Haaveena vauva 2020

@peanut_butter no mutta sehän on ihan loistavaa että asiaa on jo tutkittu. Selvästi sulla ei oo ongelmaa tärpin suhteen ja voisi kuvitella että tohon ongelmaan on olemassa apua! (y)
Mut tietenkin ensisijaisesti toivotaan että tämä nyt pysyy mukana!

@Tiutiti ei varmaan kovinkaan moni mies ymmärrä miten naisen päässä tää ajatus kulkee. Ei munkaan miehellä oo mitään käsitystä miltä vauvakuume oikeesti tuntuu:ROFLMAO: hän kyllä haluaa lapsia, mutta hänelle se on ihan sama onko se nyt vai 20vuoden päästä. Oon joutunut ihan perinjuurin selittämään miksi just nyt :LOL: oon tosiaan sen ikäinen että hän saa kohta etsiä jonkun muun lisääntyäkseen. Ite oon kuitenkin pitänyt ajatukset yllättävän onnistuneesti itselläni. Huomasin nimittäin että hän kokee aikamoista suorituspainetta jos tajuaa että "nyt pitää suoriutua" eli melkoista taiteilua tää:whistle:
Se stressi ei varmasti helpota, mullakin oli yksi kierto yli 40pv sillon alkuun. Koita jaksaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutiti
Onnea plussista! :love:

En ole kauheasti ehtinyt tänne kirjoitella, työstressiä ja muuta puuhaa on riittänyt.
Eilen tuli kamalat ovulaatiokivut, kestivät useamman tunnin ja lopulta täytyi särkylääkettäkin ottaa.. ei voinut kyllä erehtyä mistä on kyse. Mutta kivahan se on tietää että kroppa toimii, kun pilleritkin vasta lopetin. Onko muilla kovia ovulaatiokipuja?:unsure:
 
@Minic

Niinpä, eihän se olekaan miehen vika ettei hän koe asiaa samalla tavalla. Voi kunpa tuo kerran pääsisi pääni sisälle kurkkaamaan minkälainen myrsky siellä velloo vauvantoivossa, voisi herra ehkä järkyttyä :LOL:

Meillä kummallakin on kuitenkin vähintään 3 lasta toiveissa, ei kuitenkaan vielä yhtäkään enkä minä tästä enää nuorene.. Kohta tulee 29 vuotta täyteen ja tämä olisikin otollinen aika saada se ensimmäinen mutta eihän sitä tiedä kuinka monta vuotta kuluu jos/kun ensimmäinen siunaantuu vai siunaantuuko ollenkaan. Kun kuitenkin aika pikaiseen pitäisi jotain tapahtua jotta useampi lapsi vielä on luonnollisesti mahdollista saada.

Tuntuu että aina kun ulos lähtee niin vastaan tulee aina vauvoja/raskaana olevia naisia/lapsia, ei vaan voi olla kiinnittämättä huomiota :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
@Tiutiti
Joo kyllä mä ymmärrän sun fiilikset ja varmasti kaikki meistä :ROFLMAO:
Mut mua ainakin on helpottanut se ymmärrys että tulee kun tulee. Sain sisäisen rauhan vaikka edelleen haluan tätä enemmän ku mitään. Auttaa kyllä oikeesti et keskittyy niihin asioihin mihin oikeasti voi itse vaikuttaa. Ite sain esikoisen nuorena ja ehkäisyä käyttäen, eli ymmärsin kyllä että tän lapsen oli tarkoituskin syntyä. Sitä kautta jotenkin ajattelee että niin on niiden muidenkin jos ja kun niin käy. Jos ei, niin sit mulle on joku muu tarkoitus. :love:

@satsuma13 joo kyllä tuntuu :LOL:
 
@peanut_butter paljon tarrasukkia teille! :barefoot: Toivotaan, että tämä pieni pysyy matkassa :love:

@Haavejuttu Koska meinasit testata? Täällä jännitän sun puolesta! :D (y)

Mitä greippimehua ootte muuten juoneet? Eikös ihan se verigreippi käy myös? Ainakin se on halvempaa, kun se kamalan kallis greippimehu :eek:

Täällä alkaa tänään tai huomenna kp1, nyt vasta ihan haaleeta vuotoa joten en laske että olis vielä kp1.
 
