Haaveena vauva 2020

Mun pitäis vihdoin soittaa sinne lääkäriin tosta lapsettomuudesta mut en vaan saa aikaseks. Huomenna ehkäpä, googlailin jo numeronkin valmiiks. Hitsi kun tää asia eteni jo kivasti ennen muuttoa ja sit tyssäs. :(
Mulla joskus auttaa tällaisiin että laitan puhelimeen hälytyksen seuraavalle päivälle ja varaan myös työkalenterista slotin. Saa jotenkin orientoiduttua etukäteen että nyt tää asia viimein lähtee pois päiväjärjestyksestä eikä sitä voi enää siirtää ellei maailma kirjaimellisesti pala.
 
Vähänpä mä tiesin tänä aamuna, mitä tämä päivä tuo tullessaan. Jestas.

Eli inssi numero 4. Niin penkin alle kuin olla ja voi. Yleensä lähden iloisena klinikalta operaation jälkeen pois, niin tällä kertaa mä purskahdin jo operaatiohuoneessa itkuun.

Ovulaatio oli tapahtunut jo ennen inseminaatiota, Pregnyliä ei siis tarvittu.
Miehen spermanäyte todella huono. Siis TODELLA huono. Aivan järkyttävä romahdus jo aiemmin heikohkoissa tuloksissa. Liikkuvat a+b= 0% + 3%. Sisälle lähti vain 1milj tavaraa.
Lisäksi operaatio sattui ensimmäistä kertaa niin, että ihan silmiä piti puristaa kiinni ja hammasta purra.

Ei ollut tähdet kohdillaan, ei kertakaikkiaan.
Puhuttiin jo ivf/icsi, joka menisi sitten huhti-toukokuulle.

Voi jos tämän olisin tiennyt, oltais siirrytty jo ivf jonoon.
Voi ei miten meni noin päin honkia :unsure:
Onko pientä toivoa kuitenkin?
Toivottavasti pääsette sitten nopeasti sinne seuraaviin hoitoihin jos ei tästä surkeiden sattumusten sarjasta tärppää!
 
Vähänpä mä tiesin tänä aamuna, mitä tämä päivä tuo tullessaan. Jestas.

Eli inssi numero 4. Niin penkin alle kuin olla ja voi. Yleensä lähden iloisena klinikalta operaation jälkeen pois, niin tällä kertaa mä purskahdin jo operaatiohuoneessa itkuun.

Ovulaatio oli tapahtunut jo ennen inseminaatiota, Pregnyliä ei siis tarvittu.
Miehen spermanäyte todella huono. Siis TODELLA huono. Aivan järkyttävä romahdus jo aiemmin heikohkoissa tuloksissa. Liikkuvat a+b= 0% + 3%. Sisälle lähti vain 1milj tavaraa.
Lisäksi operaatio sattui ensimmäistä kertaa niin, että ihan silmiä piti puristaa kiinni ja hammasta purra.

Ei ollut tähdet kohdillaan, ei kertakaikkiaan.
Puhuttiin jo ivf/icsi, joka menisi sitten huhti-toukokuulle.

Voi jos tämän olisin tiennyt, oltais siirrytty jo ivf jonoon.
Voi ei :cry: Nyt oli kyllä huonoa tuuria. Tosi harmi! :cry:


@W.we Toivotaan, et se aika ny tulis pian! Raastavaa. Iha tarpeeksi kauan ootte saanu odotella.
 
Voi ei @Mohan toivotaan kuitenkin ihmettä teille!

Aamulla en alkuperäisen suunnitelman mukaan testannut ja hermohan sitten päivällä meni ja nega odotetusti tuli, huomenna aamulla dpo 11 teen vielä viimeisen kotoa löytyvän testin ja luotan tulokseen. Seuraavaan kiertoon en raskaustestejä liian aikaisin ainakaan osta, en mä pysty niistä pitämään näppejäni erossa. Ei mitään raskaus tai edes menkka oireita. Yleensä kivut alkaa tässä vaiheessa jo varoittelemaan tulevasta.
 
Voi ei @Mohan toivotaan kuitenkin ihmettä teille!

