Haaveena vauva 2020

Tuossahan näkyy jo ihan selkeesti! :love:



Ja tsemppiä jälleen uuteen kiertoon joutuneille ja negoja tehneille. Toivon kaikille tasavertaisesti plussaa!:love:

Oli puhetta onko valmista lapselle. Meillä sen verran, että vakityöt löytyy, mulla tosin osa-aikaisena, mutta se on hyvä pienen lapsen vanhempana. Maaliskuun haussa ajattelin hakea amk tai yliopistoon. Miehellä myös toiveissa opiskelu. Oma talo halutaan ostaa sitten joskus, kun on koulut käyty. Toivottavasti ennen, kun täytän 30v eli reilu 7 vuotta aikaa. :ROFLMAO:
Oon kyllä tyytyväinen, että elämä on mennyt näin päin, koska kun löytyi tota endoa, niin oisko se sit ollut miten pahana joskus vanhempana. Ainahan näihin ei voi vaikuttaa, kuten joku täällä mainitsikin. Oma äitini taasen on saanut mut vasta 35v ja siskoni 37v. Eikä koskaan mitään ongelmia. :)

Oirekataus: ei niin mitään. Tosin jos jotain olisi kiinnittyääkseen, niin se vasta tapahtuisi ihan näinä päivinä. (y)



Edit: en tiiä mitä sekoilen näiden viestien kanssa. :LOL:
 
Lopetin sitten toissapäivänä minipillerit ja tänään alkoi rusehtava vuoto. No mitä nopeemmin menkat alkaa niin parempi.

Mä oon aina plussannu aikasin. Eli joku 3+2 ollu jo selkee plussa ja sitä ollaan sit povattu kaksosia, aina :D
Todellisuus on ollu se, että ovuloin kierron alkupuolella. Ja jotenkin sitä on sillon sitten tärpänny vaikka varsinainen yritys on ajotettu puoliväliin. Mutta kun hulluja tuon miehen kans ollaan niin alotettu tallettelu kuukautisten jälkeen siinä joka toinen päivä ja kierron puolivälissä päivittäin.
Ehkä nyt jatkossa viisaampana sit satsaa alkukiertoon ja voi jo huokasta puolessa välissä ettei tartte ihan kokoaikaa olla peittoja heiluttelemassa.

Siis kattoo nyt miten tää homma lähtee tästä. Mä en oo koskaa jotenkaa varma mistään tai huomisesta. Jos ei koskaa enää vaikka tärppäiskään :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: PumpuliNumpuli
VAUVA 2020 :love:

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

1.2.2020

Nimi Kiertopäivä

Alina86............................kp 46/28
Napsunen.......................kp 40/28-35
Mirella92........................kp 35/34
Hipposka.......................kp 33/30
Unimaa..........................kp 33/27
Korallikala......................kp 32/32
Masu90..........................kp 32/27-30
Nerthus..........................kp 31/28
Ilona Eloisa.....................kp 29/xx
linneah........................... kp 29/26
Töppönen.......................kp 29/26-28
Karvakorvat....................kp 28/28
Haavejuttu......................kp 26/29
Lina87............................kp 24/28
Hipppu..........................kp 23/28-29
Jjenn..............................kp 22/30-31
Marrrsipaani...................kp 22/28
mimmi92........................kp 21/30
minttuni...........................kp 21/23-32
Mmohini.........................kp 19/32
Pampula3.......................kp 19/22-27
Hope91...........................kp 19/30-37
Keltasirkku-.................... kp 17/28-32
Ananas90.......................kp 15/25-26
piipaa93.........................kp 15/27-28
Lilmi89............................kp 14/28-30
Hypsy..............................kp 11/34
Koodikissa......................kp 11/24
Vauvameille....................kp 11/28-35
Mandariinilohko..............kp 10/xx
Kuumeilija23...................kp 9/25
taikinatonttu....................kp 8/28
Mirella92......................... kp 7/29
niinaj91...........................kp 6/26-28
Persikka123....................kp 4/32
Vaniljapulla.....................kp 4/30
Snanniska.......................kp 4/28
Amadecasa....................kp 3/34-55
Shibali............................kp 1/23-28
Janet88...........................kp 1/28-38

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..........................dpo 17
Korallikala......................dpo 14
Karvakorvat....................dpo 14
Amadecasa.....................dpo 13
Lina87............................dpo 12
Hipppu...........................dpo 11
Haavejuttu......................dpo 11
PumpuliNunpuli............. dpo 11
Hipppu...........................dpo 11
Pampula3.......................dpo 9
Ninnunannu................... dpo 8
mimmi92........................dpo 7
Marrrsipaani...................dpo 7
KukkaSosuli................... dpo 5
Minttuni..........................dpo 5
Lilmi89...........................dpo 2
Piipaa93..........................dpo 1
Ananas90........................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Täällä herätty ihmeen aikaisin ja jotenkin levoton olo. Ihan hyvin olen kyllä nukkunut, mutta pitempäänkin olisi vapaapäivänä voinut nukkua. Ehkä vielä nukahdan vähäksi aikaa. Päivitin listan, pari kertaa silmät hyppi, toivottavasti kaikki meni oikein (y) lisäsin itseni listalle kp-listalle, olin tipahtanut jossain vaiheessa. En muistanut edes omaa kiertopäivää, piti sovelluksesta katsoa :ROFLMAO:
 
