haadeksen paska päivä!!!

Jep, täällä on, selvisin flunsasta, ni polvi kiukuttelee, menin töihin 30 min aiemmin
ettei tulisi liian kiire välipalapannukakun kanssa, tulihan se kiire kuitenkin just just kerkisin
äkkiä syödä evästä, pannukakku ei onnistunu täysin, pakottaa ja koskee edelleen työpäivän
jälkeen ja päähän koskee. :headwall:
 
hirvee päänsärky aamusta, poika kitissyt koko päivän ja armias kun oli pakko pakata se rattaisiin ja käydä postissa, vaatimattomat 50 ihmistä jonossa ennen mua, tuossa säässä möllöttävän miehen ja huutavan kakaran kanssa ostoksille, sisällä hiki ja ulkona viimakuolema, appiukon piti tuoda liesisuoja, no toi, upon tehtaalla unohdettu tehdä kierteet ruuveja varten eli säätivät sitä paskaa paikalleen pari tuntia ja lapsi tietysti huutaa koko shown ajan, kun haluaisi mukaan liesileikkiin, perkele, salilla revähti selkä, tili on lähes tyhjä, ostin säkin vääriä vaippoja, unohdin syödä ja meinasin pökrätä, iltapuurot meni vituiksi, naapurin kakarat mölyää yläkerrassa, nukutin poikaa yli tunnin, selkä on katki ja pinna on NIIN KIREELLÄ, et onneks mies lähti töihin, ettei satu kotitapaturmaa...onko mitään toivoa??
 
Aamu töissä alkoi pakkoherätyksellä, kirmasin otsalamppu tanassa lehmän näköisen, koiran kokoisen, mutta kavioilla varustetun pikkuperkeleen perässä pitkin pihamaata ja pöpelikköjä, kun se päätti heittäytyä yhteistyöhaluttomaksi.

Ulkotyöläisen unelmakeliä on pidellyt lähes koko päivän.

Saanhan mä välillä olla sisätiloissakin, tänään nekin hommat sai hoitaa otsalampun kanssa, koska toistaan seuranneet puolen tunnin-tunnin sähkökatkot vei valot. Ja radion |O

Kotonakin piteli kiirettä, ja sitten oli lähdettävä toiseen työhön iltakeikalle. Lunta onkin tullut jo sen verran, että kulkeminen oli aavistuksen hankalaa.
Nyt mietin, laittaisinko pomolle viestin, että huomenna ei ole mitään jakoa päästä aamuvuoroon, koska mulla ei ole maasturia...

Syömään olen ehtinyt taas niin hyvin, että kohta vois varmaan lämmittää "lounasta"...

Ei ihan paras päivä, pakko myöntää.
 

Yhteistyössä