Haaveena vauva 2020

Onnea plussanneille! Mäkin olen tehnyt jo pari testiä, mutta niissä ei ole kyllä näkynyt oikein mitään :LOL: Oireita on tosin ollut vaikka minkälaisia, viimeisimpänä raudan maku suussa, joten en ole vielä luopunut toivosta tämän kierron osalta, mutta ihan hyvillä mielin siirryn myös yk 2:een, jos menkat ilmaantuu tällä viikolla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja<3
Oi miten ihanaa, että alkaa niitä plussia tännekkin jo ropista! Valtavasti onnea kaikille plussanneille :love:

Ja tsemppiä piinailijoille sekä uuteen kiertoon joutuneille!

Mulla on ollu tänään tosi huono olo, oksettaa ja vatsa sekaisin. Varmasti joku mahapöpö :confused: Tänään on kp 22/24 ja dpo 6... Oikeastaan odottelen vaan menkkoja alkavaksi, että niiden jälkeen meen sinne gynelle. Tämä kierto on nyt viimeinen niitti jos mun lutaalivaihe on edelleen sen 8 päivää vaan. En jaksa uskoa et se tästä enää pidentyisi, kun pillereiden lopetuksesta on nyt sit jo puoli vuotta.

Oon yrittänyt pitää itteni kiireisenä, että onnistuisin olla stressaamatta tätä vauvajuttua. Tehnyt kotona kunnon kevät siivousta, varannut kirppispöytää ja hoitanut pihajuttuja. Yrittänyt vaan nauttia ihanista säistä ja keksinyt kivaa puuhaa päiviin esikoisen kanssa. Oon yllättynyt miten hyvällä ja rauhallisella mielellä oonkin ollut. Täytyy koittaa ehdottomasti pitää tämä asenne itsellä :)
 
vau, onpas monta plussaa, onnea vaan kaikille :)

@Wintersun toivottavasti ei siirrä vaan pääsisitte aloittamaan.

Itsellä aika tasaista, nyt siis kp 20 menossa. Luulen että olis oli n viikko sitten mutta nyt on taas sama ilmiö kun on ollut ainakin parina kk että tässä vaiheessa taas limaa riittää, tai tuntuu kostealta mutta ei kuitenkaan tule housuihin asti mitään :ROFLMAO: En kuitenkaan usko että ovis olis näin myöhään, tai jos niin siinä kyllä lienee se syy miksei ole tärpännyt.

No ens kuussa ne tikut käyttöön jos/KUN nyt ei tärpännyt..
Testin kyllä teen vasta taas vasta jos olisi myöhässä, oireitahan riittää taas jo muutamia koska mielikuvitus on hyvä :love:
 
Itsekin latasin flown vasta pari päivää sitten, on kyllä paljon parempi kuin mitä ajattelin. Mielenkiintoista seurata omaa kiertoa tarkemmin!

Mietin kanssa jos ostaisi greippimehua. Oletteko te juoneet sitä ihan kierron alusta vai kuinka? Nyt kp4 itsellä. Mietin että riittääkö jos aloittaa vuodon loputtua?
Muoks.
Onkohan nyt jo liian myöhäistä aloittaa toi mehu? Googletin juuri ja ilmeisesti alusta asti oisi pitänyt juoda :notworthy: lähikaupassa on vain jotain todella kallista mehua niin en ole sitä halunnut ostaa
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Tiutiti mäki nyt latasin uudestaan sen Flo niin pysyy vähän mukana ja mielenkiintoista lukia ja seurata kiertoja sieltä .
Itekkin oon juonu aiemmin sitä greippimehua

Toi Flo näytti hauskasti ku merkkasin viime menkat,en ollu nyt varma et oliko 26 vai 28.3 ku alkoi niin näytti että ois 5 pvää myöhässä niin korjasin äsken sen et alkoiki 28.3 niin näytti et 3 pvää myöhässä ja justhan sit alkoi vuoto eli kp32/28-32 tänään siis. :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Tsempit joille ei tärpännyt ja onnea plussainneille!:love:
Täällä alko ihan puskista äskön vuoto dpo 11 kp23. Muutaman suht näkyvän haamun jälkeen tuli yllätyksenä kun ei mitään edeltävää tuntemusta ollut. Mutta ilmeisesti kierto on sekaisin kun nyt toinen kierto kapselin poiston jälkeen ja toistamiseen kierto vaan 23. Ennen oli sen 28. No tulipa tuhlattua miljoona testiä :poop::poop:
 
@Tiutiti kyllä se greippimehu voi vieläkin tehdä asiansa. Itsekin aloitin viime kierrossa vähän myöhemmin ja limat lisääntyi. Kallista se on eikä säily edes montaa päivää. Mut vähänkin riittää; 0,5-1dl. Verigreipit käy myös ja verigreippimehu
 

Yhteistyössä