Haaveena vauva 2020

Aamutestit väittää että oon raskaana. Tänään dpo 15-16. Oireita ei oo oikeestaan mitään paitsi väsymys ja masutuntemukset. Haluun odottaa vielä huomisen testin verran ennenkun siirryn tammikuisiin.:love: On kyllä iso pelko läsnä, aika lapsettomuuspolille on parin viikon päästä, sitä en kyllä peru vielä ja mielellään en ollenkaan ennenkun asiat on varmempia. Toisaalta sydän hakkaa ja tekis mieli vähän alkaa iloita.. :love:

https://aijaa.com/XQ8NBw
 
Kyl täällä se ovis taisi olla ja mennä sillon kp15(n)
En mä kyllä sitä bongannut tikkuun enkä tuntemusten perusteella.
Sen lisäksi mies ei oo ollu taas kotona niin hukkaan tais mennä tämäkin kierto. -2 oli kyl talletus mut onpa ollu laiha viikko noin muuten tän osalta:cautious:
Ärsyttää.:poop:
Mulle voi päivittää huomiselle siis dpo3
 
Kiitos onnitteluista! :love: Koitan malttaa ottaa rauhassa. Tässä voi käydä miten vaan.

Oon muuten tietysti testannut kaikilla eri testeillä ja pakko sanoa että one stepin herkät liuskat on niiiiin huonoja! Muut näyttää ihan selkeetä plussaa niin niihin tulee edelleen tosi haalea hailu, etenkin kuivuttuaan häviää olemattomaksi. Sofinkin liuskat on ihan hyviä, mutta ne voi kyllä näyttää turhia viivanpaikkojakin.

Mähän testailin niillä one stepin liuskoilla joskus dpo9-11 satunnaisesti ja olin näkevinäni jotain, mut kuivuttuaan ne "viivat" katosi ja annoin olla. Pc ois varmasti jo näyttänyt jotain selkeämpää. One stepin puikot sen sijaan on tosi hyviä ja herkkiä.
 
Kiitos vinkistä @peanut_butter. Mäkin taidan ne one stepit jättää verkkokauppaan jatkossa, ku oon saanu liian selviä viivanpaikkoja niihin ja turhia toiveita herännyt. Toki mulla kyllä on semmoset viivalasitkin aina päässä, että sitä tikkua tihrustan joka kulmasta joka valossa, niin ei ihmekään jos viivanpaikan löytää. :ROFLMAO: Mutta lähes rfsu-liuskan veroisia viivanpaikkoja on välillä tullut.

Täällä edelleen elellään kierron tylsää vaihetta, kp 13, samalla on kutkuttavan odottava fiilis. Ovis on toivottavasti viimeistään viikon päästä. Tänään varmaan tulee tikkutilaus postiin. Mietityttää kyllä vähän, jos en taaskaan ovuloi. Kuinkahan monta kiertoa on vielä normaalia keskenmenon jälkeen, että ovulaatiota ei tule. Varmaan mitään poppakonsteja sen munasolun irtoamiseen ei ole. o_O
 
Onnea @peanut_butter komeista viivoista! :love:

Oon ollu joka raskauden yrityksessä hyvin malttamaton testaaja ja pari kertaa käyny niin että testit loppunu ennen kuin olisi järkevät dpot edes alkanu:ROFLMAO: No nytkin oon tiiraillu tikkua kaikissa mahdollisissa valoissa pari päivää. Mutta nyt siis dpo8 ja voisko tuossa raskauskeijun one stepissä olla joku haamujen haamu? Vai antaako noi kuinka nykyään turhia viivanpaikkoja?

https://aijaa.com/e89loU

Oireina maidonnousun tunne rinnoissa ja verta vuotavat ikenet. Noo odotellaan odotellaan.o_O

Edit. Jaaha, siellä kerkes jo edelle tulemaan vastauksia one steppien huonoudesta ennen kuin kerkesin kirjottamaankaan :LOL:
 
Eilen illalla nukkumaan mennessä huomasin pienen ruskean veritipan housuissa, niin tietenkin herätessä oli jo kunnon vuoto alkanut vatsanväänteineen.