Aamulla en alkuperäisen suunnitelman mukaan testannut ja hermohan sitten päivällä meni ja nega odotetusti tuli, huomenna aamulla dpo 11 teen vielä viimeisen kotoa löytyvän testin ja luotan tulokseen. Seuraavaan kiertoon en raskaustestejä liian aikaisin ainakaan osta, en mä pysty niistä pitämään näppejäni erossa. Ei mitään raskaus tai edes menkka oireita. Yleensä kivut alkaa tässä vaiheessa jo varoittelemaan tulevasta.
Mä kuulun kanssa tähän et haluan testata jos testejä on.. tavallaan ihan vaan testaamisen ilosta vaikkei noissa negoissa nyt mitään hauskaa ole :rolleyes:
 
Seuraavaan kiertoon en raskaustestejä liian aikaisin ainakaan osta, en mä pysty niistä pitämään näppejäni erossa. Ei mitään raskaus tai edes menkka oireita. Yleensä kivut alkaa tässä vaiheessa jo varoittelemaan tulevasta.
Niin samaistun! Pakko testata jos testejä on :whistle:

Mutta vaikka negatiiviset onkin masentavia, minulle on silti helpompi odottaa menkkoja kun tiedän että ne on tulossa kuin pettyä siinä kohtaa kun alan vuotamaan.
Siksi testailen huoletta ajoissa ja petyn etukäteen. Sitten tarvittaessa yllätyn iloisesti, jos nega muuttuisikin plussaksi :LOL:
 
@marrrsipaani Tuo että "ihan just alkaa menkat" on kyllä aika yleinen oire, kohta saisit jo kyllä testata!! :love:

Ja nämä keskenmenot on aivan hirveitä ei kenellekkään niitä haluaisi :cry: Onneksi kaikki saa varmasti vielä vauvat keinolla millä hyvänsä, ainakin pitää toivoa niin! Cameron Diazkin tuli äidiksi 47v! :barefoot: Mutta ei tuohon vauvakuumeeseen auta kuin se vauva ja vauvakuume on tarttuva tauti varsikin jo vauvoja lähipiiriin syntyy :poop:

Kyselempä taas joutessani, onko muilla turvonnut vatsa monta päivää ennen menkkoja vai ootteko pitäny raskausoireena sitä? Mulla on negakierroissa ollu ja turhauttaa kyllä, kun kuvitellu välillä että on raskaana.. Kai sekin on pmsoire tuo turvotus.
Pakko tähän vaan kommentoida, että tunnen yhden joka synnytti 47 vuotiaana eikä raskaudessa ollut ongelmia vaikka sitä seurattiinkin tietysti aktiivisemmin. Se miten raskaus on alkanut, en osaa sanoa. Eli kaikki on kuitenkin mahdollista :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Noniin. Testasin tänään sit näin kp33 kunniaksi, kun kuukautiset ei ole alkanut terolut kuurin jälkeen. Huomenna tulee viikko kuurin lopetuksesta. One stepin 10 näytti niin selkeää negatiivista. En tiedä kyl yhtään mitä kehossa tapahtuu. Hoidot tässä nyt lykkääntyy tämän takia.
 
Pahoittelut keskenmenoista!:cry: Se on kyllä niin epäreilua:(

Kymmenen sivua tullut edellisestä käynnistä luettavaa, ihanaa kun on aktiivista keskustelua:)(y)

Menkat kesti taas 7 vai 8 päivää, ärsyttävän pitkään mutta onneksi ne on nyt ohi. Greippimehu on taas käytössä ja aloitin myös vehnänalkioöljyn:) en kuitenkaan osaa nyt olla yhtään toiveikas koko raskautumisen suhteen, en jaksais enää yhtään kemiallista..en oo nyt kattonut edes laskurista mahdollista laskettua aikaa tästä kierrosta, vaikka aiemmin oon aina kattonut:whistle::LOL:

Kertomisesta, oon kertonut parille ystävälle yrityksestä. Miehelle se on ihan ok, en itse asiassa tiedä onko mies itse kertonut kellekään. Olis jännä nähdä, millaiset reaktiot meidän vanhemmilta tulisi. Voi olla, että he luulevat lastenlasten olevan jo nyt tässä. Mutta katsotaan, päästäänkö ikinä kertomaankaan enää vauvauutisia. Sorry, vähän negatiivissävytteinen viesti tällä kertaa.
 
