Haaveena vauva 2020

Mä oon täällä jossain syväjäässä. Varpaat ja kädet aivan kylmät, koko kroppa ihan kohmeessa ja ei paljoa auta, vaikka vilttiin kääriydyt. Lämmöt seilaa ihan miten sattuu. Ne on ollut tänään 36.9, 35.7 ja nyt 36.4
Kuulostaa niin lupaavalta! (y) Palelu oli mulla melkein ainoa oire tuossa km päättyneessä raskaudessa. Meillä on töissä ihan lämmin, mutta niin vaan istuin koneella takki päällä ja käsineet kädessä, niin kylmä oli.
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
Heippa,
Minä liityn takaisin tänne. Tai me ei kyllä mitenkään ehditä enää vuodelle 2020.
Joko on uutta ketjua? Joko te ootte siellä?

Ehdin lokakuisissa höpistä noin kuukauden, plussatestistä on nyt 5 viikkoa kun alkoi runsas vuoto ja kivut. Aivan samalta tuntuu kuin menkat.
Nyt piinaviikot, kun ootellaan että millon lie vuoto loppuu ja sitten taas ovista etsimään, että pääsee oikeasti piinailemaan.

Tuntuu kuin raskautta ei olisi ollutkaan, toivoin sitä vain niin kovasti että kuvittelin olevani raskaana.
 
@Korallikala Mä oon kyl aiemminkin ollut kylmissäni, mut tää pvä on kyl ollut jotain jäätävää. En siltikään oikein usko raskauteen, kun nuo lämmöt seilaa miten sattuu ja mitään tuntemuksiakaan ei ole :D

@Ananas90 :( Toivottavasti pääset piakkoin ovista metsästämään ja joulukuu vauva olisi vielä mahdollinen ❤
Toiveissa vauva 2021 ketju on olemassa. Itse en sinne ole vielä mennyt, kun haluaa toivoa ja uskoa, että vielä se vauva 2020 tulee :(
 
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89
@Ananas90 :( Tsemppiä! ❤

Minäkään en ole edes ajatellut vuoden 2021 ryhmää, kun tsäänssiä olis vielä tälle vuodelle. Vahvasti uskon, että kyllä tuolla se vasemman puoleinenkin folli kasvaa mikä oli viime ultrassa ihan vähän pienempi kuin oikean puoleinen. :love: Noi pistokset aiheuttaa sellaista terävää tuikkimista, kun follit kasvaa ja tänään on tuikkinut kovasti vasemmalta, kun koko alkukierron kivun pääpaino on ollut oikealla. Ovis ei nyt vaan tunnu luonnollisesti tulevan, joten eiköhän maanantaina ultran jälkeen saa taas pistää sen pregnylin.
 
@Ananas90 pahoittelut että säkin joudut palaamaan tänne :(

Mulla nyt km vuodosta laskien kp 8 ja mieskin nyt sittenkin haluaa alkaa yrittämään uudelleen. Eli joulukuun vauva vielä mahdollinen, jos ovulaatio tulee tässä kierrossa.
Tiesin kyllä että miehen mieli tulee muuttumaan, mutta onneksi näin nopeasti. Vuoto alkaa vihdoin vähenemään ja ma ajattelin tehdä raskaustestin, jos olisi jo nega ja ovulaatio mahdollisesti tulossa tähän kiertoon jo
 
Heippa,
Minä liityn takaisin tänne. Tai me ei kyllä mitenkään ehditä enää vuodelle 2020.
Joko on uutta ketjua? Joko te ootte siellä?

Ehdin lokakuisissa höpistä noin kuukauden, plussatestistä on nyt 5 viikkoa kun alkoi runsas vuoto ja kivut. Aivan samalta tuntuu kuin menkat.
Nyt piinaviikot, kun ootellaan että millon lie vuoto loppuu ja sitten taas ovista etsimään, että pääsee oikeasti piinailemaan.