Eiköhän tämä päivä jo muuttunut kp1

Menkat siis kuusi päivää myöhässä. Arvasinhan ettei raskaus ollut kovin todennäköistä mutta kyllä se silti kirpaisee :cry:

Pitihän sitä nyt heti laskea koska mahdollinen tuleva laskettu aika on niin näköjään kierto skippaa tammikuun kokonaan ja helmikuista vauvaa sitten haaveillaan :love:
 
Viimeksi muokattu:
@Apustaja kannattaa koittaa inositolia oviksen parantamiseen (y) kallista se on mut 2000mg on ihan hyvä annos. Kannattaa googlettaa. Jotkut on saanut oviksen sillä (+folaatti ) pitkän ovuloimattomuuden jälkeen..
 
Täällä taas kaikkea muuta kuin malttamaton testaaja. Jotenkin minut on vallannut konkariodottajan varmuus. Olenhan ennenkin oireista ja muuttuneesta mielentilasta tiennyt, kun on tärpännyt, vain viime kerralla kuopusta odottaessa oli oireeton meininki ja vielä menkoiksi tulkitsemaani vuotoakin niin etten osannut epäillä alkuunkaan vielä näin aikaisin!! Mutta kahdesti aiemmin on raskaana ollessa tullut ensin väärä nega, vaikka ihan ohjeen mukaan kuukautisten oletettuna alkamispäivänä testasin. Niinpä testaan tällä kertaa vasta ensi viikolla, vaikka oireet ovat vahvat ja nyt on kp 27, kun kiertoni on yleensä ollut viimeisen vuoden aikana vain 27-28 päivää pitkä - ja ehkäisy meillä petti kp 8 ja kp 9 välisenä yönä, mikä viittaisi siihen, että kiertoni on tässäkin kuussa ollut lyhyt, muuten raskaus ei olisi mahdollinen. Eikös ovulaation pitäisi tulla 14 päivää ennen kuukautisten alkua? Silloinhan 27-päiväisessä kierrossa ovulaatio olisi tullut kp 13, ja siittiöthän säilyvät hengissä 5 vuorokautta...

Hih, mieheni vielä ehdotti vahingon jälkeen että kävisin hakemassa varmuuden vuoksi katumuspillerin, kun ollaan moneen kertaan puhuttu täydessä yhteisymmärryksessä että meidän lapsiluku on jo täynnä, mutta ajatus tuntui minusta heti vaan jotenkin tosi väärältä, joten en mennyt aamulla apteekkiin vaan sanoin miehelle että onhan raskautuminen nyt aika epätodennäköistä tuossa vaiheessa kiertoa kun sitä paitsi vielä täytän ihan kohta 40... Nyt mies on ihan samoissa tunnelmissa kuin minäkin, eli että jos viides lapsi tulee niin toivotamme tervetulleiksi ja luotamme siihen että tämä on Jumalan tahto, mutta kyllähän se pistää hiljaiseksikin kun ollaan suunniteltu elämäämme eteenpäin kuopuksen syntymästä asti sen mukaan että lapset ovat nyt tässä ja kasvavat isommiksi ja oma elämämme helpottuu. Tämä tulee vaikuttamaan niin paljon taas uraan, raha-asioihin, autokin pitää vaihtaa, ja kotonamme on tarpeeksi tilaa vain jos lähdetään siitä että teinit aikuistuvat ja muuttavat pois ennen kuin nämä pienemmät alkavat oikeasti tarvita lisää tilaa... Ja on se kyllä hassua että kolmannen lapseni piti olla iltatähti, jos nyt sitten tuleekin jo kolmas iltatähti!
 
Viimeksi muokattu:
Löysin muuten tälläisen mielenkiintoisen taulukon, jospa tästä ois apua piinailijoille!
...
Todella suuret erot voi näköjään olla o_O
Kiitos, tämähän selittääkin hyvin, miten minä olen voinut saada edellisissä raskauksissa niitä vääriä negoja vaikka ohjeen mukaan en testannut yhtään liian aikaisin. Eli parempi vaan säästää tällä kertaa roposensa ja tehdä testi vasta ensi viikolla!
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutiti
Kiitos, tämähän selittääkin hyvin, miten minä olen voinut saada edellisissä raskauksissa niitä vääriä negoja vaikka ohjeen mukaan en testannut yhtään liian aikaisin. Eli parempi vaan säästää tällä kertaa roposensa ja tehdä testi vasta ensi viikolla!
Mä löysin myös tämmösen sivun josta näkee että miten todennäköistä on saada plussa esim dpo 10.
 
  • Tykkää
Reactions: Kiemura ja Tiutiti
@Maikki2019 ja @peanut_butter lämpimät onnittelut odotukseen, toivottavasti kaikki menee hyvin . @Karvakorvat voimia km:sta toipumiseen ja onnea uuteen yritykseen.

