Haaveena vauva 2020

Ja nega oli:unsure:
Olipa pettymys. (n)

Mutta ei vuoda vielä. Kyl sen nyt tänään sit täytyy alkaa kunnolla. Ei mulla 8,5v ole luteaali koskaan pidempi ollut jos olen oviksen testannut ja varma siitä.
Eih! Tätä täällä alunperin kyttäsin klo 6 alkaen. Uskomatonta!!. Mut JOS haluaa kaivaa mitään positiivista niin nyt on ollu sit kyl hyvä munasolu mikä sieltä irtosi. Mut tosiaan vaikee uskoo että nega tuli :unsure:
Oon pahoillani jo negana nyt pysyy. Noita joskus kokeneena on niin typertyny olo. Kun aika nopeasti sitä alkaa toivoa kun kerrankaan ei ala vuotaa aikaisin niinku yleensä ja lämmötkin pysyy koholla, niin väistämättä sitä se toivo herää :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Helmiina1978 Kuten täällä sanottu jo monesti niin kannattaa soittaa lääkäriin ja vaatia päästä näytille mahdollisimman pian. Itse kohdunulkoisen raskauden kokeneena suosittelen aina menemään herkästi lääkäriin jos vähääkään epäilyksiä KU:sta. Ja tosiaan KU:n kipuilu kun alkoi niin muistutti kovaa oviskipua.
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
Sain ajan vasta 13.
Pitäskö uhrata yksityiselle rahat jos pääsis aiemmin?
Toki lähden päivystykseen jos tulee uus kipu.
 
Oi jännää @Wintersun . Pidän niin peukut pystyssä sulle!

Onko kukaan saanut raskauskeijun onestep r-testeillä väärää haamuja testiajan jälkeen? (n)
Mä sain törkeitä ja jopa punertavia viivan paikkoja. Näky tihrustamatta, nostatti toiveet ja sit alkokin menkat. Testasin vielä menkkojen jälkeen ja samanlaisen antoi. Löytyy kuvia kun selaa muutaman sivun taaksepäin. Boikottiin menee ainakin mun osalta nuo testit, jatkossa käytän vaan pc liuskoja.
 
  • Tykkää
Reactions: vauvameille
Pahoittelut negasta @Wintersun. :( Ja ohhoh mikä ylläriplussa @Helmiina1978! Toivottavasti kaikki on hyvin ja raskaus oikeassa paikassa! Joillakinhan hcg nousee hitaasti vaikka kaikki olisi hyvin, kivut toki huolestuttaa, mutta toivon että kaikki olisi hyvin. ❤

Mulla menkat loppu, eilen vielä oli valkovuodon seassa vanhaa verta. Mahassa on outoja tuntemuksia ja edelleen tunne että kaikki ei ole kunnossa. Julkisen puolen gynelle en todellakaan pääse epämääräisten tuntemusten takia kun en viime vuonna meinannut ensin saada lähetettä edes järkyttävien yhdyntäkipujen ja kohtukramppien takia, niin pitää odotella vielä pari viikkoa että on varaa mennä sinne yksityiselle. Mulla on jatkuvaa kivistystä/nippailua/paineen tunnetta kohdussa ja pelottaa tosi paljon että siellä muhii kohtutulehdus. Keskenmenon ja kaikkien niiden lukuisten MVA-imujen jälkeen ei olisi mikään ihme.
 
@Wintersun harmi juttu pahoittelut. Se on jännä juttu kuinka toiveet nousee vaikka järjellä ajatellen tietää ettei se todennäköistä oo. Mutta kyllähän se silti on mahdollista joten tsemppiä ja pääset kuitenkin pian hoitoihin joista toivotaan vahvaa plussaa :love:
 
Ompas täällä jännät paikat monella! Ketju menee ihan hurjaa vauhtia eteenpäin, tervetuloa myös kaikille uusille!

Lämpimät onnittelut kaikille plussanneille <3. Ja tsemppiä vielä plussaa odotteleville! Tekin jotka jouduitte takaisin palaamaan niin kyllä se plussa vielä sieltä tulee kun on aiemminkin tullut, ihan varmasti!

@Helmiina1978 varovaiset onnittelut, nyt toivotaan kovaa, että olisi normaalista raskaudesta eikä ku kyse!

@Apustaja Ompa kurja tilanne, toivottavasti ei ole tulehdus kyseessä!

@Wintersun voi kumpa nyt sit menkat alkais äkkiä niin pääsisitte hoitoihin!

ON: Ovis saatu pregchecking testeillä kiinni, se oli eilen keskiviikkona eli huomiselle perjantaille voi päivittää piinailulistaan dpo 2.
Jatketaan kyllä talletteluja vielä ihan vamuuden vuoksi. Yöunet kyllä kärsii, kun mies yöllä herättää että olis taas talletus, mutta hyvän asian puolesta! Ja kohta on pari viikkoa kesälomaa, sillonhan sitä nukkuu sitten jos jännityksiltä kykenee. Ennen töihin paluuta pitäis selvitä tuliko tärppi.
 
Kiitos kaikille :love:

Onpa taas tyhmä olo :unsure: kun meni kuvittelemaan turhia. o_O
Miksei sitä osaa ikinä hillitä ajatuksia (n)
Tässä on toki se puoli, että jos testi ei vielä näytä dpo10?
Mut joo.. been there.. se tunne ku kattoo sitä negatikkua, tuntuu et oireet ja kaikki loppuu kun seinään ja sit tulee se olo että miks on niin idiootti (n) mut.. eipähän hätäillä vielä (y)
 
Olen lueskellut tätä ketjua jo vuosia satunnaisesti, kun on ollut vauvahaaveita.
Nyt oli pakko kirjautua ja kommentoida

@Wintersun mulla ei ole koskaan missään testissä näkynyt raskaus dpo 10. Aamulla tai vaikka illallakin tekisi, aina ollut nega puhdas valkoinen, ei niin yhtään mitään. Vaikka usein olen elätellyt toiveita ja näin ollen pettynyt pahasti.
Ja dpo 11 tai 12 sitten haalea plussa, jos on ollut tullakseen :love:
Toki ymmärrän, ettei turhia odotuksia halua enää enempää luoda itselleen,mutta eihän sitä vielä tiedä :barefoot:

Ja @Helmiina1978 itse huomasin odottavani kuopusta juurikin noin. Menkat tuli ajallaan ja siitä 2vk päästä aloin oksentaan. Oletettu vatsatauti kesti liian kauan ja tein testin, olin silloin raskaana sitten vk 6+1-3 kun testin tein.
Jostain syystä silloin kk tuli vaikka olin jo raskaana.
Toivottvasti sinullakin olisi kyse tästä (y):love: Silloin ultralla sitten tsekattiin tilanne siitä kahden viikon päästä eli 8+jotain.
Ja raskaus eteni ihan hyvin loppuun asti.
Nyt mulla oli keväällä taas sama tilanne ja sekin raskaus oli samalla tavalla oikea raskaus ja menkat vain tuli aluksi kerran ajallaan. Tämä toki meni kesken rv 8 mutta siis pointti oli, että ihan oikeissa paikoissa nämä raskaudet oli (y)
 

Yhteistyössä