Haaveena vauva 2020

Noniin eli nyt sitten niitä kokemuksia kiinnittymisvuodosta?
Eli kp19 tai 20 (eilen) tuli vaaleanpunaista vuotoa ihan vähän, selkeesti tosiaan punerti että verta oli. Olin varma et menkat alko ja nyt ei oo tullu mitään.
Innokkaana täällä googletellu kiinnittymisvuodosta, mitään selvää vastausta ei löydy mistää millasta se on että pitäiskö kiinnittymisvuodonki kestää kauemmin kun vaan tyyliin yks satsi?
Sokerirasitus on vasta loppuviikosta, oon jännittänyt sitä jos oiskin sokereissa häikkää ja 2 tyypin diabetes niin raskaus oiskin nyt riski ennenkun suunniteltas hoito/lääkitys. Lisäks miehen eropuheet kummittelee EDELLEEN taustalla. Siksi kuvittelinkin et menkat ois alkanu viikkoo etuajassa, mut kun ei alkanu.
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Noniin eli nyt sitten niitä kokemuksia kiinnittymisvuodosta?
Eli kp19 tai 20 (eilen) tuli vaaleanpunaista vuotoa ihan vähän, selkeesti tosiaan punerti että verta oli. Olin varma et menkat alko ja nyt ei oo tullu mitään.
Innokkaana täällä googletellu kiinnittymisvuodosta, mitään selvää vastausta ei löydy mistää millasta se on että pitäiskö kiinnittymisvuodonki kestää kauemmin kun vaan tyyliin yks satsi?
Sokerirasitus on vasta loppuviikosta, oon jännittänyt sitä jos oiskin sokereissa häikkää ja 2 tyypin diabetes niin raskaus oiskin nyt riski ennenkun suunniteltas hoito/lääkitys. Lisäks miehen eropuheet kummittelee EDELLEEN taustalla. Siksi kuvittelinkin et menkat ois alkanu viikkoo etuajassa, mut kun ei alkanu.
Mulla esikoisen kanssa ennen plussaa iski hiiva ekan kerran vuosiin ja silloin kertaalleen pikkasen punertavaa oli pyyhkiessä. En nyt muista tarkkoja kp:ta mut oisko ollu jotain 5-10 päivää oletetun oviksen jälkeen. Liekö sit kiinnittymisestä vai hiivasta mutta ei aiemmin hiivan kaa ollut sellasta esiintynyt.
 
On kyllä älytön tuo vatsan turvotus ja jomottelee... En käsitä kyllä, onkohan tää lie jotain endometrioosia, seksiki sattu eilen alavatsaan
Mulla esikoisesta turvotti ihan saakelisti ja oli kova paineen tunne vatsassa, en meinannut sillon saada kunnon asentoa, kun menin nukkumaan. Seksistä en muista muuta kun, että oli auperkuivakausi menossa. :ROFLMAO:
 
On kyllä älytön tuo vatsan turvotus ja jomottelee... En käsitä kyllä, onkohan tää lie jotain endometrioosia, seksiki sattu eilen alavatsaan
Mun kokemus myös tärppikierrosta että vatsaa turvotti, seksiä ei kyennyt loppukierrosta enää harrastaa ollenkaan. Sattui niin helkatisti. Tätä ikävä kyllä kestikin rv8 asti
Mutta eniveis. Jännittäviä aikoja
 
Kuukauden päästä on ensikäynti missä meidät molemmat tutkitaan ja ilmeisesti mies passitetaan siemennesteanalyysiin. Sit tietää vähän enemmän. Toivottavasti ottavat verikokeet ja sen ferritiinin multa, ni näkee onko rauta auttanut yhtään

Oi, oispa ihanaa kaksoisraskaus Jännät viikot sinulla edessä
Toivotaan, että plussaisit jo ennen tutkimuksia. ❤
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

