Haaveena vauva 2020

Kipujen ja vuotojen perusteella ovulaatio oli joko ma tai eilen, oletan että eilen koska oli illalla yllättävän kovaakin kipua hetkellisesti. Myös ma oli epämääräisiä kipuja. Toki tässä nyt seuraan oireitani ja kuvittelen ties mitä, vaikka tuskin hedelmöittyminen voisi edes vielä tuntua millään tavalla . Onko täällä ketjussa kukaan tuntenut esim edellisessä raskaudessa kiinnittymiskipua tms? Omista raskauksista en enää muista kun on jo sen verran aikaa!
Mä en muista tunteneeni kiinnittymiskipuja, mut viime raskaudessa mulla oli ovulaatio perjantaina ja kipuja maanantaihin asti. En tiedä johtuiko tärpistä vai siitä, että se oli eka ovulaatio pariin vuoteen, vai molemmista vai jostain ihan muusta :rolleyes:
 
Älä huoli, Binky. Kaikki lukee ja kommentoi voimavarojensa mukaan. Kauanko teillä on yritystä takana? Toivottavasti pian tärppää. ❤ Ja jos ei oviksesta oo tietoa niin kannattaa kyllä tikuttaa! Tsemppiä!
 
Mulla oli viimeisimmässä plussakierrossa erilaisia mahakipuja oviksesta plussaan asti. Vihlontaa, pistelyä jne. Varsinaista kiinnittymistä en tuntenut.

Ekassa raskaudessa muutama vuosi sitten muistan kun mulla ihan yhtäkkiä tuli tosi täysi olo mahaan, niin kuin ois tiiliskivi ollut kohdussa, ja se tunne kesti vuorokauden niin että en pystyny syömään ku oli niin ähky olo. Lasketun ajan perusteella tuo tapahtui juurikin kiinnittymisen aikoihin, mutta en tiiä oliko se sattumaa.
 
  • Tykkää
Reactions: mursutin
Onnea kaikille plussanneille :love: ja pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille. :(

Vähän huono omatunto kun ei jaksa täällä niin ahkerasti kommentoida. Joka kk kun joutuu uuteen kiertoon niin jotenki menee hetkellisesti fiilikset. :unsure:

Sain just eilen kuulla, että mun sukulainen odottaa kolmosia ja taas miettii miksi ei itsellä tärppää yhtä helposti...

Tilasin nyt kuitenkin raskauskeijusta ekaa kertaa ovis testejä jos saisi oviksesta kiinni tässä kuussa. :) Koitan myös syödä vähähiilihydraattisesti, jos se sais painoa vähän putoamaan. :whistle:

Ymmärrän tuon tunteen. Mullakin on varmaan 10-15 tuttua (siis oikeasti tuntuu et melkein joka päivä kuulee jonkun olevan raskaana) ja sit itse joutuu odottamaan ainakin syksyyn koska ennen häitä ei oo varaa mennä yksityiselle ja ollaan naispari, eikä myöskään ainakaan ennen syksyä jos vielä silloinkaan saada hoitoja julkiselta. Tuntuu et vaikka olis kuin onnellinen muiden puolesta nii sydämessä se oman pienen kaipuu kasvaa koko ajan vain isommaksi :(
 
Mulla tissit käyttäytyy tällä hetkellä samalla tavalla ku plussakierrossa. Kääk, tää saa mussa aikaan ihan liikaa toiveita jo nyt! Mulla ei siis yleensä kipeydy nännit tai rinnat ovulaation aikaan ollenkaan, mutta plussakierrossa marraskuussa nännit tuli ovispäivänä kivikoviksi ja kipeiksi ja ne kivut ja törrötykset loppui vasta keskenmenoon. Ja nyt on sama juttu, jo kolmatta päivää nännit on tosi kipeät ja kovat. Paidan hiertyminen nänneihin sattuu. Jännittävää nähdä, miten tämä tästä kehkeytyy vai tuleeko menkat ajallaan. :rolleyes: Onko teillä muilla joskus raskautuneilla ollut eroja tissikivuissa nega- ja plussakierroissa? Keltarauhasestahan se johtuu että tissit kipeytyy, ja keltarauhanen toimii oviksen jälkeen oli raskaana tai ei, että voi toki olla niinkin että turhaan tässä jännitän.
 