Tuntuu kuin raskautta ei olisi ollutkaan, toivoin sitä vain niin kovasti että kuvittelin olevani raskaana.
Pahoittelut :( ❤
 
Meillä on jo yksi joulukuinen, niin tavallaan olisin huojentunut jos ei enempää stressitekijöitä joulunvalmisteluihin tulisi.
Samalla on niin pohjattoman surullinen olo ja epätoivon vimmalla haluaisi raskautua heti uudelleen.
Pelkäänpä vain että kroppa nyt on sitten pitkään tauolla, niinkuin se synnytysten jälkeenkin on ollut.

Ja on niin pettynyt olo, kun on oksentanut neljä viikkoa ns turhaan. Töissä käyminen on ollut todella vaikeaa ja sitten se ei edes johtanut mihinkään. Mutta ehkäpä se varhainen hcg nousu ja kova pahoinvointi sitten johtuikin jostain geenivirhestä tms. Tämä oli kovin erilainen raskaus kuin aiemmat.

Pakko yrittää olla spekuloimatta enempää.
 
@Ananas90 pahoittelut että säkin joudut palaamaan tänne

Mulla nyt km vuodosta laskien kp 8 ja mieskin nyt sittenkin haluaa alkaa yrittämään uudelleen. Eli joulukuun vauva vielä mahdollinen, jos ovulaatio tulee tässä kierrossa.
Tiesin kyllä että miehen mieli tulee muuttumaan, mutta onneksi näin nopeasti. Vuoto alkaa vihdoin vähenemään ja ma ajattelin tehdä raskaustestin, jos olisi jo nega ja ovulaatio mahdollisesti tulossa tähän kiertoon jo
Ja hirveästi tsemppiä sinullekin. En ollut nyt ainakaan viikkoon käynyt kattomassa kaksplussalla, olin aktiivisempi fb:ssä, joten en ollut aiemmin huomannut että teidänkin matka päättyi :cry:
 
Käydään Kotkassa Appelmedillä
Viime kierrossa mentiin ensikäynnille ja tehtiin aukiolotutkimus ja verikoetestit, joista ei löytynyt muuta vikaa, kuin matala AMH-arvo 0,78. Tähän kiertoon sain sitten ohjeeksi pistellä Pergoveris hormonipistoksia päivittäin kp 2:sta ovulaatioon saakka (12pv), jonka jälkeen Terolutia 1tbl aamuin illoin 14vrk eli ensi viikon tiistaihin asti. Eli kyseessä oli ovulaation induktio ilman inseminaatiota. Kotona tehtiin talletukset ja ultrassa näkyi, että kaksi munarakkulaa oli ovulaatiossa puhjennut eli kaksoisraskausriski on olemassa. Tällä hoidolla se nyt näyttää tärpänneen!
Ihanaa, kiitos tiedosta. Olen muutaman kerran kerran käynyt hoitosuunnittelussa, mutta tällaisesta hoidosta ei ollut puhetta. Tämä vahvistaa päätöstäni vaihtaa klinikkaa. Tuliko sulle jotain sivuvaikutuksia noista hormoneista?
Tosi paljon onnea ja toivottavasti tärppäsi kunnolla!
 
Moi kaikille :) Mäkin olen pysytellyt täältä pari viikkoa pois ja täytyy myöntää että on kyllä tehnyt hyvää. Vaikka te kaikki ootte ihania ja täältä saa mahtavaa vertaistukea niin ajatukset on pyörineet paljon vähemmän vauvan yrittämisessä kun oon malttanut pysyä täältä välillä pois. Sitä kautta stressi on huomattavasti vähentynyt. Mut nyt dpo päivillä kummasti taas ajatukset hakeutui tänne... Tosin ekaa kertaa pitkästä aikaa en oo päiviä laskenu vaikka oviksen tikutin ja tunsin.