10.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Nenskuli........................kp 51/28-33
Koodikissa......................kp 49/24
Vauvameille....................kp 49/28-35
Minttara.............................kp 49/26
Mandariinilohko..............kp 48/xx
taikinatonttu....................kp 46/28
Mirella92......................... kp 45/29
niinaj91.............................kp 44/26-28
Amadecasa....................kp 41/34-55
Tupsahus.........................kp 40/x
Napsunen......................kp 33/35
Zennuli.............................kp 33/26-28
lolu......................................kp 30/28
Keltasirkku-....................kp 26/28-32
Hipposka.........................kp 26/30
Lilmi89..............................kp 25/29
Jjenn..................................kp 25/30-31
W.we..................................kp 24/25
Nieve30...........................kp 24/29
Korallikala.....................kp 23/32-36
Magnolia89.....................kp 20/26
Helmiii............................kp 20/29-43
Alinna86.........................kp 18/28
Töppönen_..................kp 17/26-28
Futurmama......................kp 17/29-34
Vesinokkaeläin.............kp 16/28
Kasikuus..........................kp 16/27-28
Mmohini.........................kp 15/32-42
Snanniska.......................kp 15/28
Brunet82........................kp 13/26-28
Persikka123....................kp 11/32
Vaniljapulla.....................kp 10/30
Hypsy..............................kp 10/36
Ilona Eloisa....................kp 9/28
pehmis26........................kp 9/27-29
Shibali................................kp 8/23-28
Millimetrii.........................kp 7/27
minttuni...........................kp 6/26
Marrrsipaani..................kp 6/27-28
Masu90............................kp 6/27-30
Lina87...............................kp 5/28
Riama................................kp 4/27-29
mimmi92.........................kp 4/26
Krippis..............................kp 3/22-24
BonBon88......................kp 2/30-32

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mandariinilohko............dpo 34
Tupsahus..........................dpo 23
Napsunen.............................dpo 13
w. we......................................dpo 12
Lilmi89..................................dpo 11
Magnolia89.........................dpo 8
Keltasirkku-.........................dpo 7
Töppönen_..........................dpo 6
Zennuli................................dpo 6
Alinna86.................................dpo 5
Kasikuus...............................dpo 2
Vesinokkaeläin................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Noniin eli nyt sitten niitä kokemuksia kiinnittymisvuodosta?
Eli kp19 tai 20 (eilen) tuli vaaleanpunaista vuotoa ihan vähän, selkeesti tosiaan punerti että verta oli. Olin varma et menkat alko ja nyt ei oo tullu mitään.
Innokkaana täällä googletellu kiinnittymisvuodosta, mitään selvää vastausta ei löydy mistää millasta se on että pitäiskö kiinnittymisvuodonki kestää kauemmin kun vaan tyyliin yks satsi?
Sokerirasitus on vasta loppuviikosta, oon jännittänyt sitä jos oiskin sokereissa häikkää ja 2 tyypin diabetes niin raskaus oiskin nyt riski ennenkun suunniteltas hoito/lääkitys. Lisäks miehen eropuheet kummittelee EDELLEEN taustalla. Siksi kuvittelinkin et menkat ois alkanu viikkoo etuajassa, mut kun ei alkanu.
Mulla tokasta tuli dpo 8 yksi satsi rusehtavaa vuotoa pyukhiessä. Eli olikohan kiinnittyminen sitten tapahtunut jo hiukan aiemmin kun veri vanhaa. Siihen jäi vuoto, ja aavistelinkin että nyt saattaisi jotain olla eri tavalla. Muissa kierrossa tai raskauksissa ei ole tullut kiinnittysmisvuotoa.
 
Taas on monella jännät paikat ja päivät. :) Mä en nyt oikein saa täältä reissusta kommentoitua mitään. Ovis saattoi olla nyt alkuviikosta, vähän limoja on ainakin tullut. Edellinen talletus viime perjantaina, eli aika supersiittiöitä saisi kai olla, jos jotain tapahtuisi. No, keskitytään lomailuun ja ens viikko sitten menkkojen odotteluun, kai ne joskus kp33 alkaa (nyt kp23). Täytyy seuraavaan kiertoon hioa sitten kunnon suunnitelma. :D

Aiemmin oli puhetta siitä, missä kuussa toivoisi lapsen syntyvän. Mä olisin niin toivonut lokakuista, olisi tullut melko tasan 2,5 v ikäero esikoiseen ja olisi ollut ihanaa olla näkyvästi raskaana jo kesällä, käyttää jotain trikoomaksimekkoja. :love: Toisaalta ihan talvinenkin la sopii, mulla on edellistä raskaudesta vielä jemmassa talvitakit ja muut, niin ei tarvitsisi hankkia niitä uudelleen.
 
