Haaveena vauva 2020

VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

15.4.2020

Nimi Kiertopäivä

Mandariinilohko.......kp 44/xx
Masu90............................kp 42/27-30
Krippis..............................kp 39/22-24
BonBon88.....................kp 38/30-32
Amadecasa.................kp 36/34-55
Keltasirkku-.................kp 32/28-32
Nieve30..........................kp 30/29
Loree................................kp 30/23-28
Wanti................................kp 30/30-48
Alinna86.........................kp 27/28
Kasikuus........................kp 24/27-28
Jjenn................................kp 24/30-31
Futurmama.................kp 24/29-34
Pampula3.....................kp 23/21-26
Hipposka......................kp 22/30
LaTiLa..............................kp 22/27
Brunet82.......................kp 20/26-28
Shibali...............................kp 20/23-28
Ilona Eloisa...................kp 18/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Alinna86.................................dpo 15
Loree........................................dpo 15
Kasikuus.................................dpo 11
Pampula3.............................dpo 11
Wanti........................................dpo 9
LaTiLa.......................................dpo 8

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Täällä eiliset menkkajomot jatkuu selässä. Rinnan patti taas ei_niin_kipeä :D Ainut mikä multa nyt puuttuu normikiertoon verrattuna, ni on vv. Sitä vuotaa ennen menkkoja aika paljon monta pvä ja nyt oon kuiva ku mikä. Tosi usein tuikkii myös tuonne oikealle alas, mut sitäkin on kyl ilmennyt monessa kierrossa. Ja repiviä kipuja löytyy. Ai että mä kaipaan sitä viime kiertoo ilman mitään tuikkimisia ja repimisiä :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
@Loree Mielenkiintoista, jospa nyt vaan toivotaan, että dpot olis oikeasti pienemmät ja sieltä se plussa vielä tulee :) Vai onko talletteluja ollut oviksen jälkeen, että mahdollinen raskaus olisi saanut alkunsa myöhemmin?
Mulla ei ole tapahtunut tässä kierrossa oviksen jälkeen laskua ollenkaan. Tai no on, sellanen 0.1 lasku siellä täällä, mut se nyt on niin minimaalinen, et turha sitä edes tiedostaa :D

@Alinna86 Mikä siel on testin tilanne? ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86 ja Loree
@Loree Mielenkiintoista, jospa nyt vaan toivotaan, että dpot olis oikeasti pienemmät ja sieltä se plussa vielä tulee Vai onko talletteluja ollut oviksen jälkeen, että mahdollinen raskaus olisi saanut alkunsa myöhemmin?
Mulla ei ole tapahtunut tässä kierrossa oviksen jälkeen laskua ollenkaan. Tai no on, sellanen 0.1 lasku siellä täällä, mut se nyt on niin minimaalinen, et turha sitä edes tiedostaa

@Alinna86 Mikä siel on testin tilanne?
Olis siellä talletteluja pari tuon oviksen jälkeenkin, jos tosiaan olisikin ollut vasta myöhemmin(y):giggle:
Eihän tässä auta kun odotella ja testata taas joskus myöhemmin, jos ei niitä menkkoja kuulu:unsure:

@Alinna86 joko testasit?:X3:
 
Tuhlasin Sofin testin aamun ekaan pissaan (mulla se on jostain syystä yleensä huonoin testausaika)
Sama haalura punertava mut ei oo vahvistunut. Oli vaikea saada kuvattuakaa. Silmään näkyy selvästi vpunaisena. Mut Yleensä oon dpo 11 jo saanut kunnon haamun, joten odotukset ei oo korkealla. Teen myöhemmin tänään pregcheckin ja jos se on nega, nii jään ootteleen menkkoja.
Ylempi eilinen ja alempi tämä päivänen https://aijaa.com/JtYsHC
 
https://aijaa.com/kljCF2

Näkeekö kukaan muu tuossa mitään? Tuossa sama testi ku ed. Mut kuivuneena. Oon varmaa seonnut kun alan mustavalkoiseksi vääntää kuvaa mut siis Pregcheck ja vaaleanpunainen hyvinhyvin hento viiva.
Oon kyllä aina saanut nopeasti selvät haamut, joten taitaa olla vaan toiveajattelua taas. Mut tää järkky väsymys vaan vois viitata alkuraskauteenkin.
 
Miten ajoittaisitte gynellä käynnin kierrossa? Saan tänään kilpirauhaskokeiden tulokset ja ajattelin varata gynen kun kierrot ovat niin pitkiä. Jos pelkkä Tyroksiini ei näköjään pidä niitä yllä. Olisiko eniten hyötyä kierron puoliväliin, voiko gynen tutkimuksissa nähdä mahdollisen ovulaation? Kun en tosiaan ole varma edes ovuloinko, niin samalla rahalla olisi kiva saada isoin mahd hyöty.

.... Tosin mielessä kummittelee kyllä alle vuosi sitten käyty gynereissu joka maksoi yksityisellä hullun paljon ja todettiin vain että kaikki kunnossa. Mutta eikai kaikki voi olla kunnossa jos kierrot on keskimäärin yli 40vrk ja pahimmillaan tuo viimeisin 54vrk
Käytiin lapsettomuuslääkärillä yksityisellä ensi käynnillä ja se varatattiin hieman ennen kierron puoliväliä. Ja siellähän näkyi, että ei ole tarpeeksi paksu limakalvo ja ei tarpeeksi kasvanut follikkeli tai oliko jotenkin niin, että ei johtofollikkelia. Mutta tosiaan vastauksena, että ennen oletettua ovista kannattaisi mennä. Voisiko sinne soittaa ja kysyä? Mitä gynekäynti maksoi?
 

Yhteistyössä