Haaveena vauva 2020

Itsellä ei oo menkat alkanut vieläkään. Testin tein sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa ja oli nega joten nyt en oo uutta tehny vaikka 4päivää jo myöhässä. En haluis pilaa negalla joulua. Valkovuotoa on nyt viikon verran ollu tosi runsaasti ja pissalla juoksen usein mutta oon silti yrittänyt vaan ajatella ettei kuitenkaan oo tärpännyt jotta pettymys ei olis niin suuri ja joku muu syynä nyt kierron pidentymiseen. Toki myös ovis voinu olla myöhemmin joka selittäisi pidentyneen kierron. Mutta jos en raskaanakaan kerta ole niin toivoisin menkkojen nyt jo alkavan, ärsyttävää tällänen epätietoisuus.
 
Mäkin tulin tulokseen etten tee huomen r testiä enkä ylihuomenna tai sitä seuraavana. Turhaa se olis, tiiän et menkat alkaa su aikasintaan... Noh, ajattelen silkeen ettäensi vuosi on sitten meidän plussan vuoro, tiedän se plussa sieltä vielä tulee mut vuodelle 2020.
Haluaisin ite ajatella myös noin, mutta en mä viitti enää ajatella mitään, ettei sit tipu korkealta, jos ei plussaa kuulu ensi vuonnakaan :cautious: Mulla menkat pitäis alkaa ens ma. Jospa nyt malttais olla testaamatta ainakin sinne asti :)
 
Testasitko @W.we ? Mä niin toivon sulle plussaa! :love:

@masu90 toivottavasti menkkojen myöhästyminen johtuis tulevasta plussasta :love: oon kuullu et kaikilla ei heti näy testissä vaikka sit myöhemmin plussaiskin joten toivottavasti sulla ois kyse siitä (y) ymmärrän kyllä hyvin ettet halua ennen joulua testata...

Täällä juilinta/vihlonta munasarjojen kohdalla taitaa viitata ovikseen koska nyt myös ovislimaa havaittavissa... oispa ihanaa jos oikeesti näinkin nopeesti normalisoituis tilanne kkm:n jälkeen, mut katotaan miten käy... tallettelut taas alotettu toissapäivänä joten katotaan saisko ens vuonna plussan joka menis maaliin asti...
 
Testasitko @W.we ? Mä niin toivon sulle plussaa! :love:

@masu90 toivottavasti menkkojen myöhästyminen johtuis tulevasta plussasta :love: oon kuullu et kaikilla ei heti näy testissä vaikka sit myöhemmin plussaiskin joten toivottavasti sulla ois kyse siitä (y) ymmärrän kyllä hyvin ettet halua ennen joulua testata...

Täällä juilinta/vihlonta munasarjojen kohdalla taitaa viitata ovikseen koska nyt myös ovislimaa havaittavissa... oispa ihanaa jos oikeesti näinkin nopeesti normalisoituis tilanne kkm:n jälkeen, mut katotaan miten käy... tallettelut taas alotettu toissapäivänä joten katotaan saisko ens vuonna plussan joka menis maaliin asti...
Kovasti tsemppiä teille, hyvä jos kroppa palautuisi nopeaan :love:
Tänään en testannut. Jätän aamuun, niin saa hcg nousta jos siellä on jotain mikä nostaisi sitä. Ostin herkän testin, niin siinä uskoisin näkyvän jo dpo14 jos täytyy jättää viinit vieraille :D
 
Ihanaa joulunaikaa tosiaan kaikille. Taidan täällä aamuisin käydä, kun on omaa aikaa siinä kun muut ei oo herännyt vielä.
Voisin testata keskiviikkona tai torstaina, mut ei oo kauheesti intoa - ihan kuin nyt taas tietäisin ettei ole tärpännyt. En varmaan silti malta olla testaamatta viim to aamuna.
 
Kuinka tarkasti tuohon flowhun kannattaa merkkailla oireet sun muut, muuttaako ennusteita sen mukaan? Täällä kp 4/28-30 ja yk1 alkamassa. Ikää meillä 30 ja 37v. Kaikki maailman raskausoireet ollu joka kierroissa taas nyt eli ei kyllä hyövytä oireita syynätä ennen kuin menkat myöhästyy. Yksi lapsi meillä ja sillon tein dpo 10 puhtaan negan ja dpo16 vahvan plussan. Toivotaan todella plussia joulun ajalle :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Yritin eile tikuttaa ovista, oli niin vahvat olotilat. Tissit pakottivat (ihan ku raskaana, ei kyl koskaan oviksen aikana) ja tosiaan useampana päivänä paineen tunnetta alavatsassa. Apteekkarin ovistikkuun piirty hento viiva. Tänää nyt aamulla tikutin taas haaleamman viivan. Eli ovis on menny jo vai? (n) oon niin ruosteessa näiden tikutushommissa. Noh nyt en taas tikuttele ja odottelen uudenvuoden jälkeen menkkojen alkavan
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

