haamu testissä ja menkkajuilintaa...??

eli tein tosi varhaisessa vaiheessa haamu testin clerbluella, eli kp 25/26-28
ja kuitenkin on sellaista "menkkajuilintaa" alamasulla...

Täytyykö mun sittenkin pudottautua täältä korkeelta ja tunnustaa tappio?? :headwall:

vai voiko olla mitään toivoa enää??
 
voi olla paljonkin toivoa. Itselläni sitä inhottavaa menkkajuilintaa kesti lähes 4 viikkoa (jos oikein muistan) plussaamisen jälkeen (nyt rv 32).
Teet vaan uuden testin parin päivän päästä, jospa se haamu siitä vaikka vahvistuisi ihan kunnon plussaksi.

Varovaiset onnittelut :flower:
 
Sehän tarkottaa,että on raskaana,(jos testissä haamu ja alavatsassa tuota menkkajuilintaa).
Itselläni oli sitä,kun odotin ensimmäistäni luulin silloin myös,että kohta ne alkaa,mutta eipäs alkanutkaan.Kohtu alkaa "kasvamaan",niin tuntuu siksi samanlaiselta,kuin menkkakivut. :hug:
 
todella toivotaan..parin päivän päästä uusinta testi, toivotaan että todellakin plussa on vahva jo silloin...

on vaan niin jännä kun en muista että olis kummassakaan aiemmassa koskenu alamasuun näin..kuin menkkamaisesti...
KAikki sormet ja Varpaat pystyssä toivon ja rukoilen että meille suotais nyt se kolmas kauan kaivattu napero... :saint:
 
myymä
Mulla myöskin esikoista odotellessa oli alussa sitä menkkamaista kipua alavatsalla. Side kädessä aina odotin että koskahan se vuoto alkaa mutta eipä alkanut, ja nyt pienokainen haamu on jo 2,5 v :)
 
mä olen ihan samassa jamassa täällä. Mulla välillä helpottaa et ei oo mitään, mut esim aamuyöstä on hirveät tuskat että huolettaa, et onko jokin vailla pahasti. Pahemmat on ku tavalliset menkkakivut, tänään testasin haamun. muistelen et esikon kohalla ois ollu kans aika kovat kivut ja paheni vaan, kunnes yhtäkkiä helpotti
 

Yhteistyössä