Meillä siis yk 14 menossa ja pistoshoidot ois edessä ja kovasti oon niitä pohdiskellut ja siirtänyt jo kaksi kiertoa eteenpäin. Mut tuo @Magnolia89 n ihana plussa sai kyllä taas harkitsemaan niiden aloittamista tulevassa kierrossa. Meillä muutenkin tosi sama tilanne, amh arvo minulla sama kuin sulla ja muuta "vikaa" ei ole minusta tai miehestä löytynyt. Myös hyvä ystäväni tuli aikoinaan raskaaksi pistoshoidoilla pitkän yrityksen jälkeen. Eli ehkäpä ne pistokset voisi ensi kierrossa aloittaa vaikka kalliita ovatkin. Toisaalta hieman ristiriitaisia ajatuksia taas, kun sekä työ- että kotirintamalla on ollut nyt kovin hektistä. Tuntuu että kahden lapsenkin kanssa elämä on jo melko täyttä. Kaipuu kolmanteen on kuitenkin edelleen ajoittain kova. Mut tällä hetkellä ajatus siitä ettei kolmatta välttämättä tule, ei kuitenkaan tunnu kovin pahalta. Kaipa jotain itsensäsuojelua nämä ajatukset että hyvä on näinkin.

Onnea vielä @Magnolia89 ja @rosanne ❤

Tsemppiä kaikille!
 
@Töppönen_ jänniä aikoja, toivotaan vahvistumista ❤

@Pampula3 hei taas :) hyvä, että pohditte asiaa ja parilla kierrolla lykkäämisestä ei ole haittaa, jos se auttaa päätöksenteossa. Olen kyllä lähipiiristä kuullut niin paljon hyvää erilaisista hoidoista, että itse kovasti jo odotan jotain apua meille. Tsemppiä, mitä päätätkin ❤

Meillä toki kummallakin häikkää ja vielä menee varmasti aikaa, ennen kuin esim mulla kilpparit ok ja päästään ottaa muita apuja käyttöön. No silti on taas hauskaa pohtia tätä omaa kiertoa. Tulee kyllä niin selkeitä limoja, että kyllä jotain oikeinkin tapahtuu kehossa. Jännittää, tuleeko ovis jo paljon aiemmin. Kaksi kiertoa ollut kp 16. Nyt nimittäin jo tikut tuntuu ja limat on mielenkiintoiset. Muuta eroa ei ole, kuin että nyt on oikeaa greippimehua verigreippimehun sijasta :D oon sitä verigreippimehua kitannut kesästä asti, koska en tiennyt että sitä keltaistakin saa kaupasta :D
 
No niin, selasin googlekuvahaun läpi erilaisia kuvia, joissa kuvataan valkovuodon muutoksia. Miten en ole aiemmin eksynyt katsomaan. Siis menin sekaisin, kun lääkäri peruuntui Jospa tämä puolen tunnin googlailu riittäisi tältä erää ja siirtyisin muihin aiheisiin.
Noniin, kiitos tästä :D Arvaa aloinko googlettaa ja löyty luomupimu blogi, jossa oli kuvien kera kerrottu millaista lima millonkin on :ROFLMAO:
Mulla ei sit varmaan tärppi käy, ku ei mulla taida juuri koskaan olla tollasta kananmunavalkuaisen tapaista :cautious:
 
@minttuni kiitos tsemppaavasta viestistä ❤ Helpostihan sitä ajattelis et päätös hoidoista ois helppo ja niin pitkälle mentäis kuin mahdollista. Mut kun kyseessä on myös koko perheen talous ja oma terveys niin täytyyhän näitä miettiä tarkkaan. Pistoshoidoissa on kohonnut kaksosraskauden riski ja omalla kohdalla kaksosraskaus on ehdottomasti kielletty terveyssyistä ja jos niin kävis niin raskaus jouduttais keskeyttämään. Myös tuo aiemmin mainitsemani ystävä sai siis pistoshoidoilla juurikin kaksoset. Toisaalta nytkin mulla on ultrissa todettu et monissa kierrossa kerralla irtoo 2-3 munasolua mut siltikään ei oo raskaus alkanut... Ja toisaalta aiemmat kaksi lasta taas saaneet alkunsa luomuna. Joten kai siihenkin vielä jonkinlaiset mahdollisuudet on.
Onpas monimutkaista tämä... :LOL:

Vau @Töppönen_ ❤
 

Yhteistyössä