Haaveautosi!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:


Tämmönenkin kelpais!! :heart:


Mulla oli tuollainen.Vaal.sin,kattoluukku.
Mun siskolla oli kans. Mut myi sen pois, kun perhe kasvo, eikä mahtuneet enää siihen.
Itselleni kesäautoksi haaveilen... :heart:

Mä oisin sen kanssa pitänyt,mutta tuli katsastuksen jne kanssa ongelmia.
Meni tappeluksi,kun ei saatu tarvittavia papereita osista jne toimittajilta.
Se oli kesäautona ainoastaan,mustat kilvet,ei turvavöitä.
Laitettiin uusiksi nahkasisustus.Maalit oli priima kunnossa.
Madallettu,muttei muuten muutettu(siitä tuli se ongelma)
Pari kertaa mies sen näki olleen myynnissä vielä jälkeen kun oli jo myyty.
Sanoin että jos vielä ilmestyy,ostetaan takaisin vaikka mikä olisi.

 
Vieras
Jos rahaa ei tarvitsisi miettiä niin haluaisin Volvon tai Volkkarin, maasturiversion. Mutta näillä tuloilla ajatuksissa on nyt lähinnä Toyota, vähän ajettu vaihdokki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Yhä edelleen tämä ja nimenomaan vanhempaa mallia ei uutta... Tosin toisella takaspoikalla.
Uih, tämä on muuten varteenotettava vaihtoehto. Vissiinki vielä kalliimpi kuin tuo minun evo... :whistle:
 


Sitten kun kasvan isoksi.. :D
Vanhempi viettelisi melkein enempi mutta kun noita harraste kärryjä jo on niin tuo menisi "käyttiksestä"...
Täällä maalla hiekkatien varressa...Juu -No anyway, eihän auton tarvitse olla käytännöllinen vaikka jotkut kuulemma silläkin hankintaa perustelevat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Yhä edelleen tämä ja nimenomaan vanhempaa mallia ei uutta... Tosin toisella takaspoikalla.
Uih, tämä on muuten varteenotettava vaihtoehto. Vissiinki vielä kalliimpi kuin tuo minun evo... :whistle:
Taitaapi uusin evo X mennä hinnassa tosta ohi. Toi kun taitaa olla vm 2006. Mut uusissa taitaa hinta melko tasan. Meillä isäntä haluis Evon...jos olis rahaa.

 

Yhteistyössä