Haaveena vauva 2020

Mulla oli eilen limoja ja himojakin löytyi, ovistesti aamulla ja iltapäivällä ei ollut tummentunut maanantaista. Illalla en enää testaillut. Harmi kun mies oli iltavuorossa, nimittäin tämän aamun ekasta pissasta tulikin yllättäen ovisplussa. Ei oo enää limoja eikä himoja. Ei ehditty hyödyntämään ovista kun odotin ovista tuttuun tapaan vasta muutaman päivän päähän, niin en varmaan nyt liity piinailijalistallekaan. Seuraavassa kierrossa toivottavasti sitten. (y) Tosi hyvä fiilis siitä, että ovisplussan bongasin ja kroppa alkaa taas toimia! Toki plussa ei tarkoita irtoamista ja eilen join alkoholiakin, mikä voi vaikuttaa ovikseen. Kaksi viime kiertoa oli ehkä ovuloimattomia, ainakaan selkeää lh-huippua en löytänyt ja kierrot oli vähän pidempiä kuin yleensä, niin sen takia tää plussa sai mut tosi iloiseksi. :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
@Apustaja onnea kuitenkin ovisplussasta! Se on kiva aina tietää että kroppa toimii!

Täällä pitäis menkat tänään alkaa, ei kuulu ei näy. Hiukan meinaa toiveet kohota niistä negoista huolimatta. Kuitenkin luulen että menkat viim huomenna alkaa. Testiä en aio tehdä ennen viikonloppua.

Muoks! Nyt jo tuhrua, katotaan siis onko tänään vai huomenna kp1.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa @Wintersun ettei teillä enää siirry hoidot (y)

@Apustaja Kiva että sait kuitenkin oviksen bongattua, toivottavasti ehditte vielä hyödyntää sen :)

Omaa sen verran että mulla on ollu pari päivää aika raskasta töissä, oon joutunu vääntämään esimiesten kanssa ihan tyhmistä asioista ja kun mieli on muutenkin herkillä tähän aikaan kuusta, oon tässä jo kovasti pohtinut työpaikan vaihtoa... mikä ei olisi kyllä yhtään optimaalista tätä vauvatoivetta ajatellen.

No, tänään mun olo kuitenkin parani huomattavasti kun aamutestiin ilmestyi haamu! Toivotaan, että se lähtisi vahvistumaan ja voisin tyhmien työasioiden sijaan keskittyä siihen :love:

Tsemppiä kaikille haaveilijoille, piinailijoille ja oviksen metsästäjille :)
 
Viimeksi muokattu:
Iloista vappua kaikille! Mä näytän tippuneen listalta, mutta mut voi lisätä uudelleen Hipposka, kp 19/31. Nyt on menossa kolmas terokierto ja ajattelin jatkaa vielä seuraavat kolme, ellei tässä välissä tapahdu kesätaikoja :sneaky: Tässä kuussa tuntui oikealla selkeästi vihlaisuja ja oli himojakin, jotka on olleet hyvin kateissa koko talven. Miehelläkin on alkanut puheessa enemmän vilistä lapsiaiheita ja selkeästi tulevaa jälkikasvua ja omaa isyyttään makustelee, vaikka ei aiheesta niin paljoa puhukaan. :love:

Mä olen löytänyt Prismasta God Morgonin orange & red grapefruit mehua ja on siellä "normaaliakin" greippiä. Minusta tuon sekoituksen maku on kuitenkin makunystyröilleni ystävällisempi. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Minut voi lisätä piinailijoihin, eli huomiselle dpo 0 :whistle: Tosin kun tänään aamulla aikaisin oli se plussa niin saattaahan se ovis tänäänkin jo tulla. Kun en eilen illalla tikuttanut. Viimeksi tärppikierrossa ekan ovisplussan ja oviksen välillä meni aikaa 14 tuntia. Toivottavasti siittiöt ehtivät vielä perille! (y)

Tuosta greippimehun vaikutuksista, olikos se Wintersun jolla ovis viivästyi greippimehun takia? Itselläni nimittäin ovis+ tuli muutaman päivän aikaisemmin nyt kun tässä kierrossa otin verigreippimehun käyttöön.

