Haaveena vauva 2020

Paljon onnea, ihanaa @peanut_butter ja @hamae :love::love:

Kunpa pääsisi itse ja muutkin täältä tammikuisiin teidän perässä. Olen ollut tosi negatiivisella asenteella koko viikon. Tullut sellanen "antaa olla sitten" -fiilis. Mutta nyt taas yrittänyt saada toiveita ylös, kun tuli vihdoin ovistestiin plussa :barefoot::barefoot:

Mut voi lisätä piinailemaan. Tänään dpo 0, huomenna dpo1. :whistle::whistle:

Plussatuulia meille kaikille :love:
 
Helou. En oikein tiedä mistä hakis tukee tai kelle kertoos mut mut epäälen et oonko raskaana:alien: viimeksi alkoi samalla tavalla viikko oviksesta nii alkaa tuhru vuoto jota on ny kestäny maanantaista asti:cautious: ja ny on tullu ällötys olo:sick: tekis mieli tehä testi mut en tiä uskallanko:eek: en oo varma toivonko et näyttää plussaa vai ei, petynkö jos onkin nega:unsure: tänää dpo 12... Oon ajatellu et jos ens viikon alus ei kuulu menkkoja nii sit haen testin:cautious:
 
@hamae hurjasti onnea! Toivottavasti pieni pysyy matkassa:barefoot:

ON: torstaina olis testipäivä, mutta varmaankin odotan viikonloppuun :cautious: oon sata varma uuteen kiertoon menosta, koska ei oo ollut mitään tuntemuksia, ainakaan uusia. Kaikenlaisia on, mutta samoja on ennenkin tuntunut... En tiedä :(
 
Täällä kans kauhee hinku tammikuisiin. Hauska kun aamulla kerroin olevani varma et ei ole tärpännyt, niin nyt olen hyvinkin toiveikas. Nippailua ollut nyt koko illan kohdun seudulla, mutta vasemmalla, mikä outoa kun ovis oli mun mielestä oikealla puolella kipujen mukaan. :LOL: Ihan hassu olo.
Huimaus jatkuu edelleen mikä ei kyllä ole mulle tuttua. :cautious: Nippailut olen huomannut, vaikka koko päivän olen esikoisen kanssa paahtanut hikihatussa pitkin poikin. Tää meidän eskarilainen osaa kyllä todella pitää kiireisenä kun on aika valvottava tapaus. :LOL::love:
 
Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia matkaan ja tsemppiä piinailijoille!

Vähän omanapailua: mulla on nyt kp38, koskaan ei oo näin pitkää kiertoa ollut edes edellisellä kerralla pillereiden lopetuksen jälkeen. koko viikon on tuntunut siltä että hetkenä minä hyvänsä alkaa vuoto ja ei vaan ala. Yhen PC testin tein alkuviikosta, mutta se oli erittäin puhdas nega. Turhauttavaa vaan odotella
 
Minut voi nyt sitten siirtää plussanneisiin (4/19, yk 8), palaan sitten takaisin jos käy huonosti. Olisin toivonut pc:n tasavahvoja viivoja, mutta mennään nyt näillä. Tuntuu että hormonit kuitenkin nousee koko ajan. Pelot on edelleen läsnä, mutta yritän vähän rauhottua ja myös iloita, voi kumpa tää jatkuis syliin asti. :love::love::love:

https://aijaa.com/KewyUu

Kiitos kaikille tuesta! <3 En kyllä lähde tästä vielä mihinkään, vaan pyörin kyllä mukana :love:
 
@hamae onnea plussasta:love:

@peanut_butter tsempit raskauteen, toivon niin että tämän onnistuu :love::)

Mulla on jännä olo, ihan erilainen kuin koskaan(n) Mulla on sellainen tunne että en haluu että mies koskee lämmittely tarkoituksessa, eikä sexi kiinnosta. Muuten meillä kaikki hyvin suhteessa, halataan ja pussataan paljon. Että ei mikään hätä oo:ROFLMAO: mutta mietin et voiko olla "raskaus oire" :ROFLMAO::ROFLMAO: :whistle: apua oon ihan kaheli. Käyn pissalla koko aika , yölläkin ja sitä mulla ei oo yleensä tapana. Mies sanoi että onko mulla pissatulehdus, kun wc on koko aika mielessä. Mutta tänään vasta dpo4 että tuskin mitään raskaus oiretta voi olla. No mutta on kiva piinailla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Tein testin, negaa näytti! Eli tuskin verikokeissakaam mitää yllätystä sattuu? Tiistaina tulee 2vkoa inseminaatiosta, luulis nyt jo jotain näkyvän? Oon kyllä pettynyt! Toiveet oli nii korkealla kun eka lapsi onnistui ekasta inssistä!:cry:
 
@Lapseton87 Pahoittelut negasta :( Teillä on varmasti tosi hyvät mahdollisuudet onnistua kun niin on aiemminkin käynyt, toivottavasti seuraava inssi toisi iloisempia uutisia! (y)