Mulla tuli kans esikoisesta ihan kirkasta verta kerran pyyhittäessä, eli vois olla kiinnittymistä!:love:

Plääh en yhtään usko tärppiin, samojen kiertopäivien oireet viime kierrossa:

kp25/dpo12 palelua. vv lisääntynyt, jomotuksia.. tissit turvoksissa ja kipeät. laidoilta. palelua, hikoilua. oikealla nipistelyä. Illalla ällöä olo.
kp26/dpo13 vatsa sekaisin aamulla, hikoilua. unia. Kirvelyä alapäässä. väsymystä ja palelua. munasarjanippailua. närästystä. nega.
kp27/dpo14 maha kipeä heti aamusta, kuumotusta ja jomotusta. palelua ja väsymystä.. vasen puoli kipuilee, vihlontaa alakerrassa.
kp28/dpo15 Menkkajomoja ja paljon vvtä, kuumotus. haluja. palelua!
kp29/dpo16 lämpö romahti - > kp1.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Minä en ole jaksanut käydä kirjoittamassa pariin päivään (heh, yleensä kirjotan niin monta kertaa päivässä). Nyt ajattelin ottaa ihan asiaksi käydä kirjoittamassa. Uuden kierron alkaminen oli suuri pettymys ja muutenkin menkkoja edeltävät pari viikkoa ollut yllättävän raskasta vauvajuhlien ja vauvauutisten vuoksi. Perjantaina jo lääkäriin meno ja jatkoja suunnitellaan. Nyt vaan vähän huono tuuri, koko yritysaikana ei ole näin pahasti menny reissut oviksen päälle, mutta seuraavan kerran oviksen aikaan (jos kierrot pysyy samana) ollaan samassa paikassa heinäkuun kierrossa :( tämä oli suuri pettymys itselle, koska toivoin mahdollisuutta aloittaa hoidot yksityisellä jo kevään aikana. Ymmärrän toki, että työkuvioille ei mahda mitään, mutta jos itelle sattuis aina työmatkat noin, niin pyrkisin itse vaikuttamaan niihin. Mies ei tietenkään laskeskele mun kierron päiviä ja ottaa mihin vain ajankohtaan. Vaikka voisi myös vaikuttaa. Toisaaltahan voi olla, että tutkimuksissa löytyy lisää syitä, miksi hoitoja ei voida aloittaa. Ja kilpirauhasen vajaatoiminnan lääkitys hakee mulla vielä paikkaa, vieläkin liian korkealla tsh hoitoja ajatellen. Siksi ollut vähän huonompia päiviä nyt. :(
 
@rosanne Ei kyl jää epäselväksi tuo testi, varovaiset onnittelut ❤

Onko kellään paino hulavannetta ja tietoa, että onko sellaista ihan turvallista käyttää yrityksen aikana? Verenkiertoa se ainakin lisää, niin oisko se hyvä juttu? :D Minulla sellainen kotona ja haluaisin alkaa sillä tekemään kunnolla, mutta vähän mietityttää.

... Ja on naisen kroppa kyllä ihmeellinen, kun yksi kropassa tapahtuva muutos saa aikaan vaikka ja mitä. Eli oviksen jälkeen alkaa näkemään ihmeellisiä unia (olin raskaana työkaverille ja tunnettiin sellainen saksanpähkinän kokonen möykky mahassa, joka selkeästi heilutti jalkaa :ROFLMAO: ) , paineentunne ollut tosi kova nyt kaks päivää ja turvotuskin tuli kehiin :(
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
@rosanne paljon onnea! "❤

Täällä sairastetaan ja koitan välttää buranan ottamista, vaikka kurkku sitä kovasti kaipailisikin. Aika vähän oireita, että onko ovulaatio nyt sitten ollut vai ei niin tiedäpä sitä. Vähän jomottelua vasemmalla alavatsalla ja sieltä yleensä tunnen huonommin. Nyt kuitenkin yritetty dpo - 3, - 1 ja 0, eli vaikka tuo viivästyisi ensi yölle tai huomiselle, niin ei pitäisi olla liian pitkä aika. Pääseekin siis jännäilemään tässä kierrossa ihan kunnolla.
 
@Lilmi89 no jep, tosi huonoa tuuria! Nyt maaliskuussa ollaan reilu viikkoa erossa, huhtikuussa 2vk, touko ja kesäkuussa 1vk kummassakin. Mutta pitää toivoa, että kierto siirtyy johonkin suuntaan, pienikin muutos voi auttaa. Toki luomuna koko ajan yritetään ja voikohan hoidoistakin sopia, että tullaan inssiin jos vaan sattuu se ovis kohdilleen. Mutta että olisivat tietoisia noista reissuista. Vai pitääkö suosiolla jättää välistä. Mitenhän se menee. No perjantaina selviää. Muoks. juttelin miehen kanssa, ei voi valitettavasti noita reissuja siirtää, kun muidenkin aikataulut niissä kiinni. Ja eihän tämä tosiaan ole kuukauden päälle, mutta minulle jokainen menetetty kuukausi tuottaa surua :(
 

Yhteistyössä