Haaveena vauva 2020

Voisko joku järkevä ihminen nyt sanoa että on ihan normaali kiertoon kuuluvaa että ovistesti tummuu menkkoja ennen. tossa siis eilinen dpo7 ja tän päivän dpo8
https://aijaa.com/qVRbet

Mulla siis kyllä aikaisemmin on lippukierron ovis tikut ollut täysin blankkoja nega kierroissa mutta tää km jälkeinen kierto nyt on muutenkin ollut ihan ihmeellinen. ☹
 
Voisko joku järkevä ihminen nyt sanoa että on ihan normaali kiertoon kuuluvaa että ovistesti tummuu menkkoja ennen. tossa siis eilinen dpo7 ja tän päivän dpo8
https://aijaa.com/qVRbet

Mulla siis kyllä aikaisemmin on lippukierron ovis tikut ollut täysin blankkoja nega kierroissa mutta tää km jälkeinen kierto nyt on muutenkin ollut ihan ihmeellinen.
Mulla ei ainakaan normaalisti tummu vaan tulee ihan todella haaleaa viivaa menkkohin saakka.

Paljon onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Kp 20 km jälkeen eikä mitään hajua kierrosta. Ärsyttää kun ei tiedä yhtään onko ovulaatiota ollut vai onko tulossa, vai tuleeko ollenkaan.. Ei auta kuin odottaa seuraavia menkkoja niin oviksen tikuttamisessakin jotain järkeä.
 
  • Tykkää
Reactions: Snanniska
Mulla ei ainakaan normaalisti tummu vaan tulee ihan todella haaleaa viivaa menkkohin saakka.

Paljon onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Kp 20 km jälkeen eikä mitään hajua kierrosta. Ärsyttää kun ei tiedä yhtään onko ovulaatiota ollut vai onko tulossa, vai tuleeko ollenkaan.. Ei auta kuin odottaa seuraavia menkkoja niin oviksen tikuttamisessakin jotain järkeä.
Mulla tuli ovis vähän reilu 2vk ekasta nega testistä. Kp 42 oli silloin. Mulla toki laski hcg vähän hitaammin alkuun ku ei tyhjentynyt lääkkeellisesti vaan joutuvat siitä viikonpäästä vielä kaapimaan. Ennen ku hcg on poistunut ei ovulaatiota yleensä tapahdu eli ovis testejen pitäis kyllä nega testauksen jälkeen olla luotettavia. Toki siis mulla ainakin tuntu et kroppa ois yrittänyt ovuloida jo kertaalleen ennen tota kp42 jolloin Selkeesti ovis sit onnistu.☺ ( Tai ainaki siis lämmöt nousi kuten kuuluu yms)
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Voisko joku järkevä ihminen nyt sanoa että on ihan normaali kiertoon kuuluvaa että ovistesti tummuu menkkoja ennen. tossa siis eilinen dpo7 ja tän päivän dpo8
https://aijaa.com/qVRbet

Mulla siis kyllä aikaisemmin on lippukierron ovis tikut ollut täysin blankkoja nega kierroissa mutta tää km jälkeinen kierto nyt on muutenkin ollut ihan ihmeellinen.
Mulla ovistestit positiivisia tai lähes yhtä tummat viivat aina ennen menkkoja jostain syystä. Mun ei siis kannata niillä testailla raskautta. Varmaan riippuu ihmisestä miten hormoonit ja testit käyttäytyy. Voisko sulla ollakin jotain muuta? :)

@Loree ovistestit on yleensä alkukierrossa tollasia hailukoita ja lähtee tummumaan sitten kun ovis on lähellä. Kun saat tasavahvat viivat tai niin et testiviiva on kontrolliviivaa tummempi, sitten on testi positiivinen. Kannattaa testailla varmaan nyt joka päivä kun voi yllättäenkin tummua :) Ovulaatio on sitten positiivisesta testistä yleensä seuraavana päivänä. Mut tosiaan ihmisissä ja merkeissä hieman eroja miten testit käyttäytyy, mulla voi olla ovistesti positiivinen parikin päivää, ja ovulaation tunnen sitten jälkimmäisen päivän jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Loree
Mulla ovistestit positiivisia tai lähes yhtä tummat viivat aina ennen menkkoja jostain syystä. Mun ei siis kannata niillä testailla raskautta. Varmaan riippuu ihmisestä miten hormoonit ja testit käyttäytyy. Voisko sulla ollakin jotain muuta? :)

@Loree ovistestit on yleensä alkukierrossa tollasia hailukoita ja lähtee tummumaan sitten kun ovis on lähellä. Kun saat tasavahvat viivat tai niin et testiviiva on kontrolliviivaa tummempi, sitten on testi positiivinen. Kannattaa testailla varmaan nyt joka päivä kun voi yllättäenkin tummua :) Ovulaatio on sitten positiivisesta testistä yleensä seuraavana päivänä. Mut tosiaan ihmisissä ja merkeissä hieman eroja miten testit käyttäytyy, mulla voi olla ovistesti positiivinen parikin päivää, ja ovulaation tunnen sitten jälkimmäisen päivän jälkeen.
Kiitos! :)
 
Aloitithan primot oviksen jälkeen? Nehän voi nimittäin estää oviksen jos aloittaa ennen. Mulla ohjeistettiin oviksen jälkeen ja joillakin kp 15 lähtien. Mulla se olisi ollut hyvin paljon ennen ovista, siinä kierrossa ovuloin kp 20 vasta ja sen jälkeen aloitin.
Olin gynellä kp 15 ja sinä päivänä aloitin hänen ohjeen mukaan. Hän näki, että ovulaatio oli tulossa. Mut tää kierto ois yrityksen osalta mennyt aika harakoille muutenkin.

