Haaveena vauva 2020

Omanapailua! Eli siis tänään mulla kp 30/30 dpo tosin vasta 11. No tein testin varmuuden vuoksi, koska ollaan lomalla ja täällä ilmaiset drinkit.
Näkeekö muut tässä mitään vai oonko ihan seonnu? Vai onko tämä se kuuluisa viivan paikka?o_O
Minkä merkkinen testi? Mää nään tossa myös jotai hailua, viivanpaikaks ois kyllä törkee.

On: Kp16 ja ovistestin testiviiva haalea, mutta tuli sentään toinen viiva edes näkyvii. Itse veikkaan ovista pe-su välille.
 
Löysin kaupasta tuota appelsiini-verigreippi mehua ja sitä olen juonut nyt pari päivää. Ihan selkeä muutos limoissa jo nyt, en ois uskonut että näin selkeästi vaikuttaa :DJännä nähdä mitä sitten oviksen aikoihin tapahtuu
 
Omanapailua! Eli siis tänään mulla kp 30/30 dpo tosin vasta 11. No tein testin varmuuden vuoksi, koska ollaan lomalla ja täällä ilmaiset drinkit.
Näkeekö muut tässä mitään vai oonko ihan seonnu? Vai onko tämä se kuuluisa viivan paikka?o_O
Kyllä siellä jonkunlainen viiva ainakin näkyy. Toivotaan kovasti vahvistumista sille. :)

ON: dpo 1 menossa. Lämmöt nousi tänään aamulla. Toissapäivänä ovisplussa ja eilenkin melkein.
Limoja ei tänään enään.
Rinnat olleet edellisissä kierroissa oviksesta lähtien ja vähän ennen tosi kipeät melkein menkkoihin asti. Mutta nyt ei enää niin kipeät. Pari päivää vaan oli kunnolla kipeät.Jotain siis vähän eritavalla tässä kierrossa.

Taas tylsä vaihe, kun täytyy vaan odotella. Toivottavasti ei nyt ala menkat nyt jo kuudentena päivänä oviksesta, niin kun muutamassa kierrossa on tehnyt.
Tässä kierrossa on nyt ollut tosiaan toi maca, vahnänalkioöljy, foolihappo ja greippimehu käytössä. Edellisissä ei ollut.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille, jospa ens kierto olis se kierto.

Mä käytin sitä godmorgon verigreippimehua sillon joskus esikoista yritettäessä ja toimi kyl tosi hyvin, nyt en oo viel käyttänyt mitään.

ON: täällä edelleenkään ei menkkoja kuulu, nyt kp44. En oo nyt muutamaan päivään testannut mutta viimeisin testi kp39 oli kyllä nega. Mitään oireita mihinkään suuntaan ei oo, ei tunnu siltä että menkatkaan ois alkamassa. Aiemmista lapsista plussat tuli ihan sillon kun menkkojen ois pitänyt alkaa, ni uskon että se nytkin ois jo tullut. Kuinkahan pitkään tän kanssa odottelis ennen kun johonkin lääkäriin pitäis ottaa yhteyttä et kierron sais käyntiin taas....
 
Nyt on vissiin dpo9 tai 10, en tällä kertaa tikuttanu ovista ja tuntu et se saatto olla päivän etuajassa. Jokatapauksessa, sovelluksen mukaan menkat ois alkamassa maanantaina, joten viimisiä päiviä viedään tästä kierrosta. Rinnat on kipeenä ja pari finniä naamassa, mutta se nyt on sitä myös ennen menkkoja.
Makeanhimo tosin on ollut menkoista asti läsnä, vaikka yleensä laantuu menkkojen jälkeen.
Kiinan halpistesteissä ei näy mitään. Clearblueta en uskalla tehdä etuajassa (n)

Jos käy niin, että menkat alkais, niin sitten soitto naistenklinikalle sinne aukiolotutkimukseen. Kunhan vain tällä kertaa myös sen ajan saisi.
Mun ymmärrykseen vaan ei mene julkisen puolen lapsettomuustutkimuksen aikataulut. Jos nainen on melkeimpä 36v ja haaveina saada 2-3 lasta vielä :love::eek::LOL: , niin miten se on kohta edes mahdollista kun jonot on niin pitkät ja aikoja ei saa silloin kun pitäisi.

Nämä viimiset piinapäivät on yleensä aika tuskaisia, koska ei millään malta odottaa ja sitä myös pelkää, että ne menkat taas alkaa.