Mulle voi merkata huomiselle kp2
Menkat siis alkoi eilen illalla tuhruttelulla mut tänään vasta laskisin olevan varsinainen eka päivä. Se siitä kierrosta sit. :poop:
Tän kierron yritän olla tarkkailematta oireita, en tikuta ovista, yritän keskittyä ihan muihin asioihin, ja testaan vasta jos menkkoja ei näytä kuuluvan. Saa nähdä tosin kuinka kauan pysyn päätöksessä :coffee:
 
Täällä kanssa @minttuni herätty kuuden jälkeen, vaikka ihan hyvin vois vapaalla nukkua. Sisäinen kello on :poop: kun herättää mut miltei joka vapaapäivä sillon, kun arkena kello soi :mad:

@Shibali Eikä :( Toivoin kyllä sitä plussaa sinulle. Oisiko tämä kierto nyt sit meidän? :love: Mä käyn joka kk noita samoja mietteitä "en tikuta, en testaa raskautta ennen ku menkat myöhässä, en tarkkaile oireita ym" :ROFLMAO: Mut kattia kanssa, ovis on ainut jota en tikuta, koska sen tunnistan aivan liian helposti ja tähän mennessä se on ollut aina kp 13-14. Siihen se sit jääkin :whistle::D Mut jos nyt yhdessä sovitaan, ettei ressata ja mietitä ja jos tulee OIKEASTI "selviä" oireita, ni sit voidaan miettiä uusiksi :ROFLMAO::love::LOL::sneaky::whistle::cautious:
 
Mä kuulun kanssa tuohon kastiin "tässä kierrossa en tikuta" :D
Nyt ärsyttää kun ovistikutloppuu ja ovis vielä bongaamatta, eikä mies ole edes maisemissa :ROFLMAO: !? Mitä hemmettiä mä sillä oviksella edes teen jollei simpat odottele siellä :rolleyes:
 
Juuh, en tarkkaile oireita, miten voi olla tarkkailematta, kun vähän väliä jotain tuntuu? Eilenkin mahassa kiersi ilma, heti luulin sitä joksikin muuksi :whistle: En osannut aiemmin lähettää kuvia, mut nyt muistin täällä lukemani ohjeet. En alkukierrosta muistanut mitata aamulämpöä, enkä muutenkaan tässä kierrossa ole aina muistanut. Ovisplussa tuli tossa 36.5 ja 36.4 päivien välissä. Tänään oli 36.7 ja sehän innosti heti :ROFLMAO: ei oo kovin isoja kyllä mulla nämä vaihtelut.
 

Attachments

Tässä kierrossa alkupuolisko oli kauheaa piinaa ja laskeskelua. Meillä on aina ollut vähintään kerran viikossa seksiä ja helposti sitten menee useampikin kerta, mutta jos arvioi oviksen väärin ja pitää vielä lisää jyystää.. Stressiä siis seksin ajoituksesta tämä alkukierto.
Nyt on suorastaan huojentunut olo, kun ei tarvitse nyt miettiä sitä taas pariin viikkoon :ROFLMAO:
Eli rauhallisilla mielin dpo 1 ja piinaviikkoja kohti. Viikon päästä tuskin on tästä fiiliksestä mitään jäljellä :whistle:

Onnea @Korallikala :love: Kyllä se taitaa nyt oikea plussa olla! Tsemppiä odotukseen :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
@Korallikala vau kyllä olet selkeästi raskaana :love:
@minttuni Aikamoinen käyrä! Mulla lähti jo laskuun vaikka ovis oli vasta :ROFLMAO:
@Napsunen ompa sulla pitkä kierto, tulispa nyt vauveli tästä kierrosta!!