Totesin vasta luettuani selosteen, että Primolut ei ole ehkä pidemmän päälle hyväksi mulle, joten tää kokeilu jäänee nyt yhteen kiertoon.
 
Olin gynellä kp 15 ja sinä päivänä aloitin hänen ohjeen mukaan. Hän näki, että ovulaatio oli tulossa. Mut tää kierto ois yrityksen osalta mennyt aika harakoille muutenkin.

Totesin vasta luettuani selosteen, että Primolut ei ole ehkä pidemmän päälle hyväksi mulle, joten tää kokeilu jäänee nyt yhteen kiertoon.
Mut jos ei menkat ala niin pitää jatkaa testaamista.. Ja aamupissasta, nää oli nyt päivällä.
 
Kuinkahan nopeasti ovistesti näyttää puhdasta negaa oviksen jälkeen? Huvikseen pissin yhen tikun tuossa kun niitä tuli 30kpl, niin puhdas nega vaikka luulin että ovis olis ollu toissapäivänä, just vasta hain postista ne :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Loree
Mulla antaa hentoa viivaa melkeen koko alkukierron ajan, mut sit muutama päivä ennen plussaa lähtee tummenemaan. Mikä kierron päivä oli nyt menossa ja ootko aiemmin testannut ovista?
Nyt kp 11/23-28 ja Flon mukaan ovis huomenna.
En oo aiemmin testannu. En oo ikinä aiemmin edes ajatellut ovulaatiota tai sen oireita. Nyt vasta kun ollaan alotettu yrittämään raskautta, tää siis periaatteessa toinen yriryskierto nyt. En ole varma ovuloinko viime kierrossa, silloin en tikuttanut, mutta yritin kirjoitella mahdollisia oireita ylös.
 
Nyt kp 11/23-28 ja Flon mukaan ovis huomenna.
En oo aiemmin testannu. En oo ikinä aiemmin edes ajatellut ovulaatiota tai sen oireita. Nyt vasta kun ollaan alotettu yrittämään raskautta, tää siis periaatteessa toinen yriryskierto nyt. En ole varma ovuloinko viime kierrossa, silloin en tikuttanut, mutta yritin kirjoitella mahdollisia oireita ylös.
Ok, muutama kierto menee niin varmasti jo oppii oireitakin tunnistamaan. Mulla on ollut aiemmin ovuloimattomuutta, mutta nyt ainakin kolme kiertoa olen saanut testiin plussan ja kierrotkin ovat pysyneet normaalin mittaisina. Ultralla tai muilla keinoin ei ole tosin varmistettu. Mielenkiintointoista tutkailla oireita ja tikuttaa. Toivottavasti saat tässä kierrossa kiinni (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Loree
Tässä mun rfsu:n testeillä bongattu ovulaatio. Ja tosiaan kp20 laskisin oviksen jo tapahtuneeksi eli dpo0, vaikka kaippa se vasta tänäänkin kp21 saattoi olla, kun arvot droppasi. Mutta käsittääkseni ekasta plussasta lasketaan ja suositeltavaa kai lopettaa testailu siihen? Mä kans himotestailin kahdesti päivässä ja vielä tänäänkin oli uitettava :ROFLMAO: Hommailut osui nyt aika kivasti dpo-2 ja dpo0:giggle:
https://aijaa.com/hnO4TK
 
Onko muut naukkaillu punaviiniä?!

Mulla tekis mieli ostaa mutta entiiä viittiikö nyt alkossa lähteä käymään sen takia. Eka kierto kun huomasin ovislimoja, vasta kp 15 menossa.. Finnejä naamassa tässä vaiheessa kuten oli plussakierrossa, mutta yhessä negakierrossa leuka myös kukkinu eli plääh, tulee taas pitkät pari viikkoa..
 
@Hypsy jee ❤ innostuin niin tuosta kuvasta, että painoin vahingossa "ilmoita asiaton viesti", mutta painoin äkkiä pois xD Sydännaamaa yritin

@Wanti tervetuloa :) kuinka monta lasta sinulle on ennestään?

@Riama juu ekasta plussasta lasketaan, mutta vaihtelee, missä vaiheessa ovis tapahtuu - että sattuuko jopa samalle päivälle. Menisin itekki tuolla tavalla, että tuosta eka plussasta seuraavana päivänä (y) tässä kierrossa tosin olin tuntevani oviksen jo samana iltana, kun aamupäivästä olin plussan saanut testiin. Mut lasken kuitenkin seuraavasta päivästä. Tulipa sekava selostus :D

@Ilona Eloisa jep, kyllä alkaa nopeasti kuvittelemaan vaikka ja mitä. Toivottavasti oireesi olisikin merkki raskaudesta. Päivät kuluvat hitaasti piinaillessa.

@Lilmi89 minä olen uskaltanut kerran kauppaan ja kerran apteekkiin, joten alkoon en uskaltaisi mennä, olen aika varovainen nyt. Joissakin kierroissa olen juonut kiinnittymisviiniä. Yhtäkkiä tissutellu pullon siinä oviksen jälkeen. Hups :D Nyt en ole juonut alkuvuoden aikana yhtään.
 
  • Haha
Reactions: Hipposka ja Lilmi89

Yhteistyössä