Haaveena vauva 2020

Hei jos saatte ovistestiin plussan, niin mikä teidän mielestä on paras aika puuhailla? Itse käytän niitä digitestejä, ja niissä lukee että paras tsäänssi jos harrastaa 24-48h aikana. Eli jos saan huomena aamulla plussan, niin esim. pe ois hyvä harrastaa? Meillä kun miehen siittiöissä liikkuvuusongelmaa, niin epäilen ettei siittiöt ehdi kehittyä kunnolla jos joka päivä harrastettais.
 
@Mohan en tarkkaan tiedä mutta jos suunnilleen tiedät koska tulossa niin pari päivää ennen, ja sitten ehkä ovisplussapäivänä tai seuraavana? Ootko seurannut tapahtuuko sun ovis kuinka pian tai myöhään plussasta? Mä saan plussan kahtena päivänä ja toisena päivänä tapahtuu ovis alle 12h sisään.
Pari vuorokautta ainakin tosiaan ois hyvä tuossa tapauksessa antaa niiden siittiöiden kehittyä. Mut ei saa päästää kai liian vanhoiksikaan?
 
Mulla on tänään kp 2.

Jatkan palstataukoa, mutta ajattelin ilmoittaa että mut saa ottaa piinalistalta pois. Voisin kuitenkin kp-listalle jäädä vielä.
 
Oi voi voi voi voi :p

Mitä pidempään tuijotin testiä, sen selkeämmin näin viivan. Mieskin näki kun tarkkaan katsoi, mutta se on kyllä niin hennon haamun varjo että ei voi tietää. Voi olla viivanpaikkakin. Kuvaan en saanut mitään. Eipä muuta kuin vuotoa odotellessa ja toivoen ettei sitä tule :LOL:
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

8.8.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Kolava........................kp 64/28
Naarassusi................kp 41/33
-Brita-.........................kp 37/31
FaBuu.........................kp 35/28
Titi-Love.......................kp 32/28-30
Greeneye.....................kp 31/29-31
Satsuma13..................kp 30/29-31
Haavejuttu...................kp 29/33
hej91............................kp 28/26
Tingeli..........................kp 28/34-36
kukapakuka.................kp 27/24-30
StellaMom...................kp26/25
mom_89......................kp 25/32-38
Jjuu..............................kp 23/26
Hellu__.........................kp 22/28
VernaMaria..................kp 21/28-30
nieve30.........................kp 21/28
Mahaotus.....................kp 20/xx
Karvakorvat..................kp 19/28
Amadecasa..................kp 17/34-55
Haaveilija-31.................kp 15/39
Hipposka.......................kp 14/30
Vauvahaaveilija2396....kp 13/28-30
Eevee1...........................kp 13/31-98
Poreilevalimu................Kp 12/26
Keltasirkku-...................kp 11/27-32
taikinatonttu.................kp 11/28
W.we.............................kp 11/25
mimmik.........................kp 11/28-32
Vauvameille..................kp10/28-35
Pilvinentaivas...............kp 9/28-30
Addison.........................kp 7/xx
Minic..............................kp 7/28
Ilonetsijä........................kp 7/28-30
Minttuajabasilikaa.........kp 6/xx
Veevavi...........................kp 5/28-30
Mammakatri...............kp 4/22-41
Helmiina1978.............kp 3/30
Persikka123...............kp 1/34
Apustaja......................kp 2/30-35
★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


FaBuu......................dpo 21
Greeneye....................dpo 16
StellaMom..................dpo 15
Titi-Love......................dpo 15
Haavejuttu..................dpo 13
Jjuu.............................dpo 12
Mom_89.....................dpo 7
Nieve30.......................dpo 6
Mahaotus...................dpo 5
Karvakorvat................dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
kiitti @Greeneye päivittämisestä (y)

aika kikkailua toi listan väreihin saaminen. :D
Vaikka ei nyt kaikille olekaan tärkeä asia niitä päiviä seurata, niin toivottavasti meni oikein.
Mä joskus seurailen kyl noita listoja, et kuka olis samassa vaiheessa, kun ei tekstistä/viesteistä välttämättä muista.

@Jjuu jännää!!!!

oma napa: Hcg ei oo vielä nollissa, mutta haaleeta näyttää PC ja RSFU. Ehkä jo ensi manantain kontrollissa on nollissa. toivotaan. Ehkä ei tässä kierrosa vielä päästä piinailemaan, jos ovis tulee normaalilla aikataululla kp16; pari päivää piää silti vielä odottaa solumyrkyn poistumista kehosta.
 
