Haaveena vauva 2020

Kävin äsken lidlissä ja tajusin että oon viime päivät tainnu lipittää veriappelsiinimehua enkä verigreippimehua. :ROFLMAO: Ilmankos limatkin on loppunu, ku multa loppui se verigreippimehu jota aiemmin k-kaupasta löysin ja kävin mukamas ostamassa lidlistä verigreippimehua ja se olikin appelsiinia. Appelsiinimehulla ei taida olla niitä toivottuja vaikutuksia :whistle: Mietinkin, että onpa hyvänmakuista mehua siihen toiseen greippimehuun verrattuna.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas kaikkea muuta kuin malttamaton testaaja. Jotenkin minut on vallannut konkariodottajan varmuus. Olenhan ennenkin oireista ja muuttuneesta mielentilasta tiennyt, kun on tärpännyt, vain viime kerralla kuopusta odottaessa oli oireeton meininki ja vielä menkoiksi tulkitsemaani vuotoakin niin etten osannut epäillä alkuunkaan vielä näin aikaisin!! Mutta kahdesti aiemmin on raskaana ollessa tullut ensin väärä nega, vaikka ihan ohjeen mukaan kuukautisten oletettuna alkamispäivänä testasin. Niinpä testaan tällä kertaa vasta ensi viikolla, vaikka oireet ovat vahvat ja nyt on kp 27, kun kiertoni on yleensä ollut viimeisen vuoden aikana vain 27-28 päivää pitkä - ja ehkäisy meillä petti kp 8 ja kp 9 välisenä yönä, mikä viittaisi siihen, että kiertoni on tässäkin kuussa ollut lyhyt, muuten raskaus ei olisi mahdollinen. Eikös ovulaation pitäisi tulla 14 päivää ennen kuukautisten alkua? Silloinhan 27-päiväisessä kierrossa ovulaatio olisi tullut kp 13, ja siittiöthän säilyvät hengissä 5 vuorokautta...

Hih, mieheni vielä ehdotti vahingon jälkeen että kävisin hakemassa varmuuden vuoksi katumuspillerin, kun ollaan moneen kertaan puhuttu täydessä yhteisymmärryksessä että meidän lapsiluku on jo täynnä, mutta ajatus tuntui minusta heti vaan jotenkin tosi väärältä, joten en mennyt aamulla apteekkiin vaan sanoin miehelle että onhan raskautuminen nyt aika epätodennäköistä tuossa vaiheessa kiertoa kun sitä paitsi vielä täytän ihan kohta 40... Nyt mies on ihan samoissa tunnelmissa kuin minäkin, eli että jos viides lapsi tulee niin toivotamme tervetulleiksi ja luotamme siihen että tämä on Jumalan tahto, mutta kyllähän se pistää hiljaiseksikin kun ollaan suunniteltu elämäämme eteenpäin kuopuksen syntymästä asti sen mukaan että lapset ovat nyt tässä ja kasvavat isommiksi ja oma elämämme helpottuu. Tämä tulee vaikuttamaan niin paljon taas uraan, raha-asioihin, autokin pitää vaihtaa, ja kotonamme on tarpeeksi tilaa vain jos lähdetään siitä että teinit aikuistuvat ja muuttavat pois ennen kuin nämä pienemmät alkavat oikeasti tarvita lisää tilaa... Ja on se kyllä hassua että kolmannen lapseni piti olla iltatähti, jos nyt sitten tuleekin jo kolmas iltatähti!
Meillä kans menee kaikki uusiksi jos tämä pikkuinen jaksaa kasvaa. Neljä lasta on jo, kaikki tavarat hävitetty, talosta loppuu huoneet, teinin huumori saattaa olla koetuksella, mun ura ”sekoittuu” toden teolla... Viikko sitten tulleen plussan jälkeen vasta oikein tajusin tämän kaiken, vaikka joulukuusta asti ollaan oltu ilman ehkäisyä... Mutta elämää ei vaan voi aina suunnitella etukäteen. :love:
 
Oi oi omaa napaa ;)
Miehen uus simppa testi tulos tuli nyt(y). Nyt kaikki ok ja hedelmöityskyky hyvä. Aiemmin sai tuloksen, jossa voimakkaasti alentunut, mutta tämä oli puutteellinen määrä spermaa testissä. Mies on syönyt monivitamiinia ja lykopeenia. Näillä näemmä hyvä vaikutus. Ollaan niin tyytyväisiä miehen kanssa ja nyt muuttu vähän myös suunnitelmat mahdollisista hoitoon hakemisesta. Katotaan tää kierto ja sit mietitään jos mä meen gynelle sit, jos tämä ovulaation hyvä hyödyntäminen ei tuota tulosta (n) Mutta kyllä on huojentunut olo, mieskin sai itsetuntoa takaisin kohisten ;)
Mulle lääkäri soitti tänään, 3 kiloa pitäis saada pois jotta oisin alle 35 BMI. Mutta tietty enemmän sais lähtee kiloja, mut tää ainakin ennen kuin lähete kunnallisella menee läpi. Mutta kyllä sen pinnistän nopeastikin pois, on vauva haave niin suuri :love:

Täällä kun on puhuttu tulevaisuuden suunnitelmista ja vauvan mahdollisesta tulosta. Meille vauva ois kaikin puolin tervetullut, siis töiden ja mun koulun suhteen. Niitä me pystytään sumplimaan:)Meillä miehen kans ois eka yhteinen lapsi, miehellä on jo isompia lapsia, mulla ei oo lapsia. Mutta rakkaudella ootan joskos nyt ois onnistunut, pari viikkoa ja se selviää :LOL:
 
Jassoo menkat saapui, eli alotellaampa taas alusta. Kierukka poistettiin lokakuussa ja siitä asti on ollu vauvalla lupa tulla.
Oon pettynyt mut nyt otan lasin siideriä ja yritän miettiä muita juttuja!