Täällä on jaettu päivän aikana vastoinkäymisiä, pahoittelut ja tsemppiä(n) Saisi taas joku pian plussata ja tietysti mahdollisimman moni ja me kaikki jossain vaiheessa!

Mulla kiireinen päivä, ei ole onneks ehtinyt hirveästi ajatella asioita. Kierron viimeisiä päiviä viedään. Aiemmin oli vaikka mitä tuntemuksia, mutta tänään aamulla oli lämmöt laskenut ja rinnat ei kyl yhtään arat enää, kai ne menkat sitten tulossa. Tai mistä näitä tietää. Etovaa oloa pitkin päivää edelleen, mut sitä nyt on pitkin kiertoa muutenkin tai ainakin loppukierrosta. Ei vaan osaa olla kuulostelematta oloja. Luin kyllä jostain, että eipä sitä välttis ole yhtään mitään oireita näin varhain tai sitten päivät vaihtelee (n) Miten teillä, joilla on jo lapsia, aavistitteko tai tunsitteko jotain jo ennen plussaa?
 
Miten teillä, joilla on jo lapsia, aavistitteko tai tunsitteko jotain jo ennen plussaa?
Meillä kävi esikoisen kanssa tuuri, ja tärppäsi ekasta kierrosta kun vain ajateltiin, että tulee jos on tullakseen. Olin seurannut Flon kalenterista päiviä ja tiesin että nyt on ajoitus ollut aika hyvä, mutta jotenkin silti painoin koko ajatuksen taka-alalle. Yhtenä iltana sitten suihkussa huomasin, että rinnat oli turvonneet, ja etenkin nännipihat ja Montgomeryn rauhaset näytti ihan erilaisilta kuin ennen. Ja seuraavana päivänä testasin kyllä sitten tosi selkeän plussan. Tuo oli ensimmäinen ja ainoa oire siinä kohdassa, olisi voinut jäädä huomaamattakin. Heti kun tuon oireen havaitsin, niin jotenkin tiesin olevani raskaana, eikä testin tulos tavallaan yllättänyt.

Täällä tänää kp10/32-36, taidan huomenna aloittaa oviksen metsästyksen tikuilla. :ninja: Ei pääse ainakaan livahtamaan ohi liian aikaisin, vaikka kierto lyhenisikin.
 
Dpo 11 ja niin nega kun voi olla. Ei muuta kun ajatukset seuraavaan kiertoon.

Mun äiti sai lapsen 48 vuotiaana, raskaus ei tosin ollut suunniteltu kun ei moneen vuoteen enää ollut käyttänyt ehkäisyä kun ei pitänyt olla enää tarvetta sille. Terve lapsi tuli, vaikka ei heti raskaudeksi menkkojen puuttumista tajunnut. Tämä tosiaan oli itselle kova järkytys omissa lapsettomuus tuskissa..

Mulla ei muista kun tokasta lapsesta pientä ennakko aavistusta plussasta. Dpo 8 tuli silloin pientä rusehtavaa vuotoa ja heti ajattelin olevan kiinnittymiseen liittyvää kun ei koskaan aiemmin mitään ollut. Dpo 12 tuli täysin selvä plussa jollain paikallisen (espanja) apteekin testillä. Muista sitten testannut niin aikaisin että samaa aikaa haalean viivan kanssa oireet tullut.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