ON: ovulaatioaika parhaillaan, kolmas erittäin limainen päivä ja hetken mielijohteesta jätettiin kondomi pois, siitä voi seurauksia tulla. Tarkoitus oli aloittaa yrittäminen ja yhdynnät ilman suojia vasta elo-syyskuussa, jolloin työtilanne parempi. Hetken mielijohteessa ajateltiin, ettei ura saa mennä lasten saamisen edelle . Tässä se haaste nyt, että kesätyöt alkaa silloin kun seuraavien menkkojen pitäisi tulla ja jos nyt tärppäsi, jään heti kiinni työhöntulotarkastuksessa, jossa on pakko ottaa HCG (sikiölle vaarallinen työ, eikä missään tapauksessa saisi olla raskaana). Töitä kyllä löytyy paikkakunnalta jossa asumme. Olisi vaan ikävä tieto työnantajalle heti ensummäisellä työviikolla, että työntekijän tulo peruuntuu. Nyt meillä hyvin riskit ja jännittävät päivät seuraavan pari viikkoa ?
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Hei! En ole aktiivisesti täällä kirjoitellut, koska meillä tilanne se, että yrityksen tarkoitus alkaa vasta loppu kesästä/syksystä (miehen toiveesta), joten lähinnä olen täällä kuumeilemassa vain ja innolla seurailen kyllä teidän tilanteita. :) Onnea hirmusti kaikille plussanneille!
Kierukkahan multa poistettiin tuossa tämän kuun alussa. Oon odotellut menkkoja ja kuulostellut ovulaatiota, mutta toistaseks ei oo kuin pientä vuotoa ollut tuossa reilu viikko sitten parin päivän ajan. Tunnistan kuitenkin nyt, että ovulaatioaika lähenee koska halut ja kosteus on palannu :D Ja kävipä niin että mentiinkin suojaamattomalla sitten eilen :D Miestä vähän kauhistutti että mites nyt näin kävi, mutta itse olin salaa vähän innoissaan, koska olisin valmis yrittämään aktiivisesti jo nyt. :D No todettiin kuitenkin yhdessä, että ei se nyt katastrofi ole jos vahinko sattuis aiemminkin. On kyllä haastavaa kun ei oo kierto palautunu vielä normaaliks kierukan jälkeen niin ei tosiaan tiedä, että mikä aika nyt on meneillään, että pelkkien oireiden kuulostelun ja veikkauksia varassa mennään. Tunne on siis että ovulaatio osuisi nyt ihan lähipäiville. Raskaus siis ehkä olisi mahdollinen. Täytyy varmuuden vuoksi testailla heti kun vaan pystyy! Jos testaan kahden viikon päästä, voinko saada varman tuloksen? Meillä on yhdet alkoholipitoiset juhlat tiedossa ja ennen niitä haluaisin kyllä olla varma etten ole raskaana. Iloinen yllärihän se olisi jos olisinkin raskaana, ja miehellekin varmasti pienen alkushokin jälkeen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Onnea @peanut_butter! :love:

Eilen oli kp 26 ja illalla tuli rusehtavaa tiputtelua ihan hetken niin ajattelin että tänään se yltyisi ja menkat kohta alkaisi. Tiputtelu loppui kuin seinään eikä tänään ole tullut lainkaan. Loogista varmaan olisi että menkkoja enteilisi, mutta niin vaan mielikuvitus alkaa laukata. :LOL: Pari päivää on kovin väsyttänyt ja huimaustakin on ollut. Järkevämpi saattaisi päätellä että oireet johtunee yöheräilyistä kuopuksen kanssa. :whistle: Ehkä testaan kuitenkin vapun takia viimeistään tiistaina, jollei menkat tietty sitä ennen ala. Yksi testi on kaapissa ja senkin paketin ostaminen prismasta aiheutti sen verran sydämentykytyksiä että en ihan heti olisi valmis uudestaan testikaupoille. :D
 
Onko muita jotka aikoo testata ihan lähipäivinä? Esim @Lapseton87 tai @Persikka123 ? :) Mä ajattelin testata huomenna aamulla, sillon on dpo 11 ja kp 30/33, kylläpä jännittää :notworthy: Oireita on mm. Palelu, pari kertaa tullut huono olo, alamahan vihlonta/tunne että menkat alkaa, väsymys ja kamala jano. Joko raskaudesta johtuvia tai sitten kuviteltuja mutta oireita kuitenkin joihin olen nyt huomiota kiinnittänyt :LOL:
 

Yhteistyössä