@Ilonetsijä Kiitos onnitteluista, toivottavasti olisi sullakin nyt onni potkaissut :love:

Jos jotain kiinnostaa oireet ja muut, voisin vähän kertoa niistä. Vaikkakin en oo yhtään varma onko tämä nyt terve ja normaali raskaus, mutta kuitenkin. Oon merkinnyt etttä dpo5-6 on ollut paljon vv. Noin dpo9 alkaen on ollut voimakasta väsymystä joka päivä, ja muistan myös munasarjoja vihloneen paljon mutten ajatellut tästä oikein mitään. Testasin one stepin liuskoilla, mietin näkyykö niissä jotain, mutta päättelin että tuskin. Dpo13 sain one steppiin selvän haamun ja sitten puikkoon tulikin punertava viiva. Rinnat kipeytyi vasta dpo15, sitä ennen ei mitään. Masun vihlomiset alkoi noin dpo13, myös hiljalleen lievä huimaus ja närästys. Ennen plussaa siis oireet tosi vähäiset!

Laitan vielä kuvan jossa näkyy one steppien ja pregchekien huima ero:
http://aijaa.com/MViKc5
Kuvassa one stepit noin dpo12-16, kaikki iltapäiväpissasta. Pc:t sen sijaan aamupissasta dpo13-17. Mua epäilyttää toi pc:n hidas vahvistuminen. :unsure: Mutta ero noissa testeissä siis valtava!
 
@peanut_butter ja @hamae paljon onnea plussista :love:

Pahoittelut negoista ja uusista kierroista :(

On: Kp12 ja ovista odottelen. Munasarjoissa tuntunut pientä vihlontaa silloin tällöin jo muutaman päivän. Kumpa tarkoittaisi hyviä munasoluja ja hyvää ovista. Tikutus piti aloittaa tänään aamupissasta (ainoa millon saan edes jonkinlaista viivaa näkyviin), mutta muistin sen vasta kun nousin pöntöltä...
 
Paljon onnea @hamae ja @peanut_butter :love:
Täällä varmaan dpo3-4, ja tallettelut oli -3 ja 0 (tai -4 ja -1), mulla siis oli ovisjomotuksia kahtena päivänä, enkä tikuttanu. Ensi viikolla vihdoin olisi se lääkärin soittoaika labratuloksista. Aika huoleton olo ollu nyt tän kierron, koska en usko luomuraskauteen nyttekkään:unsure: mutta jospa lähetteen nyt saisi eteenpäin:)
Tsemppiä piinailuihin! Pahoittelut negoista:(
 
Pakko oli jo testata, ja pettymyshän se oli. :unsure: Nyt testaan vasta jos menkat myöhässä. Nyt kyllä meni kaikki toivo, varmaan kuvittelen taas nää kaikki oireet. (n) Järki sanoo että aikaista on, mutta silti toivoin edes haaleaa haamua.
 
Pahoittelut! Voisiko se kuitenkin vielä muuttua? Onko inssi ollut
dpo 0 vai dpo - 1? Eihän kaikilla välttämättä näy plussa ennen kuin menkat on myöhässä.
No tässä sitä oon miettiny ku siitä ovistestistä en ollu varma. Lääkörikin sano, että lähellä on. Voi olla, että ovis ollu vasta vähän myöhemmin.. tänään illasta on tykyttäny alavatsaa ja saunassa huomasin ihme näppylärykelmän nännin ympärillä ja samaa löytyy selästä o_O Huomenna painelen kyllä sinne verikokeisiin:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Hei,
Liittyisin joukkoon aivan uutena jäsenenä. Tässä vähän tarinaa: Raskautta on toivottu nyt jo useamman tovin, viides yrityskierros on nyt alkanut. Koko kroppa on ollut ihan sekaisin ehkäisyn poisjättämisen jälkeen, oireita on ollut vaikka muille jakaa ja lopulta kierrot kaksinkertaistui ja päätin hakeutua lääkäriin. Mulla todettiin tässä kuussa PCO ja aloitin samantien terot ja metformiinin. Nyt olo on jo vähän positiivisempi, kun alkujärkytyksestä selvittiin. Kevättalvesta aloin taas liikkumaan enemmän, että myös painon tiputtaminen olis toiveessa vaikken siitä oikein jaksa nyt stressatakaan.

Ajattelin tehdä tunnukset, kun huomasin et kaipaan vähän vertaistukea ihmisiltä jotka olis samassa tilanteessa.

Tällä viikolla tiesin jo etten ole raskaana, menkkoja odottelin kun terot söin loppuun. Olo oli aivan kauhea: mahaa juili munasarjojen kohdasta oikealta, välillä nousi korkeammalle, rinnat kipeät ja turvoksissa, aamulla oli pahoinvointia mikä helpotti sitten pikkuhiljaa. Ja kun se on ollut tätä joka kuukausi, on niitä menkkoja tai ei. Turhauttaa, kun kroppaa ei pysty tulkitsemaan millään lailla... :unsure:

KukkaSosuli / 30v / 1 / ya 9/18
 

Yhteistyössä