10.1.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★


vauvahaaveilija2396......kp 69/28-30
HMami............................kp 67/28
Elllla...............................kp 67/30
Tingeli............................kp 54/34-36
Nenskuli..........................kp 52/ ?
tupsahus.........................kp 43/30
Pikkuhaave....................kp 32/32
Jjenn..............................kp 32/30-31
Marrrsipaani...................kp 31/27-28
Tiukuliina89................... kp 29/31
Mustikka89.....................kp 26/25
hemuliina90....................kp 26/28
mimmi92.........................kp 24/30
Pampula3........................kp 24/22-27
Keltasirkku..................... kp 24/28-32
Persikka123....................kp 24/32
Hypsy..............................kp 23/28-30
Lilmi89............................kp 22/28-30
Ananas90.......................kp 19/25-28
Vauvameille....................kp 19/28-35
Napsunen.......................kp 18/28-35
Snanniska.......................kp 17/28
taikinatonttu....................kp 17/28
Koodikissa......................kp 15/24
Mirella92........................kp 13/34
Kasikuus........................kp 12/28-31
Kuumeilija23...................kp 12/25/27
Helmiina1978.................kp 11/29
Amadecasa....................kp 11/34-55
Hipposka........................kp 11/30
Unimaa...........................kp 11/27
Masu90..........................kp 10/27-30
Shibali............................kp 8/23-28
Ilona Eloisa....................kp 8/xx
linneah........................... kp 7/26
Töppönen.......................kp 7/26-28
Karvakorvat....................kp 6/28
Haavejuttu......................kp 4/29
Lina87............................kp 4/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Marrrsipaani..................dpo 17
Pampula3......................dpo 12
mimmi92.........................dpo 11
Lilmi89...........................dpo 10
Kardemum.....................dpo 6
Ananas90......................dpo 4
vauvameille....................dpo 3
W.we..............................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Täällä on jaettu päivän aikana vastoinkäymisiä, pahoittelut ja tsemppiä(n) Saisi taas joku pian plussata ja tietysti mahdollisimman moni ja me kaikki jossain vaiheessa!

Mulla kiireinen päivä, ei ole onneks ehtinyt hirveästi ajatella asioita. Kierron viimeisiä päiviä viedään. Aiemmin oli vaikka mitä tuntemuksia, mutta tänään aamulla oli lämmöt laskenut ja rinnat ei kyl yhtään arat enää, kai ne menkat sitten tulossa. Tai mistä näitä tietää. Etovaa oloa pitkin päivää edelleen, mut sitä nyt on pitkin kiertoa muutenkin tai ainakin loppukierrosta. Ei vaan osaa olla kuulostelematta oloja. Luin kyllä jostain, että eipä sitä välttis ole yhtään mitään oireita näin varhain tai sitten päivät vaihtelee (n) Miten teillä, joilla on jo lapsia, aavistitteko tai tunsitteko jotain jo ennen plussaa?
Tiesin kaikista, raskauksia yht. 5 joista 2 saatu syliin asti. Edellisimmät oireet on vielä tuoreessa muistissa, alkoi ennen dpo10, mahakivut, nipistelyt, kiinnittymiskipu hetkellistä kovaa kipua, lämmöt jäi koholle, flunssainen olo, päänsärky, raudan maku suussa, tissit kipeet, jatkuva horkka ja palelu..mutta näistä kahdesta oireista oon aina viim. Tiennyt, jatkuva pissahätä myös öisin ja pissa tummaa ja haisee makeelle :D Muoks. Ja jotenkin se "tunne" tulee et nyt vois olla :LOL:
 
Sain viimein luettua kaikki läpi, tän siitä saa kun jossain kohtaa ei muutamaan päivään kerkeä käydä lukemassa :ROFLMAO:.

Tsemppiä kaikille, joilla on nyt vastoinkäymisiä ja huonoja uutisia ollut!

Mulla ei oo yhtään uskoa tähän kiertoon, ei talleteltu niin ahkerasti kuin voisi toivoa. Tosin en mä yleensäkään mitenkään mahdottoman toiveikas oo ollu. Oon jo ihan vakuuttunut, että me mennään hoitoihin ja mahtaako sittenkään onnistua. Miehelle aika siemennesteanalyysiin on sentään varattu, katsotaan mitä sen tulokset kertoo meille.

Lähipiirille kertomisesta, me kerrottiin molempien äideille ja mun siskolle jo ennen kuin aloitettiin yrittämään. Välillä on rankkaa kun ei voi ystäville puhua, mutta on sovittu ettei kerrota ennen plussaa. Paitsi jos/kun hoitoihin lähdetään, sitten aion kertoa muutamalle läheisimmälle ystävälle ja ehkä töissä täytyy kertoa, riippuen vähän miten saan kaikki sumplittua.

Alkaa olemaan lista taas niin pitkä, että kyllä sais niitä plussia taas tulla tähänkin ryhmään! Tarvitaan taas lisää toivoa ja uskoa, että kyllä niitä raskauksia alkaa kun sinnikkäästi yrittää :)
 

Yhteistyössä