Edit klo 19.30. Eiköhän se ovis oo jo nyt meneillään. Säryt ja tuntemukset on ainakin sitä luokkaa. Eli tänään on dpo 0 eikä huomenna.
 
Viimeksi muokattu:
@Siniheinä vahvistumisia sinne!:love:

Kauhea pettymys jotenkin jyllää tänään tuhruttelusta ja uuden kierron mahdollisesta alusta. Jotenkin koin oireet niin vahvana että jossain vaiheessa olin jo varma. Niin sitä on helppoa huijata itseään kun tarpeeksi toivoo. Sori omanapainen valitusvirsi mutta ärsyttää kun ei tärppiä varmaan nyt tullutkaan. Tämä oli toki vasta yk 2 ja ymmärrän että olen ihan naurettavan malttamaton.:cautious: Mutta nyt vaan rohkeasti nokkakohti menkkoja.:LOL:
 
@Siniheinä Onnea! :love:

Mäkin sain roskishaamujen esiäidin. Ja pahoinvointi lisääntyi heti  :whistle::D
Tänään dpo9 ja tädin pitäs tulla maanantaina. Joten ihan liian aikaisin taas testailtu,, mut halusin todistaa ettei noihin mun testeihin tule viivan paikkoja. :ROFLMAO: ei nyt mennyt ihan silleen ku kuvittelin.
Mut uskotaan nyt että tuolla alakerrassa jotain tapahtuu. :p
 
Pahoittelut @Kiemura jos uusi kierto alkaa. Eikä sitä tarvi pyydellä anteeksi että tänne tuntemuksia purkaa, kyllähän sitä voi olla tosi pettynyt vaikka yritys onkin vielä alussa, se toive omasta lapsesta on niin suuri.
 
Kiitos @Apustaja @Wintersun ja @Kiemura :) varovaiset onnittelut sinnekin @Helmiina1978

En ottanut kuvia haamusta (harkitsin kyllä, mutta ajatus tuntui liian oudolta :ROFLMAO:) mutta palasin tiirailemaan tikkua neljä kertaa ennen kuin maltoin lähteä töihin ja kyllä siinä hento väri oli. Kävi miten kävi, olen onnellinen jo siitäkin :)

@Kiemura tosi harmi jos joudut nyt uuteen kiertoon, varsinkin kun sullakin on tuntunut kaikenlaisia oireiluja. Tämä on kyllä yhtä vuoristorataa ja aika nopeasti siihen kyllästyy, kun haluaisi vaan sen oman nyytin syliin.
 
@Hmk2020 Kuivuttuaan ovat yleensä haalistuneet mulla, kun kyseessä viivanpaikka. Oisko sulla mahdollista ottaa kuvaa niistä testeistä tänne?
@Hmk2020 Kuivuttuaan ovat yleensä haalistuneet mulla, kun kyseessä viivanpaikka. Oisko sulla mahdollista ottaa kuvaa niistä testeistä tänne?
Näkyyköhän kuva
No en kuitenkaan usko, että olisi näin onnellisesti käynyt kun ei "viivat" ole lähteneet tässä vahvistumaan..
 

Attachments

Hei, saanko liittyä jengiin?
orgona / 29v / 3. / ya 5/2019
Mulla on kaks poikaa 7/14 ja 8/16. Talvella jo puhuttiin että voitais pyrkiä siihen että oisin kotona kun esikoinen menee eskariin. Eilen päätettiin että kierukka lähtee tässä kuussa. Miehellä vissiin vähän kolmenkympin kriisiä, kun ilmaisi asian vähän niin että ei me tästä nuorrutakaan että ruvetaanpa heti yrittämään Mun pitää varmaan laittaa omahoitoon viestiä ja kysyä, milloin (menkkojen aikaan?) ja mistä mun kuuluu varata aikaa kierukan poistoon.

Mä oon vähän haaveillut että tällä kertaa testailisin ahkerasti ja jännäilisin haamuja ja viivan vahvistumista, kun aikaisemmilla kerroilla oon testannut vasta aikaisintaan dpo11 ja saanut selvän plussan. Joten onko teillä vinkkejä, mistä saa helpoten paljon testejä halvalla?
 
