Haaveena vauva 2020

Ei oo sattunut mitään tms.. tuli vaan fiilis ettei nytkään oo tärpänny, tyhmänä vaan kuvittelen oireet. Enhän mä nyt vois raskautua "näin helposti".
Toiveet noussu liian korkeelle näillä oireilla, pakko pudottautua pois pilvilinnoista.

Mutta lisättäköön oirelistaan palelu kesähelteellä :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
Ihanaa, että useammalla tullut plussia! :rolleyes:

Ite just testasin dpo 11 negan, hätäpäissäni olin testannut jo dpo 9 illalla :p jotain viivanpaikkaa tossa One Stepin - liuskassa nyt näkyi, en jaksa uskoa että tarkoittaa mitään, kun ovisoireetkin oli niin vaisut. Toivon nyt vaan nopeesti uutta kiertoo ja tosissaan sitä ovista, mut en jaksa sitäkään uskoo, että mun keho heti palautuis yhdistelmäpillerien jäljiltä :confused: :sick: viimeksi kun meni ihan sekaisin koko kierto kun koitin elää ilman pillereitä...
 
Onnea plussanneet! :love::love::love:

Tsempit ja plussatuulet piinailijoille! (y)

@haaveilija-31 täällä jänskätään sun puolesta! :)

Täällä piinailu mennyt aika kevyissä merkeissä. Nännit edelleen tosi kipeät, viimeyö meni unettomissa merkeissä, vatsassa oloja ja nippailuja. Mutta jotenkin en nyt päästä itseäni uskomaan raskauden suuntaan, kun viimekierrossakin oireita oli todella paljon ja enemmän ja olin ihan varma raskaudesta, mutta negakierto oli. Eli tuskimpa tämäkään mitään on. En aio testata kun aikaisintaan dpo11, dpo 12 alkaa menkat aina. :coffee:
 
Oi ihanaa plussia :love::love: Onnea oikein kovasti teille :love:

Ja tsemppiä piinapäiviin niissä oleville, nyt kehitteleen joku projekti, niin saa muuta ajateltavaa (helppo sanoa,toteutuispa itelläkin joskus)

Olin pari pv reississussa lasten kanssa, niin jäi lukeminen pikaseks selaamiseks, sillä ei nyt nimi merkit jäänyt mieleen :oops:

Mikäs @Helmiina1978 tilanne on? Tänäänkö oli uusinta ultra aika (n) ?

Itselläni ei sitten kuukautiset alkaneetkaan (n) parina päivänä tuli pyyhkiessä jotain haaleaa ruskeaa parilla vessareissulla ja eilen tuli vaaleenpunertavaa limaa kerran.
Ja @Tammityttö en oo kkm jälkeen testannut ovista ollenkaan. Ja nega r-testejä oli 4vk kohdalla verikoe ja 5vk kohdalla (viime lauantaina) liuskatesti
Eli eipä tässä auta, kun odotella :poop:
 
Onnea plussanneille! :love:

@em85 joo. Tänään on kontrolliultra. Ja aamulla kävin labrassa. Mun piti olla ravinnotta 6h, mut en muistanut sitä aamulla ja söin kahvin kanssa omatekoisia raakasuklaita n. 15g. Mies vielä kysyi pitääkö olla ravinnotta. :eek: ajattelin vaan verikokeita ja totesin ei. Kunnes tajusin aamupalaa esiin ottaessa että Ai niin.:unsure:
Pelkkää rasvaa ja kaakaota söin. Mut kai se lasketaan, koska mehujen hedelmälihakin lasketaan. :ninja:
 
@Helmiina1978 tsemppiä sinne kovasti!! Kerrohan sit kuulumiset.

@em85 nuo on viheliäisiä. Mun geneettisten keskeytysten jälkeen on kierto hakenu kauan paikkaansa, niinkuin synnytysten jälkeenkin. Mut noiden ”ei luonnollisten” vielä kauemmin :unsure: osa tarvii esim progesteronikuurin et homma alkais pyöriä. Itekin käytim niitä yhden kerran muutaman kk ajan

@haaveilija-31 :unsure: pahoillani oon jos tämä tosiaan jää negaksi
 
@Helmiina1978 suostuiko ne ottamaan verikokeen :eek:

Onnea meidän plussanneille :love:

Minun herkkä testi oli nega, joten odotan nyt kiltisti sen kolme päivää alkaako ja teen vasta sitten kun neljä päivää myöhässä... ehdin jo innostua että inssi olisi onnistunut :cry:
Nyt vaan muu elämä täyttä helvettiä ja soppaa, joten tämänkkn otin vähän turhan raskaasti :rolleyes:
 
@haaveilija-31 ja @W.we toivottavasti sieltä plussat tulisi molemmille siis tsemppiä ja jaksamisia vaikeuksien keskelle :love:

Itsekkin oli pakko keksiä jotain tekemistä ettei elämä pyöri ihan koko ajan lapsen teon ympärillä. Joten päätettiin rempata pojan huone :ROFLMAO: nyt ei kyllä paljon muuta kerkeä tekemäänkään.

Jotenkin on hassun rauhallinen olo raskautumisen suhteen. En oikeen tiedä miltä tuntuu vai tuntuuko miltään. Mitään oireita ei ole mutta ei myöskään normaaleja kuukautisia edeltäviä oireitakaan. Outo rauha :geek:

Plussatuulia meille kaikille ja tarrasukkia plussanneille :love:
 
Mun piti tehdä se testi, todeta negaksi ja suunnata apteekkiin... Mut mä näen siinä jotain hyvin haaleeta, mies näkee siinä jotain hyvin haaleeta,... Enkä tiedä mitä se tarkoittaa... :alien: onko se haamu vai viivapaikka... Mut se on punertava enkä nyt voi raskaana olla ja jos se olis positiivinen niin kyllä sen vahvempi pitäis olla, koska jos nyt olettais et se oli ovis tuntemuksia 8. Päivä niin nyt olis jo joku 15 tai jotain.. :notworthy:

Yritin liittää kuvaa mut se oli liian iso
 
@Tammityttö kiitos ❤
@W.we tsempit siis meille vaikka pyllystä onkin ❤

Kovaa menkkajuilintaa, v*tuttaa niin että korvat soi, nännit kipuilee, paino noussu eli turvottaa.. tän hetkiset "oireet". Oisko ihan pms oireita kuitenki o_O
No. Mulla oli. Tässä kirrossa. Harvoin on tällasta PmSssää kuin nyt oli. Olo oli semmonen harmaa tantta ja itkin vaan rappusilla kun ärsytti koko sakki

@Owlet mikä testi tuo on? Siis onko sulla kp15 nyt vai siis 15päivää oviksesta?

@em85 no aijjaa :rolleyes: ei suinkaan. Maltti? Mikä sana se edes on :ninja:
 
@Tammityttö siis pohdin silloin 8. Päivä voinko ovuloida niin myöhään. Eli "ovulaatiota". Tuo on apteq-testi
Nyt siis kp51. Juhannus viikolla oli suunnitelu käynti ivf:ään jolloin ultratessa ei ollut johto follikkelia, joten lääkäri oli sitä mieltä et on jo tapahtunut tai ei ovulaatioo ole.

Muoks se on siis Apteekin. En tie onko niillä eroa ku näyttävät samalta...
 
Viimeksi muokattu:
@W.we no, kyse on kai siitä että jos joudun leikkauspöydälle... :unsure: verikokeisiin ei kai vaikuta.
 
@Wintersun siksi käytän noita kun niihin ei pitäis helpolla tulla mitään turhia viivoja
En munkaan kokemuksella. Tai ehkä semmonen harmaa mikä näkyy kahden mikroskoopin ja uv lampun alla.
Mut eihän se ultra oo absoluuttinen. Paljon voi tapahtua hetkessä. Olen tän tainnu ennenkin kertoo mut... Jopa mun laps.hoitogyne (vuosikausien kokemus ja ultrannu mut tuhat kertaa) sano aikanaan kp19 että ei tuu ovista olemaan tässä kierrossa (folli oli sillo vain 13mm eli nippanappa valikoitunu johtofolliksi, eli siis yli 10mm). Mut kp21 sain ovisplussan ja raskauduin siitä. Eli kolmessa päivässä kasvoi ja irtosi.
Toiv viiva vahvenee ja sit verikoetta jne jos jää harmaalle alueelle (y)
 
Kai meen ostamaan sellaisen digitaalisen sanallisen... Oon ajatellut et sellaisella varmistan plussan, jonka en kyllä usko tuon olevan. Saa nähdä... (n)

Ei oo varsinaisesti mitään oireita/tuntemuksia mitä ei ennenkin olis ollut... :unsure:
 

Yhteistyössä