  • Tykkää
Reactions: addison
Pelkkää omaa napaa: eilen voimistui päivän myötä järkyttävät kivut, ehkä menkkakivut, mutta eipä ne tänään kuitenkaan ollut alkanut, vaikka olin ihan varma (kuten joka päivä ennenkin). Mulla on huomenna työterveydessä lääkäri muun asian takia, joten täytyy kysäistä siltäkin tästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus ja addison
Mulla on viime kierrot ovistikkuun tullu hymynaama aina kp 10. Eilen kp 9 oli jo kohtalainen viiva, ja tänään kp 10 tikku lähes tyhjä! Tein toisenki testin myöhemmin ja sekin lähes tyhjä Voikohan ovis olla ollut jo vielä aiemmin No pitää jatkaa testailua. Tässä kierrossa tosiaan mukana greippimehu ja vadelmalehtitee, voisko olla vaikutusta?
 
Heips, unohdin päivittää tilanteeni täällä kun innoissani esikoisten ryhmään menin heti digi tulosten kanssa, elikkä plussahan sieltä tuli eilen! Lupasin etten hosuile, ja että ensi viikolla sitten soitan neuvolaan kun seuraava digi näyttää että viikkoja tulee lisää :) tässä liitteenä eiliset pc ja digi testit!:love::whistle: hienosti tuo pc oli vahvistunut siitä haamujen haamusta :Dviikonloppuna teen varmaan sen toisen vielä!:coffee:

Oireita: närästystä, tänä aamuna kupli vatsaa kello 5 alkaen enkä saanut unta enää. kerran tuli jo vähän vatsamehua suuhun:sick: pientä nipistelyä ja turvotusta, olen muutenkin pömppömasunen niin ei se mitenkään erityisesti näy ulkoa silti. sitten olen huomannut että hajuherkkyys alkoi tänään, miehen parfyymi, tiskirätti tms. haisee voimakkaalle tai pahalle. En myöskään syö aamuisin paljon mitään, yritän jotain jugurttia tunkee alas, mutta ei tee mieli vain...
 

Attachments

@Mohan Muistan jonkun käyttäneen vadelmalehtiteetä... hhhmm... Ja sit jostain luin et jollakin oli myöhästyttänyt ovulaatiota. Tai sitten sulla huippu meni nopeasti ohi? testasitko kerran? Mun täytyy testata 2 krt klo 10-12 ja klo 16-18, jos meinaan saada huipun kiinni.
 
@StellaMom huippua ja onneksi olkoon, toivottavasti alkaa viikot lisääntyä testissä. :)

Itselläni on täällä meneillään piinailujen loppusuora. Kuukautiset ei oo vielä alkaneet. Rinnat yhä kipeät mut en enää jaksa kiinnittää huomiota siihen. Testejä en ole antanut itseni tehdä enempää. Su mennessä pitäisi alkaa menkat. Yhä olo että kyllä ne sieltä alkaa. Silti sitä nukkuu huonosti ja pohtii vaan koko ajan että voisinko sittenkin olla raskaana vaikka en siihen kyllä usko.

Vähän tuli helpompi olo kyllä eilen kun soitin yksityiselle ja sovittiin että varataan miehelle sit aika spermatesteihin, jos kuukautiset nyt alkaa. On ikään kuin joku plan b tai joku suunta johonkin vihdoin.
 
Munhan piti nyt lopettaa testailu ja valmistautua menkkoihin mutta mitenkäs kävikään.. :whistle: Eli teimpä tuolta kaapista pois noita one steppejä, ensi kierrossa en niillä aio testata. Piti vähän kontrastia säätää että sai kuvaan näkyviin, mutta tällaisena se silmällä näkyy: https://aijaa.com/jqrwBs
Onko noi oikeesti nykyään noin räkeitä viivan paikkojensa kanssa vai mitä ihmettä (n) Innostuin jo että viime kierrossa oli vain huono erä noita testejä kun anto viivanpaikkoja, olen siis tässä kierrossa kaksi noita testejä tehnyt ja ihan selkeitä negoja ollut ja sitten tulee taas tuollainen. Ylihuomiselle odotan menkkoja alkaviksi, seuraavan testin teen vasta lauantaina jos ei vuoto ole alkanut.
 