Hei, saanko liittyä jengiin?
orgona / 29v / 3. / ya 5/2019
Mulla on kaks poikaa 7/14 ja 8/16. Talvella jo puhuttiin että voitais pyrkiä siihen että oisin kotona kun esikoinen menee eskariin. Eilen päätettiin että kierukka lähtee tässä kuussa. Miehellä vissiin vähän kolmenkympin kriisiä, kun ilmaisi asian vähän niin että ei me tästä nuorrutakaan että ruvetaanpa heti yrittämään Mun pitää varmaan laittaa omahoitoon viestiä ja kysyä, milloin (menkkojen aikaan?) ja mistä mun kuuluu varata aikaa kierukan poistoon.

Mä oon vähän haaveillut että tällä kertaa testailisin ahkerasti ja jännäilisin haamuja ja viivan vahvistumista, kun aikaisemmilla kerroilla oon testannut vasta aikaisintaan dpo11 ja saanut selvän plussan. Joten onko teillä vinkkejä, mistä saa helpoten paljon testejä halvalla?
Raskauskeijulta oon tilannut niin ovis kuin raskaustestejäkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: orgona
Hei, saanko liittyä jengiin?
orgona / 29v / 3. / ya 5/2019
Mulla on kaks poikaa 7/14 ja 8/16. Talvella jo puhuttiin että voitais pyrkiä siihen että oisin kotona kun esikoinen menee eskariin. Eilen päätettiin että kierukka lähtee tässä kuussa. Miehellä vissiin vähän kolmenkympin kriisiä, kun ilmaisi asian vähän niin että ei me tästä nuorrutakaan että ruvetaanpa heti yrittämään Mun pitää varmaan laittaa omahoitoon viestiä ja kysyä, milloin (menkkojen aikaan?) ja mistä mun kuuluu varata aikaa kierukan poistoon.

Mä oon vähän haaveillut että tällä kertaa testailisin ahkerasti ja jännäilisin haamuja ja viivan vahvistumista, kun aikaisemmilla kerroilla oon testannut vasta aikaisintaan dpo11 ja saanut selvän plussan. Joten onko teillä vinkkejä, mistä saa helpoten paljon testejä halvalla?
Jos ei uutta kierukkaa laita samalla, niin vanhan voi poistaa missä vaiheessa kiertoa vain. Nimimerkillä joulukuussa poistettu :)
 
Eilen illalla tuntui jonkin aikaa oviskivuiksi tulkitsemani kivut, tärinäkipua ja pistoa munasarjassa. Tänä aamuna kun heräsin, niin koko alamahaa ja selkää korventeli, ja vihloskelee edelleen munasarjoihin ja kohtuun. Olettaisin näistä tuntemuksista, että ovulaatio onnistui. En tiedä, voiko greippimehu voimistaa ovulaatiota noin paljon, mutta en muista että aiemmin olis näin voimallista ovulaatiota ollut. Pitääkö muuten greippimehun juonti lopettaa ovulaatioon?

Mies on jo varma, että meillä on tärpännyt, mutta mä oon vähän toppuutellut ja kertonut taas kerran faktoja todennäköisyyksistä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hipposka
Omanapailua! Eli siis tänään mulla kp 30/30 dpo tosin vasta 10. No tein testin varmuuden vuoksi, koska ollaan lomalla ja täällä ilmaiset drinkit.
Näkeekö muut tässä mitään vai oonko ihan seonnu? Vai onko tämä se kuuluisa viivan paikka?o_O
Jos on viivanpaikka, niin on kyllä tosi törkeän vahva sellainen! En kännykällä näe viivassa väriä, mutta sinuna olisin varmuuden vuoksi juomatta ja tekisin huomenna uuden testin.
 
Negatiivissa usein näkyis väriä jos on haamu, mut mä en nää tässäkään väriä, viivanpaikka kyllä erottuu. Mä oon joskus saanut tosi näkyvän viivanpaikan muistaakseni rfsu:n testillä. Pidän peukkuja, että toi muuttuu plussaksi! IMG_20190502_080126__01.jpg
 

Yhteistyössä