@Wintersun Mites sulla menee, joko ivf hoito alkoi?:)
 
Mulle sää päivittää kp 1/30-34. :cry: tiedossahan tämä taas oli. Soitin jo tässä aamusta naisten polille ja kysyin onko letroilla vaikutusta siihen, et vuoto jää vähäiseksi. Nykyään kun ei kunnon menkkoja enää ole (n) Ei kuulemma pitäis vaikuttaa.
 
Kuulostaa kyllä vähäiseltä! Mistäköhän se voi kertoa (n)
Samaa mietin, eikö se kertois siitä et limakalvot on heikot tai jotain, kun ne ei edes vuoda pois.. Siksi soitinkin sinne polille, mutta ei nuo oikeen mitään tuumannu, sanoivat vaan et voi kokeilla olla ilman letroja yhden kierron ja katsoa vaikuttaako asiaan. Vähän siinä yritin kysellä jo sitä inssi aikaa, mutta sanovat vaan et katsotaan sitten loppukesästä/alku syksystä, kun tulee kesäsulut yms. Jotenkin alkaa itseä taas ahistamaan tämä, kun haaveillut oon useammastakin lapsesta, mutta kun ei saa edes sitä ensimmäistä. Asiaa ei yhtään helpota, että tuntuu ympärillä tämä vauvabuumi vaan kiihtyvän ja moni on kertonut raskausuutisista.
 
@Persikka123 mulla kuukautiset on hoitojen aikana lyhentynyt. Aikaisemmin menkat kesti 4pv (lyhentynyt tuohon kun aloin käyttämään kuukautiskuppia) ja viimeaikainen tullut 2päivää vuotoa ja sit muutama pisara muutaman päivän. Viime kerralla tiputteli pari päivää, vuotoa tuli yksi päivä, eikä sekään mikään kunnollinen, ja sit loppu ku seinään. Lääkäri sanoi et on normaalia hoitojen aikana et tulee vaan päivä vuotoa. Et saattaa johtua ihan letroista
 
@Owlet mukava kuulla kokemuksia :) oliko muuten niin et ootte julkisella puolella hoidossa? Mua on tänään se inssi taas ruvennut "kiinnostamaan", kiinnostaisi tietää, että minkä verran se kustantaa. Ei tosiaan ole vielä ajankohtaista, mutta hyvä valmistautua ja tuota miestä valmistaa asiaan :ROFLMAO:
 
Täällä ovis lähestyy, kierto venyy varmaan tässä kierrossa suunnilleen 32päivään, hauska että flo ennustaa samoin. Laitoin siis kp 1 kun alko km vuoto ekaa kertaa ja siitä laskee kierron, mutta kun vuoto alko uudestaan kunnolla parin päivän tauon jälkeen, niin flo laski samalla tapaa kun mä, että ovis tulis nyt loppuviikosta. Ja kyllähän ne ovisoireet sieltä tuli :ROFLMAO:
 
@Persikka123 juu ollaan julkisella puolella. Meillä inssi ei oo eronnut aikaisemmasta muuten kuin, että yksi käynti on lisää ja siitä menee samalla tavalla poliklinikka maksu kuin ultrassa. Mulla on ollut sama lääkitys, lethrozol ja gonal-f ja sitten pregnyl irrotuspiikkinä (kerran ovitrelle, kun oli pregnylissä toimitusongelmia). Ollaan tosiaan käyty kp 11 tienoilla ultrassa ja sitten, jos on näkynyt kunnon kasvua niin on annettu inssipäivä/peiton heilutuspäivä. Viimeksi viikonlopun takia tuli toinenkin ultra, koska Ekassa ei vielä ollut paljoa edistystä, koska mul on pitkä kierto, joten oli liian aikaisin. Inssipäivänä mies kävi aamulla antamassa näytteen ja sit aamupäivästä oli se inseminaatio. Mutta meille siis tuli yksi poliklinikka maksu tuolta päivältä, mieheltä ei ollenkaan minkäänlaista maksua. Tietenkin hinta riippuu siitä paljonko lääkkeitä tarvii. Letrotha ei paljoa maksa, jos se on ainoa lääke :) Toivottavasti tästä vastauksesta oli jotain apua :ROFLMAO: kysy jos haluat enemmän tietoa!

On, viime päivinä on kauheasti ahdistanut ajatus siitä, että jos joudutaan ivf:än. Ei niinkään hoito itsessään, mutta se jonotusaika (n) Myös se, et miksi ei nyt vaan tunnu millään onnistuvan tämä homma.
 