Omaa napaa sen verran että tänään kp 1/33. Tiputteluvuotoa oli lopulta viikon verran ennen menkkojen alkamista. :cautious: Tänään ostan kyllä jonkun greippimehun kokeiluun.
Suosittelen greippimehua! Mulla aikaistui ovis ja limat lisääntyi huomattavasti, kun join n. 2-2,5dl päivässä. Ovis oli myös voimallisempi kuin ilman greippimehua.
 
  • Tykkää
Reactions: -Brita-
Onnea vielä plussanneet:love:

Uusin kiertoihin tsempit (y) ei luovuteta.

Mulla nyt dpo9 ja tissit on ollut kipeet oviksesta asti ( niin kuin yleensä onkin myös nega kierroissa) masu juilii kyllä, välillä kovaakin kouristaa. Testaan aikaisintaan maanantaina kun on dpo12 mutta koita olla senkin tekemättä ja testata vasta ens ke kun pitäis menkkojen alkaa . Varasin ajan akupunktion varuiksi, jos uusi kierto starttaa. Luin että voi olla tehokaskin keino lapsettomuudessa, vaikka en nyt vielä lapsettomuudesta mun ja miehen kohdalla voi puhua, tässä kuussa tulee vuosi yritystä. Kun mulla ovisplussa tulee tikkuihin ja säännöllinen kierto, miehen simpat nyt kunnossa. Niin kyllä meillä mahdollisuus luomu Plussaan on, joku nyt vaan hidastaa(n) ehkä se on ollut mun tupakointi, ylipaino...:unsure: mutta nyt oon ollut kohta kuukauden ilman tupakkaa ja paino laskusuunnassa ollut koko tämän vuoden, hitaasti mutta alas päin kuitenkin kilot menee (y)
 
Ooh paljon onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä muille :love:

Oli taas hirveästi viestejä tullut kaikki luin läpi! Itse en oo ehtinyt hirveesti täällä käydä kun on kiirettä töissä ja opiskelut ja kaikki. Mulla tosiaan nyt kolmas terokuuri käynnissä ja kierto ollu niiden aikana vaan 25 tai 26 päivää, harmittaa kyllä koska oviksen saan aina tikutettua kp17, joka kerta terojen aikana. Mitään tuntemuksia ei oviksesta kuitenkaan koskaan ole ja jos ovis tosiaan tapahtuu tuolloin kp17 tai 18, niin ei paljoa lohduta kun menkat alkaa siitä jo viikon päästä kun on niin lyhyt kierto, että luteaalivaihe jää vaan n. viikon pituiseksi! Ja nyt menkat pitäisi alkaa maanantaina...
Harmittaa ja turhauttaa kyllä, kaipa sitä vois lääkäriltä jo tässä vaiheessa kysyä jotain mikä auttais ovista tulemaan aikaisemmin (n)
 
Että pitääkin saada tämmösiä tyhmiä ideoita ja aiheuttaa vaan ylimäärästä päänvaivaa itelle... :whistle: Mulla on siis menkat nyt toista päivää myöhässä, mut en tosiaan ostanu niitä testejä kun en usko raskautumiseen tällä mun luteaalivaiheella ja kaapissa on vaan clearbluen digi jota en raaski tuhlata vielä. Tein äsken huvikseen ovistestin ja se näyttikin plussaa ja nyt oon kahlannu nettiä läpi kokemuksista voiko ovistesti näyttää raskauden. Kääk. Pitikin tehä tuo. En haluais nyt turhaan innostua, kun eihän tuo varmasti satavarma testi tähän hommaan ole :unsure:

https://aijaa.com/f3udbr
 
Apustaja, mulla aiemmissa raskauksissa nimenomaan nännikipu oli selkeä merkki raskaudesta. Toivotaan että sulla myös näin(y)

Nyyyti, minun mielestä ovistesti voi ”näyttää” raskauden mutta ei tietty ole luotettava siinä missä raskaustesti. Mutta olen kuullut että selvät viivat ovistestissä kierron lopussa voi viitata raskauteen. Milloin meinasit tehdä digin?
 
