Haaveena vauva 2020

@Wintersun voimia! :( Toivottavasti vuoto loppuu pian, eikä sen jälkeen tule enempää vastoinkäymisiä!

Voikohan elohiiri isovarpaassa olla merkki tärpistä :cautious: Nyt viikon sisällä nykinyt joka päivä... Tai sitten se johtuu jostain muusta syystä, mutta pakko kehitellä oireita :LOL: kuten viikko sitten jalat oli ihan jäässä pari päivää eikä edes kahdet villasukat jalassa auttanut...:ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea @Bhumi!

Pavoittelut negoista ja uusista kierrosta niille joita se koskee ja onnea uusiin kiertoihin!

Ja voi ei @Wintersun, kyllä teidän vastoinkäymisten pitäisi jo riittää. :cry: Toivottavasti ei tarvi siirtää mitään.

Meillä saattaa ovis jäädä hyödyntämättä. Mutta jos jää, niin sitten jää. On tässä toki vielä pari päivää miehellä aikaa toipua viime viikosta, kun melkein asuttiin tuolla makkarissa ja paikat on vielä liian hellinä. :whistle: En mä siihen kyllä lähde, että alkaisin seksin harrastamista kauheesti säännöstelemään sen takia, että ovis saattaisi olla viikon päästä tuloillaan. Mut kyllä meillä varmasti joskus vielä osuu talletukset oikeaan aikaan, ennemmin tai myöhemmin. Viime kierto meni ihan pieleen mun stressaamisen ja miehen väsymyksen takia (ja toki sen että en tainnut edes ovuloida), niin tässä kierrossa yritän edelleen pitää stressin loitolla.
 
@Wintersun voi eikä, taas ikäviä uutisia. Oikein suuret tsemppihalit täältä sulle ja toivotaan vielä, että pääsisitte aloittamaan hoidot :love:

On. Tosiaan voihan se olla, että viime perjantaina ei testissä vielä mitään näkynyt jos dpo:t oli liian pienet, mutta en siltikään usko raskauteen. Ajattelin taas perjantaina testata, mikäli täti ei ole enne sitä kurvannut. Oireita ei juurikaan ole, tai kaikkea pientä mikä voi ihan yhtä hyvin liittyä tuleviin menkkoihin. Toiveet ei siis kovin korkealla ole.
 
@Wintersun toivottasti pääsisitte pian aloittamaan hoidot. Tuntuu niin epäreilulta miten paljon toisia näissä asioissa koetellaan. :(

@Bhumi paljon onnea! Eikös kovin vahvat testiviivat voisi enteillä kaksosia? ;) Sulla olisi aiheeseen sopiva profiilikuvakin.

Täällä tänään kp 31 ja mulla on kp 26 lähtien ollut ihan minimaalista tiputtelua. Menkkoja edeltävä tiputtelu on yleensä johtanut muutamassa päivässä kunnon vuotoon, mutta nyt alkaa olla jo viikko mennyt eikä vuoto ole lisääntynyt vaan ennemminkin hiipunut. Tein aamulla pc:n testin ja negatiivinen se oli. Onhan se pieni mahdollisuus että oli vielä liian aikaista testata, mutta eiköhän tässä kannata asennoitua menkkojen alkamiseen. :unsure:
 
Pahoittelut uusista kierroista kaikille. :unsure:

Mulla pitäs menkat alkaa huomenna, ei ole enää minkäänlaista oiretta raskauden suuntaan, mutta ei kyllä menkkoihinkaan. On tää yhtä odottelua kokoaika. Onneksi on elämässä kiireitä niin ei pää hajoa vauvahuuruissa, mutta kyllä se on silti ihan kauhean usein ajatuksissa. :unsure:

Tsemppiä kaikille kaikkiin tilanteisiin.
 
Pahoittelut negoista ja menkoista kaikille :(

@Wintersun eikä! Vieläkin teitä koetellaan:( Paljon tsemppiä ja toivottavasti hoitojen aloitus onnistuisi:love:

On: Kp14 ja flo ennustaa ovista huomiselle. Ovistikut taas aivan valkosia:cry: Periaatteessa mun ei edes tarvis tikuttaa ovista, koska tunnen sen ja harrastetaan seksiä joka toinen päivä muutenkin, mutta mua jäi häiritteen kun en oo saanu ovista tikkuihin kiinni kun kerran... Vuosi sitten tilasin tikkuja kasan niin uitetaan ne nyt pois sitten:D
 
Eikös ovistesti kannattais tehdä aina päivällä. Muistelin jostain lukeneeni.
No, mut tuhlasin kyllä yhden aamulla ja tälläi näytti
https://aijaa.com/Y49757
Jokohan tuon plussaksi tulkitsisi?
Voisin vielä iltapäivällä kokeilla mille ovistesti näyttää silloin.
Mutta illalla täytyy kyllä jotain muutakin tehdä, kun vaan käpertyä peiton alle nukkumaan ja toivottaa hyvät yöt pusulla.

Katsotaan nyt kuin tämän muijan käy. Alkaako menkat taas viikon sisään ja jää oviksen ja menkkojen väli lyhyeksi.
Olen nyt syönyt maca-jauhetta, vehnänalkioäljyä, foolihappoa ja juonut greippimehua.

Pahoittelut uuteen kiertoon siirtyneille. Josko se alkanut kierto olisi se kierto.
 
Ohhoh, tännepä on tullut paljon viestejä parissa viikossa!!