Mulla jomottelee koko ajan ja vihloo mahaa, tympii ku nää kierrot on nykyään tämmösiä että yhtä rääkkiä viimiset 2vk ku on kipuja ja kaikkea :( Ois ihana olla oireeton, eikä näitä pms juttuja
 
VAUVA 2020 :love:

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

1.2.2020

Nimi Kiertopäivä

Alina86............................kp 46/28
Napsunen.......................kp 40/28-35
Mirella92........................kp 35/34
Hipposka.......................kp 33/30
Unimaa..........................kp 33/27
Korallikala......................kp 32/32
Masu90..........................kp 32/27-30
Nerthus..........................kp 31/28
Shibali............................kp 1/23-28
Ilona Eloisa.....................kp 29/xx
linneah........................... kp 29/26
Töppönen.......................kp 29/26-28
Karvakorvat....................kp 28/28
Haavejuttu......................kp 26/29
Lina87............................kp 24/28
Hipppu..........................kp 23/28-29
Jjenn..............................kp 22/30-31
Marrrsipaani...................kp 22/28
mimmi92........................kp 21/30
minttuni...........................kp 21/23-32
Mmohini.........................kp 19/32
Pampula3.......................kp 19/22-27
Keltasirkku-.................... kp 17/28-32
Ananas90.......................kp 15/25-26
piipaa93.........................kp 15/27-28
Lilmi89............................kp 14/28-30
Hypsy..............................kp 11/34
Koodikissa......................kp 11/24
Vauvameille....................kp 11/28-35
Mandariinilohko..............kp 10/xx
Kuumeilija23...................kp 9/25
taikinatonttu....................kp 8/28
Mirella92......................... kp 7/29
niinaj91...........................kp 6/26-28
Persikka123....................kp 4/32
Vaniljapulla.....................kp 4/30
Snanniska.......................kp 4/28
Amadecasa....................kp 3/34-55

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..........................dpo 17
Korallikala......................dpo 14
Karvakorvat....................dpo 14
Amadecasa.....................dpo 13
Lina87............................dpo 12
Hipppu...........................dpo 11
Haavejuttu......................dpo 11
PumpuliNunpuli............. dpo 11
Hipppu...........................dpo 11
Pampula3.......................dpo 9
Ninnunannu................... dpo 8
mimmi92........................dpo 7
Marrrsipaani...................dpo 7
KukkaSosuli................... dpo 5
Minttuni..........................dpo 5
Lilmi89...........................dpo 2
Piipaa93..........................dpo 1
Ananas90........................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★
Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut negan saaneille.

On:
Tänne voi laittaa Janet88 kp 1/28-38

Negoja testailtu melkein päivittäin dpo 9-12 ja tänään sitten alkoi menkat. Olipahan taas valeraskaus :ROFLMAO: Kyllähän tuo vähän harmittaa kun megaovis ei tuottanut tulosta (eikä tullut talleteltu kun kerran :confused:), mutta ei samanlailla kun esikoista yrittäessä 10kk ajan. Nyt lohduttaa tuo n.10kk ikäinen söpöläinen. :love:
 
Viimeksi muokattu:
Alkaa taas tämä testihulluus niinkun viimeksi haamun saadessaani.. Googletan kuvia eri dpo haamuista ja mietin lähtisinkö ostamaan apteekista eri testejä että jos vaikka saisin jollain testillä selvemmän haamun :ROFLMAO: Yritän malttaa mieleni, kaapissa on kuitenkin noita one stepin herkkiä useampi ja lisäksi rfsu:n testejä useampi. Ja pari viikkodigiä löytyy myös kun niitä en viimeksi ehtinyt käyttää. Tänä aamuna myös hento haamulainen, ehkä jopa hennompi kuin eilis illan. En innostu, mutta en myöskään lannistu, koska eilen illalla tein testin klo 23 ja tänä aamuna ennen klo 9, eli edellisestä testistä oli vain 10h. Haamut on kuitenkin vielä niin hentoja että en uskalla innostua, menkat voi hyvinkin vielä alkaa vaikka ihan ajallaan.
 
Kiitos onnitteluista. :love: Mä lupaan hiljentyä tällä puolella näiden plussieni kanssa ja valua pikku hiljaa tuonne odottavien puolelle. Mutta ajattelin että kunhan (ensi viikolla?) käyn labrassa tsekkaamassa nuo kilpirauhasarvot, niin niistä voisin vielä vertaistuellisesti tulla kertomaan, kun niistä aiemmin oli puhe.

Plussatuulia kaikille, toivottavasti nähdään vielä sankoin joukoin lokakuisissa. :love:
 
Nyt ei voi viivoista erehtyä, paljon onnea @Korallikala :love::love: Toivottavasti meistä moni seuraa perässäsi lokakuisiin:love:
@Napsunen Vahvistuminen ainakin on hyvä merkki, itse taistelen kans näiden haamujen kanssa ja kemiallisen kokeneena se on päällimmäisenä mielessä :( Pidetään peukkuja että plussat pärähtää vielä molemmille (y)
@W.we Kävin viimeksi 20.1 jolloin hcg 31, sanottiin et testaa viikon päästä, pitäs olla nega (Ei herkällä) tai mahdollisesti uusi raskaus alkanut..kunnon piinapäivät menossa ei voi muuta sanoa:geek:
 

Yhteistyössä