Nyyyti. Sori ku kuokin. Olen testannu ”aina” ekaks ovistikulla ennen r.testii. Kun oon ollu raskaana niin ovistikku on ollu melkein plus ku r.testiin tullu haamun esiaste. Sitten plus kun r.testi ollut myös selvempi plus. MUTTA tosiaan toisilla LH kohoaa loppukierrosta ilman raskauttaki. Testillähän se selvii (y)
 
Mä meinasin kyllä tota digiä jemmailla vielä ainakin sunnuntaihin asti jos menkat ei siihen mennessä oo alkanu. Mut mietin käviskö sitä tänään vielä hakemassa jonkun halvemman testin huomisaamuksi. Mä olin niin hyvin stressaamatta koko kierron ja tähänhän tää nyt sit kuitenkin meni :whistle::LOL:
 
Mä meinasin kyllä tota digiä jemmailla vielä ainakin sunnuntaihin asti jos menkat ei siihen mennessä oo alkanu. Mut mietin käviskö sitä tänään vielä hakemassa jonkun halvemman testin huomisaamuksi. Mä olin niin hyvin stressaamatta koko kierron ja tähänhän tää nyt sit kuitenkin meni :whistle::LOL:
Hui ku jännää! Minkä mittainen luteaalivaihe sulla on? Täällä on niin paljo nimimerkkejä että mulla ei oo jääny mieleen vielä kaikkien tilanteet. Itselläni ovistesti näytti kyllä raskauden, samalla tavalla kuin Tammityttökin tossa ylhäällä kirjoitti ;) mut jos sulla on menkat myöhässä ja ovistesti näyttää tota niin kyllä mä oisin jo sinuna juoksemassa kauppaan ostamaan Pregcheckin testejä, yhden tekisin heti tänään ja toisen aamulla :love: Onko tuo ovistestin oikeanpuoleinen viiva testiviiva?
 
@mursutin kyseli kiinnittymis kivuista jne.
Edellisessä (eli kaksosraskaudessa) tunsin luultavasti kahden alkion kiinnittymisen pp3 eli Dpo6. Oon kirjoittanut silloin että tuntui voimakasta vihlontaa ja vetoa kohdun kohdalla.. Ja aika pian siitä alkoi oireet.
Viime raskaudessa kyllä tunsin jotain vetoa ja kiristystä tuolla alhaalla mut en oikein tiedä koska ovis oli. Kaksi edellistä kiertoa silloin oli 29 ja tuossa raskauskierrossa tikutin melkein oviksen kp16. Oliko sit jo ohi? Ja siitä muutama päivä niin tunsin voimakasta sykkivää kipua kohdun kohdalla. Hailakan plussan testasin kp26 ja digi näytti 1-2.
 
  • Tykkää
Reactions: mursutin
@Wintersun mut voi varmaan laittaa piinailijoihin dpo1
Flo näyttää vasta huomiselle ovua, mutta testeihin ei bongaantunut eilen tai tänään plussaa, mutta edellispäivänä oli kyllä sellaiset kivut että jos ei munasolu irronnut niin sitten koko kohtu ! :confused:

Tää on viimeinen luomu koti-inssi nyt ennenkuin alkaa tosi toimet!
Plussaan en jostain kumman syystä usko, enkä yhtään foolihapooa, greippimehua, gelee royalia tai muuta ole ottanut... lämmötkin jäi mittaamatta koska positiivisena vaan katse tuleviin hoitoihin :)
 
Kyllä siellä joku haamu näkyy :love: Tänään on siis dpo 11 ja menkat kolmatta päivää myöhässä. Toivottavasti se tuosta vielä vahvistuu!! :love:

katso liitettä 6587
Mä niin arvasin!:love: Oon koko aamun oottanu sun viestiä täällä! Ja tuohan on hyvän vahvuinen viiva päiviin nähden. Itse sain dpo 11 paljon haaleamman haamun, niin että mies ei edes nähnyt siinä vielä mitään, eri testillä toki. Varovaiset onnittelut! ❤
 

Yhteistyössä