Mä nyt omanapailen sen verran, että eipä tullut meille tammikuun vauvaa. Kierto oli 31 päivää eli alkoivat juuri illalla ennen kuin oli tarkoitus testata aamulla. Tosin työrintamalla alkoi myllertää juuri pari päivää ennen kierron päättymistä siihen malliin, että pelonsekaisin tuntein niitä menkkoja odoteltiin. Tässä kävi nimittäin niin, että tästä tytöstä tuleekin uratykki ja vauvahaaveet saavat siirtyä aikaisintaan vuoteen 2022.

Tässä kohtaa siis minä kiitän ja kumarran! Oikein paljon tsemppiä teille kaikille, plussatuulia ja tarrasukkia! Toivottavasti kukaan teistä ei sitten ole enää minun kanssa vuoden 2022 ryhmässä, vaan saatte omat pienet 2020 nyytit :love:
 
Moi kaikille! En ole tänne pitkään aikaan kirjotellu, muttei kyllä ole ollut mitään kerrottavaakaan...
Paitsi että lauantaina menkat ei alkaneetkaan kuten olisi pitänyt ja sunnuntaina aamulla tein elämäni ekan plussatestin! :) cb digitesti näytti positiivista! Eilen iltapäivällä vielä tein uuden tikkutestin ja sehän näytti myös haaleaa selkeästi erottuvaa toista viivaa (y) tänään soitin neuvolaan epäuskoisin fiiliksin, sieltä vakuuttelivat että kyllä siellä masussa jotain kasvaa kun molemmat tehdyt testit niin väittää. Miehen kanssa ollaan innoissamme kun kuitenkin 2 vuotta tätä yritetty, mutta samalla myös peloissamme että jos onkin esim. Tuulimuna tai menee kesken, kun vasta rv 4 + 3 menossa... jänniä aikoja!

Tarrasukkia muillekkin plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon siirtyville!!
 
  • Tykkää
Reactions: maamis ja Apustaja
Ei enää plussaa tullut ovulaatiotestiin nyt iltapäivällä. Melkein plussa kuitenki. Aamulla se plussa tai tulkitsin plussaksi.
Eiköhän sitä olla illalla oikeeseen aikaan kuitenkin liikkeellä. Lauantaina tallentelteltiin viimeeksi.

Nännit kipuilee, niin kun yleensä tässä vaiheessa ja limainen olo alakerrassa.
 
@Wintersun voisi mut lisätä kp listalle. Tänään siis kp 23/24

@Mammakatri tuo Maca ja vehnänalkioöljy olikin mulle uusia juttuja ja heti kävin lueskelemassa niistä. Taidan ottaakkin ne testiin (y) Miten käytät tuota Maca-jauhetta, kun luin sen olevan tosi pahan makuista?

ON: Alavatsaa nippailee eli eiköhän ne menkat sieltä pian ala.

Ja hei oikein kivaa vappua kaikille!! :love:
 
@Wintersun voisi mut lisätä kp listalle. Tänään siis kp 23/24

@Mammakatri tuo Maca ja vehnänalkioöljy olikin mulle uusia juttuja ja heti kävin lueskelemassa niistä. Taidan ottaakkin ne testiin (y) Miten käytät tuota Maca-jauhetta, kun luin sen olevan tosi pahan makuista?
Mä sekoitan pieneen määrään jogurttia macan ja ton vehnänalkioöljyn. Maistuu pahalle, mut kyllä sen jotenkin alas saa, kun on ”pakko”.
 
Viimeksi muokattu:
No onpas nyt vaikeaa löytää greippimehua, näköjään missään kävelymatkan päässä olevissa kaupoissa ei myydä sitä ollenkaan (n) Muistelin että edes yhdessä olisi ollut jotain kallista mutta näköjään sekin on poistunut valikoimasta..

Mistä te yleensä ostatte greippimehua?
 
No onpas nyt vaikeaa löytää greippimehua, näköjään missään kävelymatkan päässä olevissa kaupoissa ei myydä sitä ollenkaan (n) Muistelin että edes yhdessä olisi ollut jotain kallista mutta näköjään sekin on poistunut valikoimasta..

Mistä te yleensä ostatte greippimehua?
Mä oon löytänyt God Morgon-verigreippimehua k-(super?)marketista. Greippimehuakin siellä oli, mutta oli vissiin nyt poistunut valikoimasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutiti
Mä sekoitan pieneen määrään jogurttia navan ja ton vehnänalkioöljyn. Maistuu pahalle, mut kyllä sen jotenkin alas saa, kun on ”pakko”.
Toimii ehkä parhaiten protskujauheessa tai smoothiessa, maca ei maistu niin paljo siel kun hyväähän se ei todellakaan ole :whistle:

Jos vähän omaa napaa: kp 4 tätä ekaa teroilla käynnistettyä vuotoa ja olo on ollu tosi huono koko päivän. Töissä pitänyt kerätä itseä kun vähän meinaa oksettaa ja sit röyhtäys saattaa helpottaa oloa ihan hetkeksi. Tosi voimakasta ja pitkäaikaista, tällaista ei oo kyl aikasemmin ollu. En sit tiedä vaikuttaako metformiini edelleen vaikka sitäkin on syöty nyt toista viikkoa..

Onnea plussanneille!
Pidetään me muut viel uskoa yllä uuden kierron suhteen (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Pakko oli kokeilla vielä yksinovistesti. Ihmetytti vaan, kun niin nopeasti meni ohi lh huippu. Lyhyemmästä pissasta selvä plussa efelkeen. Mut aikaisemmin päivällä melkein. Aamulla ihan selkeä.
Todin turhaan sitä kai monesti testaa.
Toivon, että pääsisi raskaustestejä uittamaan vajaan parin viikon päästä. Viimeeksi alkoi menkat ji kuudentena päivänä ovisplussasta.
 

Yhteistyössä