Haamut kuivuvat negoiksi

LH
Hei,

Onko täällä kokemusta seuraavasta:

Kiertoni on 28-29 päivää, ja testasin toissapäivänä (kp26) Clearbluen testillä (ei-digillä) hailakan haamuplussan testiajan sisällä. Kuitenkin 10min. kuluttua haamuplussa alkoi haihtua negaksi, mutta tuntien kuluttua ilmestyi takaisin vahvempana ja ihan selkeänä (ja on säilynyt sellaisena). Toki tämä on siis roskishaamu, jota en uskoisi lainkaan mikäli tuo hailakka haamuplussa ei olisi aluksi tullut testiajan sisällä.

Odotin pari päivää ja testasin tänä aamuna uudelleen (eli kp 28). Nyt tuli jälleen selkeästi havaittava haamuplussa testiajan sisällä (saman tien tikun kostumisesta), mutta jälleen 10min. kuluttua haamuplussa alkoi heikentyä ja nyt on kyllä puhdas nega, koska valoa vasten ei liene järkevää alkaa tutkia ;) Roskishaamua en edes odottele.
Pitääkö siis myös tässä tapauksessa ajatella, ettei testiajan jälkeisellä tuloksella ole väliä...?

Todennäköisesti siis kyseessä on joku kiinnittymisyritys, mutta koska hormoonia ei ole tarpeeksi, viiva ei pysy tikussa, eikä vahvistunut ainakaan tässä parin päivän aikana?

Meillä on tästä kolmosesta vasta 2.yk menossa, joten mitään apua-apua-vauva-tänne-heti-meininkiä tässä ei ole menossa :) En vain ole aiemmin törmännyt moiseen ilmiöön.
 
Tuolla plussatesti pinossa oli juuri samaa juttua tuosta cb+/- testistä. Käypä sieltäkin kurkkaamassa. :) Sinnekin kirjoittelin, että vaikka mulla nyt kuudes raskaus aluillaan ( neljä lasta jo on) niin en tuota testiä oo koskaan tehnyt, mutta muissa testeissä plussat ovat aina pysyneet plussina. :)
 
  • Tykkää
Reactions: LH
LH
Miten sulla ratkesi se tilanne vai tapahtuiko sen nyt ihan lähiaikoina?
Eli siis oliko lopulta + vai -?

Mulla pysyi se haamu kyllä tuon koko testiajan, mutta tosiaan 10-15min. päästä (ilmeisesti kun testi oli kuivunut), viiva katosi oikeastaan kokonaan..
No, huomenna pitäisi alkaa menkat jos oli pelkkä väärä hälytys : / Mulla on vahvasti tunne, että menkat alkaa, joten vähän kyllä harmistuttaa, että voi tulla "turhia" plussia jo näin lähellä menkkoja... Olen ymmärtänyt, ettei testit turhia plussia näytä, mutta voihan se olla, että valuu poiskin vielä, enkä olisi huomannut koko asiaa, ellen olisi testannut kp26/28 ja nyt kp28/28-29... Odotellaan :)
 
Mulla teki Clearbluen plussatesti juuri tuon saman. Kyseessä taisi olla kemiallinen, koska toisen merkkisellä testillä ihan selvä haamu, mutta seuraavana päivänä kaikki testit taas negaa. Toivotaan että aloittajalla se plussa vielä jääkin siihen testiin! Viivan vahvistumisia! :)
 
LH
Juu, olen varautunut henkisesti juuri tuohon vaihtoehtoon. Sehän on jopa aika todennäköistä. Ainakin kahdesta ensimmäisestä plussa pamahti ruutuun jo kierron viimeisenä päivänä ja säilyi sellaisena tähän päivään asti.
Mutta eipä sille mitään voi. Kunpa vaan menkat alkaisivat ajallaan niin päästäisiin uuteen kiertoon taas :)

Kiitos kaikista vastauksista! Toki kaipaan lisääkin kokemuksia jos jollain niitä on! :)
 
LH, mie odotan myös edelleen menkkoja, tänään pitäs viimestään alkaa, nyt kp30/28-30. Ja olo on sellanen että alkaa. Kaikkia omitusia oireita on ollut mutta loppukiertoa kohden ne nyt laimentunut, tai sanotaan näin ettei ne oo vahvistunu. Vähän sellainen olo on että jotain tapahtunut kyllä muttei ole kiinnittynyt. Kuitenkin sen verran erilainen kun normikerto. Ja taasen olen varma ettei testiin tule kahta viivaa huomen aamulla. Pakko testata kun lähden työmatkalle jne. Jos ei nyt sit tänään ala menkat. Henkisesti olen kyllä jo seuraavassa kierrossa menossa ;)
 
LH
Hei, sullahan on jännät hetket meneillään! :D Nyt peukut pystyyn, että molemmille sattui vialliset testit ja oikeasti piti olla hyvinhyvin vahva plussa ;)
Mulla on nyt päivän myöhässä menkat, mitä ei ole ollut aikoihin... Alan jo toivoa, että tulisivat sitten mieluummin kuin myöhästyisivät enempää, koska myöhästyneenä mulla on aina ihan mahdottoman kivuliaat ja runsaat!
Mulla on kans ollut jos minkä moisia oireita, mutta niitä on ollut tasaisesti koko kierron ajan. Yleensä sekin on sesonkiluonteista, mutta nyt tosiaan enemmän tai vähemmän kokoajan.
Mä en jaksa enää testata. Testaan ensi viikon alussa jos ei siihen mennessä ole alkaneet ja sit meen terkkariin tutkittavaksi.
Hirmusti tsemppiä sun huomisiin testauksiin! Käyhän kertomassa kuinka kävi :)
 
LH
Ei tänne paljon ole enää juttua tullut, mutta päätämpä tämän aloittamani ketjun kuitenkin kertomalla, että plussasin vahvan plussan tänään, kp 35/28-29. Eli jos tästä ketjusta löytyy jollekin apua niin näköjään olemattomiin kuivuvat haamutkin voivat todella tarkoittaa vahvistuvaa plussaa! :)

Plussatuulia kaikille muillekin! :flower:
 

Yhteistyössä