Onnea plussista! :love:

En ole kauheasti ehtinyt tänne kirjoitella, työstressiä ja muuta puuhaa on riittänyt.
Eilen tuli kamalat ovulaatiokivut, kestivät useamman tunnin ja lopulta täytyi särkylääkettäkin ottaa.. ei voinut kyllä erehtyä mistä on kyse. Mutta kivahan se on tietää että kroppa toimii, kun pilleritkin vasta lopetin. Onko muilla kovia ovulaatiokipuja?:unsure:
Mulla!! On aina ollut aika voimakkaat, mutta nyt letroja syöneenä ne tulee vielä voimakkaammin. :eek::eek:
 
@Maikki2019 Tosi hieno plussa, onnittelut :love: Joko teit digiä tai muuta testiä?

@Apustaja Mullakin greippimehu on välillä toiminut vähän liikaakin :D Oon todennut et 1 lasi päivässä on hyvä, muuten on liian liukkaat kelit..

@Haavejuttu Sun tilannetta jännään, toivottavasti oireet enteilee plussaa :love:

Tervetuloa uusille ja plussatuulia ketjuun! <3

Mähän tosiaan testasin plussan eilen ja tänään. Mulla on monta plussaa takana jotka on päättyneet huonosti, eli pitää nyt rauhassa malttaa katsoa miten tilanne tästä kehittyy. Pelottaa hirveesti että huonostihan tässäkin käy :( Tässä vielä kuva aamun testistä dpo14-15: https://aijaa.com/UlcyCE
Tänään ostin digiviikko testin. Kyllä kirpas mut mä haluun :LOL::ROFLMAO:
Aamulla teen kun vk 4+0 huomen ja kp 28:geek:
Ajattelitko sä digiä tehhä?
 
@Binky voi harmi ettei nyt tärpännyt. Seuraavassa taas uusi mahdollisuus!

@Maikki2019 onnea!

@Helmiina1978 kiitos tuosta vinkistä (inositol), täytyy perehtyä. Tuntuu. että mikä vaan mistä tulee tunne että tekee asian eteen jotain, auttaa.

Ihanaa, kun kesä tekee tuloaan oikein tosissaan! Tuntuu että jaksaa paljon paremmin ihan kaikkea, iltaisinkin touhuta kun ei ole ihan pimeää jo paljon ennen uniaikaa.
 
Täällä ei vieläkään näy menkkoja, blaah :notworthy:

Eikä kyllä plussaakaan.. Eilen melkein sain itseni tsempattua että josko sittenkin kun lueskelin super myöhään plussanneista, mutta oishan se nyt suoranaisesti ihme jos omalle kohdalle jotain sellaista sattuisi.

Onneksi tuo mies ei tiedä kuinka helvetin monta testiä oon ehtinyt jo tähän väliin tehdä :whistle: Pitäisi ihan hulluna rahan tuhlaamisena :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Tsemppiä piinailijat, toivottavasti viivat vahvistuu :)

Itsellä ollut edellisestä vuodosta asti ihme tuntemuksia, nippailua yms ja pari kertaa miettinyt että pitääkö silti tehdä testi vaikka oli normi vuoto, Mutta tätä on ollut aiemminkin eli enpä tehnyt, mielikuvitus vaan tekee kaikkea :love:

Täällä Kp 15 eli ovis varmaan on just kohta kun kierto on 28-29päivää, en ole ikinä päässyt varmuuteen milloin se on :ROFLMAO: ens kuussa sitten tikutan.. AIemmin on menty viikon ajan n jokatoinen päivä samoin nyt, pitänee vielä ainakin tänään touhuta:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä

Yhteistyössä