Heips, unohdin päivittää tilanteeni täällä kun innoissani esikoisten ryhmään menin heti digi tulosten kanssa, elikkä plussahan sieltä tuli eilen! Lupasin etten hosuile, ja että ensi viikolla sitten soitan neuvolaan kun seuraava digi näyttää että viikkoja tulee lisää :) tässä liitteenä eiliset pc ja digi testit!:love::whistle: hienosti tuo pc oli vahvistunut siitä haamujen haamusta :Dviikonloppuna teen varmaan sen toisen vielä!:coffee:

Oireita: närästystä, tänä aamuna kupli vatsaa kello 5 alkaen enkä saanut unta enää. kerran tuli jo vähän vatsamehua suuhun:sick: pientä nipistelyä ja turvotusta, olen muutenkin pömppömasunen niin ei se mitenkään erityisesti näy ulkoa silti. sitten olen huomannut että hajuherkkyys alkoi tänään, miehen parfyymi, tiskirätti tms. haisee voimakkaalle tai pahalle. En myöskään syö aamuisin paljon mitään, yritän jotain jugurttia tunkee alas, mutta ei tee mieli vain...
Onnittelut :love: Jos haluat ketjun etusivulle tietosi niin ilmoitatko ikäsi, monesko lapsi, millon yritys alkoi (y)
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Haavejuttu Testasin itekki muutama päivä ennen menkkojen oletettua alkamispäivää one stepin tikuilla ja tihrustamalla sai kattoa että näki, mutta hailua näytti silloin itellä myös. Ja siitä lähti siis vahvistumaan. Toivottavasti sulla myös,ettei olisi mitään viivanpaikkoja. Tosin mulla onestepit ei ole ikinä näyttäny negakierroissa mitään, eli ei silleen kokemusta vääristä hälytyksistä vaikka ilman oireitakin ehtinyt testailemaan ennen menksuja. :D

Ja mun piti lopettaa testaaminen kun ne apteekin omat vaaleni tyystin. Eilen jo otin kuukupin ja siteet käyttöön jos vuoto alkaa milloin hyvänsä. Äsken uitin huvikseni sen herkemmän one stepin vieläpä alle parin tunnin pidätyksellä.. ja siihen tuli vielä selkeä viiva, joka ei kadonnut edes kuivuessa niinkuin eilen tehty puikko aamupissasta ??:eek: Kai se apteekin omakin on yhtä herkkä kun ohjeen mukaan voi testata ennen kk poisjääntiä o_O mitäs tämä jojoilu on:unsure: aamulla tehtävä siis viimonen apteekin testi. Kuvat eilen aamulla kp34/28-29 ja äsken kp35 nyt päivällä tehty.

Ja hei, tein siis sen digin (raskaana 1-2 tuloksella) viime perjantaina, jolloin laskurin mukaan oli 4+1 ja tänään olisi 5+0. Milloin olisi järkevää tehdä uusi digi jotta näkyisi päivittyykö viikot ? :oops:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Millimetrii
Täällä vuoto oli ihan sitä itseään :poop: Muutamassa edellisessä kierrossa oli monta päivää tiputtelua mutta nyt alkoi heti kunnolla ja aika reippaasti tulee myös.

Oireet oli niin vahvat että vaikka en testiä tehnytkään niin väitän että kiinnittyminen kyllä tapahtui mutta ei pysynyt mukana. Sitä jäin vaan miettimään että jos näin oli niin onkohan seuraavassa kierrossa edes mitään toivoa vai vaatiiko keho nollausta ennenkun voisi uudelleen tärpätä?(n)

Seuraavan kierron jälkeen alkaisi olla vuosi täynnä, varasin jo itselleni labraajan ennen lomaa ja loman jälkeen (jolle kivasti taitaa osua seuraava vuoto :devil:) mies saa käydä viemässä näytteen jonnekkin ja sitten ensimmäinen käynti on varattava mahd pian.

Ihanaa että edes jollain tärppää :rolleyes:
Yritän itse taas nousta tästä suosta jotenkin..
 
Onnea @StellaMom :love:

Oma napailua taas. En nyt oo ihan kyllä kärryillä et mikä kierron vaihe nyt on meneillään kun kp on jo 35 ja testit negaa. Mietinkin että jos se viimeviikon alun hento haamu olisikin voinut olla ovis(n) nyt hiukan mwnkkamaisia kipuja ja outoja pistoksia välillä alavatsalla. Ihan kuin joku pistäisi tai tökkisi keskellä ala ahaa. Tämä siis tullut vain pari kertaa. Alkais nyt siis ees menkat jos en oo raskaana ni pääsis uuteen kiertoon ja yritykseen

Tsemppiä kaikille
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89 ja StellaMom

Yhteistyössä