24.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19......................... kp 104/25
Vauvameille....................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 52/28-30
HMami............................kp 50/28
Elllla...............................kp 49/30
Amadecasa....................kp 43/34-55
Marrrsipaani...................kp 39/28
Tingeli............................kp 38/34-36
Masu90..........................kp 35/27-30
Nenskuli..........................kp 35/ ?
taikinatonttu....................kp 29/28
Unimaa...........................kp 28/27
Snanniska.......................kp 27/28
nessu87..........................kp 26/30
tupsahus.........................kp 26/30
Hipposka........................kp 25/30
W.we...............................kp 25/25
Babyfever1.....................kp 25/xx
Mirella92........................kp 24/34
Helmiina1978.................kp 23/29
Kasikuus........................kp 22/28-31
Koodikissa......................kp 22/24
Karvakorvat....................kp 17/28
linneah........................... kp 16/26
Haavejuttu......................kp 15/29
Pikkuhaave....................kp 15/32
Jjenn..............................kp 15/30-31
Tiukuliina89................... kp 12/31
Mustikka89.....................kp 9/25
hemuliina90....................kp 9/28
mimmi92.........................kp 7/30
Hypsy..............................kp 7/28-30
Pampula3........................kp 7/22-27
Keltasirkku..................... kp 7/28-32
Lilmi89............................kp 5/28-30
Ananas90.......................kp 2/25-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Vauvameille...................dpo 14
W.we..............................dpo 13
Nessu87........................dpo 9
Helmiina1978................dpo 7
Wintersun......................pp 4
linneah..........................dpo 4
Karvakorvat...................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Huomenta :)
Dpo 13 ja selkeä nega :notworthy:

Lopetan testaamisen tähän, otan luge-kuurin loppuun ja odotan uutta kiertoa.

Kiitos kovasti kaikille jotka ovat tsempanneet ja jaksaneet tukea minua.
Oli kyllä oikeasti jännittävin kierto näiden vuosien sisällä ja hetken jo olin vähän innoissani voisiko tärpätä.

Rauhoitun joulun viettoon (luultavasti tarkistan tunnin välein onko joku kirjoittanut jotain) ja toivon kovasti muille plussaa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: addison
Huomenta :)
Dpo 13 ja selkeä nega :notworthy:

Lopetan testaamisen tähän, otan luge-kuurin loppuun ja odotan uutta kiertoa.

Kiitos kovasti kaikille jotka ovat tsempanneet ja jaksaneet tukea minua.
Oli kyllä oikeasti jännittävin kierto näiden vuosien sisällä ja hetken jo olin vähän innoissani voisiko tärpätä.

Rauhoitun joulun viettoon (luultavasti tarkistan tunnin välein onko joku kirjoittanut jotain) ja toivon kovasti muille plussaa :love:
Voi ei oon niin pahoillani :( Mullaki tekis mieli jo testata, mutta pakko odottaa torstaihin, jotta ei mene nämä pyhät aivan pilalle. :poop:
 
Pahoittelut @Unimaa ja @Mohan mutta jos yhtään helpottaa täälläkin alkoi aamun viestin jälkeen kaikki pms oireet.. itkettää ja suututtaa kaikki vuorotellen, etoo ja turvottaa sekä migreeniä yrittää pukata :mad:

Voi meitä... ehkä tammikuussa sitten, jos ette nyt plussia saa :)
 
Pahoittelut negoista :unsure: ja toivotaan vielä jännittäville plussaa!

Rauhallinen joulumieli on. Ei voi mitään tälle tilanteelle :notworthy: olen nähnyt paljon vauvoja ja tavannut raskaana olevia ihmisiä. Ei ahdista ja olen tästä meidän tilanteesta puhunut avoimesti. Helpottaa oloa.

Toivon, että ensi jouluna meillä olisi jo vauva tai olisin edes raskaana. :love:
 
Voi kurjuus @Mohan sielläkin, pahoittelut:(
Ruskeaa ei oo tullu tänään kun pari kertaa mutta vaikka 99% tiedän, että se huomenna lisääntyy niin silti se 1% mussa toivoo, että jospa sitä ei tuliskaan enää..miehelle yritin tätä selittää mutta ei se oikein tunnu ymmärtävän, kun ottaa ite niin lunkisti koko homman.:unsure::confused:
 

Yhteistyössä