Hyvää viikonloppua!
 
@Haavejuttu huomenna on pakko testata, sillä alkoholi pitoiset juhlat tiedossa. Ei kyllä oikeastaan edes huvittaisi, nimittäin en usko raskauteen.. :cry: Oireita ei oikein ole, paitsi palelu, väsymys ja rinnat hieman arat, mutta epäilen vaan olevan oireita kohta alkavista menkoista. Jotenkin vaan ahistaa koko projekti. Ens kuussa tulee 2 vuotta yritystä täyteen :(
 
Täällä ollaan ihan varmoja ettei tärppi ole käynyt. Vähän jotain oiretta saa kuviteltua, rinnat tuntuu välillä aroilta ja menkkajomoa ollut jonkun verran. Mutta muuten ihan varma olo nyt siitä että ei ole tärppi käynyt. (n)
 
@Persikka123 Pahoittelut negasta. :poop:

on:
Mulla menossa kai dpo 13-14. En oo vielä uskaltanut tehdä testiä, mutta on kyllä tuntunut erilaiselta kun yleensä. Tissit yleensä ollut jo viikon kipeinä, nyt ei ollenkaan. :confused: ja aivan kamalia painajaisia on tullut katseltua parit yöt. Ainoa sama oire on, että tuntuu kokoajan että täti on tulossa, mutta ei.

Jos sitä huomenna testaisi.. :sneaky:
Tee nyt. Nyt. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Kiitos vinkistä @peanut_butter. Mäkin taidan ne one stepit jättää verkkokauppaan jatkossa, ku oon saanu liian selviä viivanpaikkoja niihin ja turhia toiveita herännyt. Toki mulla kyllä on semmoset viivalasitkin aina päässä, että sitä tikkua tihrustan joka kulmasta joka valossa, niin ei ihmekään jos viivanpaikan löytää. :ROFLMAO: Mutta lähes rfsu-liuskan veroisia viivanpaikkoja on välillä tullut.

Täällä edelleen elellään kierron tylsää vaihetta, kp 13, samalla on kutkuttavan odottava fiilis. Ovis on toivottavasti viimeistään viikon päästä. Tänään varmaan tulee tikkutilaus postiin. Mietityttää kyllä vähän, jos en taaskaan ovuloi. Kuinkahan monta kiertoa on vielä normaalia keskenmenon jälkeen, että ovulaatiota ei tule. Varmaan mitään poppakonsteja sen munasolun irtoamiseen ei ole. o_O
Onko sulla kokemusta noista viivanpaikoista ja haamuista, jääkö ne testiin kuivuttuaan ihan selvinä näkymään ?

Mulla on ollut kierukan poiston jälkeen jos jonkinmoista "oiretta" ja "vaivaa ", mutta tietysti ei ihme kun kroppa varmaan aivan sekaisin. Poistosta alkaa olla nyt kolme viikkoa ja tullut semmoinen olo et ihan pakko testata vaikken usko, että vielä olis meillä tärpännyt kun mitään hajua edes kierrosta tai milloin menkat mahtaa alkaa:LOL:

Hankala tulkita testejä ja noita halpoja marketti testejä olen ostanut..niihin kuitenkin jäänyt silmin nähtävät haamut, viivanpaikat tai mitkä nyt tahansa ja säilyy kuivittuaankin niin olen tässä pohtinut, että ovatko todella näin tulkinnan varaisiao_O:ROFLMAO:
 
Täällä kp2 ja järkyttävät kivut. Eilinen meni sohvalla maatessa vatsakrampeissa, tänään jos pääsisi vähän jo liikkeellekin. Terolutien kanssa kierto on nyt ollut 27 päivää, mutta en usko ovulaatiota tapahtuvan ollenkaan. Olen nyt syönyt niitä kp15-24.

Ainut hyvä puoli näissä menkoissa nyt on se, että pystyvät ensi viikolla tekemään sen aukkarin polilla. Haluan kyllä vakavasti keskustella myös tästä endometrioosista ja miten se huomioidaan hoidoissa. Olen jo valmistellut miestä siihen, että tulen avautumaan kaikista kivuistani polilla :whistle:Hän kun tulee ensikäynnille mukaan.
 
@hamae Ai niin. Jotkut varmaan haluaa tietää että mitkä oireet oli semmosia et ehkä jo aavistit? Rinnat kipeät? Eri tavalla?
 
kiitos kaikille onnitteluista. :love:
@Helmiina1978 No siis en oikeen osannut ihmetellä muuta kuin tavallisten oireiden puuttumista.. Mahakipukin on tosi lievää, tuikkii vähän väliä sieltä täältä, ja sellasta ei oo ennen ollut muutakun suolistokipujen takia. Ja niinkuin aiemmin mainitsin, niin tissikipua ei ollut ollenkaan, ei arkuutta nännipihojen tummumista, ei mitään :eek:
 

Yhteistyössä