Paljon uusia kiertoja alkanut, pahoittelut ja tsempit!
Aika kiireistä mullakin ollu, oon lukemassa käyny parin päivän välein, mutta kirjoittamine jääny vähemmälle. Vähän omanapailua. Vihdoin lääkäri soitti, ja kerto että kaikki labrat ok, että lähetteen laittaa naistenpolille. Saas nähdä kauan menee ennekuin tulee kirje kotiino_O uskon että pitkät jonot.. Mulla nyt ehkä joku dpo 7-8 ja nyt vissiin kolmatta päivää tisseissä, varsinkii vasemman puolellea tuntunut viiltokipuja, toiveet vähän heräs, mutta oon kyllä aika pessimisti:oops:
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Owlet kiitos, oli hyötyä. Hyvä, et ei tuon kalliimpia ole nuo hoidot, etenkin jos niitä monta joutuu tekemään. Vähän jäin vaan mietteliääksi kun hoitaja sanoi puhelin lopussa että onhan tuolla Fertinovallakin kesäsulku,jossa inssi tehdään. Eli tehdäänkö inssi kuitenkin yksyisellä ja sen mukana hinta myös nousee. Toki maksan kyllä ihan mieluusti, että oman käärön syliin joskus saisi, mutta ei meillä ihan tonneja takataskussa, ellei rupea jo varautumaan :ROFLMAO:

@Hemppanen Hyvä, et Labrat on ok. Meille kirje tuli silloin yllättävänkin nopeasti olisikohan tyyliin kuukauden sisään. Olin varautunut jo tyyliin puolen vuode odotukseen.
 
Ovisoireet sen verran selkeet ja kovat paineet mahassa, että mulle saa huomiselle merkata dpo 0. Huominen on hyvä dpo0 vaikka ovis ois/ois ollu jo tänään illalla, siitä en satavarma ole ja koska tikut on mulla mitä on niin mennään näillä :)
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä!!

Mä odottelen edelleen menkkoja. Kp 25/24 tänään eikä oo mitään tuntemuksia. Mut mulla usein kyllä menkat iskee ihan puun takaa ja säryt tulee vasta sitten, joten sisänsä ei mitään kummaa tässä. Raskauteen en oikeen usko, kun viimeksi mulla oli niin selkeä oire raskaudesta tosi tosi kipeät tissit ja nyt ei mitään (n) En edes viitsinyt ostaa testejä, kun en vaan oikeesti yhtään usko vaikka hetkittäin salaa toivo herääkin. Ja kun oon onnistu koko tän kierron olla hyvällä fiiliksellä ja stressaamatta niin koitan jatkaa samaa enkä vielä turhia testaile ja hätäile :)
 
Minut voi hetkeksi poistaa kp listalta. Tuli tapahtuma että on pakko siirtää kuukautisia e-pillereillä muutama päivä. Kp 1 on todennäköisesti sunnuntaina tai maanantaina, joten sen pidemmästä siirrosta ei kuitenkaan ole kyse ja viimeksi ainakin kierto palautui äkkiä, joten toivottavasti nytkin :)
 
Onnea kaikille plussanneille, ihanan monta uutista tässä välissä ollut siitä mitä viimeksi kirjoitin❤! Onnea matkaan ❤!

Ja uuteen kiertoon joutuneille toivon että seuraavassa kierrossa se plussa tulisi❤

Minut voisi liittää tuohon listaan kp 14/24-31, DPO 1.
Kipujen ja vuotojen perusteella ovulaatio oli joko ma tai eilen, oletan että eilen koska oli illalla yllättävän kovaakin kipua hetkellisesti. Myös ma oli epämääräisiä kipuja. Toki tässä nyt seuraan oireitani ja kuvittelen ties mitä, vaikka tuskin hedelmöittyminen voisi edes vielä tuntua millään tavalla . Onko täällä ketjussa kukaan tuntenut esim edellisessä raskaudessa kiinnittymiskipua tms? Omista raskauksista en enää muista kun on jo sen verran aikaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Onnea kaikille plussanneille :love: ja pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille. :(

Vähän huono omatunto kun ei jaksa täällä niin ahkerasti kommentoida. Joka kk kun joutuu uuteen kiertoon niin jotenki menee hetkellisesti fiilikset. :unsure:

Sain just eilen kuulla, että mun sukulainen odottaa kolmosia ja taas miettii miksi ei itsellä tärppää yhtä helposti...

Tilasin nyt kuitenkin raskauskeijusta ekaa kertaa ovis testejä jos saisi oviksesta kiinni tässä kuussa. :) Koitan myös syödä vähähiilihydraattisesti, jos se sais painoa vähän putoamaan. :whistle:
 

Yhteistyössä