksen, että meidän perhettä ei rokoteta. Se on sitä, että osaako ottaa itse asioista selvää ennen kuin tekee mitään peruuttamatonta, vai luottaako sokeasti siihen, mitä viranomaiset sanoo.
Juuri näin. Minä tosin päädyin ratkaisuun ottaa rokotteen heti kun sen saan, mutta mielestäni olen saanut riittävästi tietoa päätökseni tueksi. En mä leikkaukseen mennessänikään tai lääkitystä aloittaessani oleta saavani lääkäriltä tietoa joka ainoasta asiasta, mitä leikkauksen tai lääkkeen käytön yhteydessä voi tapahtua. Enkä myöskään lupausta siitä, että juuri minä en ole se, jolle mahdollisesti jotain sattuu. Sellaista lupausta kun ei kukaan voisi edes antaa.

 
tiesittekö
Tiesittekös muuten sen, että ihan ministeriö ja nää "asiantuntijat" seurailevat kuumana käyviä keskustelupalstoja ja tulevat "oikomaan" asioita jos aletaan liikaa rokotetta haukkumaan. Big Brother is here! Isoveli valvoo ja näyttää missä kaappi seisoo, eiks oo kivaa :D
 
nano-nano
Alkuperäinen kirjoittaja Menna:
Todellakin outoa, että nyt hallitus pesee käsiään asiasta, eivät ota vastuuta rokotteesta. jotain hämrää todellaki siinä on.

Koko netti huutaa tästä nanorokotteesta ja kansalaiset haluavat slevitystä mutta kaikki vaikenevat. Miten tää maa voi olla tässä jamassa?

Ennen en olis uskonut, että tosiaan kansaa näin kustaan silmään.
Lehdet eivät edes uskalla julkaista kansan huutavaa hätää.
Uskomatonta hörhöilyä! "Kansalla on huutava hätä!" :D Tämä asia on saanut kaikki bimbot nousemaan barrikaadeille! Ei tähän varmaan auta kuin aika. Kohta kukaan ei edes muista tätä hömpötystä..
 
Tarja Halonen
Alkuperäinen kirjoittaja tiesittekö:
Tiesittekös muuten sen, että ihan ministeriö ja nää "asiantuntijat" seurailevat kuumana käyviä keskustelupalstoja ja tulevat "oikomaan" asioita jos aletaan liikaa rokotetta haukkumaan. Big Brother is here! Isoveli valvoo ja näyttää missä kaappi seisoo, eiks oo kivaa :D
ja pöh :D
 
tiesittekö
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja Halonen:
Alkuperäinen kirjoittaja tiesittekö:
Tiesittekös muuten sen, että ihan ministeriö ja nää "asiantuntijat" seurailevat kuumana käyviä keskustelupalstoja ja tulevat "oikomaan" asioita jos aletaan liikaa rokotetta haukkumaan. Big Brother is here! Isoveli valvoo ja näyttää missä kaappi seisoo, eiks oo kivaa :D
ja pöh :D
Mitä pöh? Etkö usko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiesittekö:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja Halonen:
Alkuperäinen kirjoittaja tiesittekö:
Tiesittekös muuten sen, että ihan ministeriö ja nää "asiantuntijat" seurailevat kuumana käyviä keskustelupalstoja ja tulevat "oikomaan" asioita jos aletaan liikaa rokotetta haukkumaan. Big Brother is here! Isoveli valvoo ja näyttää missä kaappi seisoo, eiks oo kivaa :D
ja pöh :D
Mitä pöh? Etkö usko?
Minä kyllä laittaisin näille palstan omille asiantuntijoille ja anttiheikkilöille nämä "heittomerkit", en sunkas oikeille asiantuntijoille.
 
"timpalle"
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja tiesittekö:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja Halonen:
Alkuperäinen kirjoittaja tiesittekö:
Tiesittekös muuten sen, että ihan ministeriö ja nää "asiantuntijat" seurailevat kuumana käyviä keskustelupalstoja ja tulevat "oikomaan" asioita jos aletaan liikaa rokotetta haukkumaan. Big Brother is here! Isoveli valvoo ja näyttää missä kaappi seisoo, eiks oo kivaa :D
ja pöh :D
Mitä pöh? Etkö usko?
Minä kyllä laittaisin näille palstan omille asiantuntijoille ja anttiheikkilöille nämä "heittomerkit", en sunkas oikeille asiantuntijoille.
Mitäpä jos sitten itse kirjoittaisit kerrankin asiaa liittyen sikainfluenssaan tai rokotuksiin ja laitat ihan itse heittomerkkisi minne lystäät. Sinua ei tunnu asiallinen keskustelu näistä aiheista kiinnostavan niin mitä merkitystä sinulle lainausmerkeillä on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja "timpalle":
Mitäpä jos sitten itse kirjoittaisit kerrankin asiaa liittyen sikainfluenssaan tai rokotuksiin ja laitat ihan itse heittomerkkisi minne lystäät. Sinua ei tunnu asiallinen keskustelu näistä aiheista kiinnostavan niin mitä merkitystä sinulle lainausmerkeillä on?
Koska näiden rokrotushysteerikkojen kanssa asiaan liittyvä asiallinen keskustelu on mahdotonta. Liki jokaiseen väitteeseen liitetään jonkun huuhaa-sivuston tai blogin linkki. Yhtään vakavissaan otettavaa siellä ei ole.
 
lisää infoa kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja "timpalle":
Mitäpä jos sitten itse kirjoittaisit kerrankin asiaa liittyen sikainfluenssaan tai rokotuksiin ja laitat ihan itse heittomerkkisi minne lystäät. Sinua ei tunnu asiallinen keskustelu näistä aiheista kiinnostavan niin mitä merkitystä sinulle lainausmerkeillä on?
Koska näiden rokrotushysteerikkojen kanssa asiaan liittyvä asiallinen keskustelu on mahdotonta. Liki jokaiseen väitteeseen liitetään jonkun huuhaa-sivuston tai blogin linkki. Yhtään vakavissaan otettavaa siellä ei ole.
Millä perustelet mikä on huuhaa-sivusto? Onko ainoa ei-huuhaa-sivusto THL:n? Mistäköhän johtuu että näitä informatiivisia sivustoja on niin vähän? Ehkäpä siitä että sitä tietoa ei jaeta, ainakaan meillä Suomessa.

Ns. huuhaa-sivustoilla on kuitenkin koottu informaatiota ympäri maailmaa. On sekin parempi kuin yksi ja ainoa THL:n pitämä sivusto johon kansalaisen pitäisi sokeasti luottaa. On siis tyytyminen siihen mitä on koska sivustoja on niin vähän olemassa.
 

Yhteistyössä